Publicerat Maj 19, 200719 yr Ah! Ytterligare två fina bilder. Har Du fler amakulu så är det bara att Du kastar in dom också ???
Publicerat Maj 19, 200719 yr Kan bara hålla med härliga bilder ;D ser gärna fler ;D inte ja!... ;D ;D ;D..... .... p.s jävligt trevliga bilder!... sånt som gör man står ut till jakten kommer igång på alvar!.
Publicerat Maj 19, 200719 yr >.. måste tyvär erkänna ja e lite avis på dej amakulu som fått sett allt detta inr.... sj skulle jag ha svårt å smälta alla intrycken!... ;D
Publicerat Maj 19, 200719 yr >.. måste tyvär erkänna ja e lite avis på dej amakulu som fått sett allt detta inr.... sj skulle jag ha svårt å smälta alla intrycken!... ;DEfter första resan ner dit tog det nog ett helt år innan jag fattade att vi verkligen hade varit där. Det är en STOR upplevelse att få se alla djur live som man bara sett på TV innan.Att man sen fick jaga dom oxå,ja det var stort. Kan bara säga att får du möjlighet så åk om så bara för att jaga med kameran. Säger det inte för att du skall åka med oss utan rent allmänt. Det är en jätteupplevelse jag lovar.
Publicerat Maj 19, 200719 yr Efter första resan ner dit tog det nog ett helt år innan jag fattade att vi verkligen hade varit där. Det är en STOR upplevelse att få se alla djur live som man bara sett på TV innan.Att man sen fick jaga dom oxå,ja det var stort. Kan bara säga att får du möjlighet så åk om så bara för att jaga med kameran. Säger det inte för att du skall åka med oss utan rent allmänt. Det är en jätteupplevelse jag lovar. ja kommer att åka!.. de är så säkert!.. så fort jag känner mej mogen!... är juh rätt ny som jägare!. så lite broms lär ja få ha!.. *S*... å när ja åker!.. åker ja med någon ja känner till!... så du ligger risigt till!. ;D ;D ;D....
Publicerat Maj 19, 200719 yr Oh herre gud min skapare! Sotis! Måtse ta time out. Orka inte se mer nu.> Fina bilder iaf amakulu! ;D
Publicerat Maj 19, 200719 yr Oh herre gud min skapare! Sotis! Måtse ta time out. Orka inte se mer nu.>Fina bilder iaf amakulu! ;D Kommer fler. Måste plåga dig lite
Publicerat Maj 19, 200719 yr ;D ;D ;D ;D..... detta e juh bättre en p-rulle!.... man går juh igång på alla dessa bilder!... ;D ;D ;D ;D
Publicerat Maj 19, 200719 yr ;D ;D ;D ;D..... detta e juh bättre en p-rulle!.... man går juh igång på alla dessa bilder!... ;D ;D ;D ;DDet är snart slut. Har bara ett par till. Sedan är det bara bilder på de arter jag lagt in redan. Har lite bilder på mig o mina skjutna djur men vet ej om det blir rätt tråd här.
Publicerat Maj 19, 200719 yr Man kryper ju snart under täcket så att man slipper se alla foton som Du gottar oss med på jaktbart vilt. >
Publicerat Maj 19, 200719 yr Man kryper ju snart under täcket så att man slipper se alla foton som Du gottar oss med på jaktbart vilt. >Börjar ju bli tid för det snart iaf
Publicerat Maj 19, 200719 yr Börjar ju bli tid för det snart iaf Riktigt så illa är det inte. ;D Sitter med knäet i högläge och lindat och svullet. > Tagit mig en dos för ett tag sedan och ändå har jag inte gjort något speciellt idag. Regn nästan hela dagen, men just nu är det uppehåll. Jag får ju svar någon gång nästa vecka när läkaren är tillbaks.