Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Någon mer än jag...

Featured Replies

Publicerat

Ah! :D Ytterligare två fina bilder. :D Har Du fler amakulu så är det bara att Du kastar in dom också ??? :D

• Svar 315
  • Visningar 19,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat

Kan bara hålla med härliga bilder  ;D ser gärna fler

Publicerat
Kan bara hålla med härliga bilder  ;D ser gärna fler

;D inte ja!...  ;D ;D ;D..... ;)....

p.s jävligt trevliga bilder!... sånt som gör man står ut till jakten kommer igång på alvar!.

Publicerat

Roligt att ni tycker om bilderna. Kommer lite fler senare.

Publicerat

Noshörning är det. Tror ni ser det :D

Publicerat

Springbockar o giraffer

post-888-1179584925_thumb.jpg

Publicerat

Lite svårt att se men det är flodhästar

Publicerat

>:(.. måste tyvär erkänna ja e lite avis på dej amakulu som fått sett allt detta inr.... sj skulle jag ha svårt å smälta alla intrycken!...  ;D

Publicerat
>:(.. måste tyvär erkänna ja e lite avis på dej amakulu som fått sett allt detta inr.... sj skulle jag ha svårt å smälta alla intrycken!...  ;D
Efter första resan ner dit tog det nog ett helt år innan jag fattade att vi verkligen hade varit där. Det är en STOR upplevelse att få se alla djur live som man bara sett på TV innan.Att man sen fick jaga dom oxå,ja det var stort. Kan bara säga att får du möjlighet så åk om så bara för att jaga med kameran. Säger det inte för att du skall åka med oss utan rent allmänt. Det är en jätteupplevelse jag lovar.
Publicerat
Efter första resan ner dit tog det nog ett helt år innan jag fattade att vi verkligen hade varit där. Det är en STOR upplevelse att få se alla djur live som man bara sett på TV innan.Att man sen fick jaga dom oxå,ja det var stort. Kan bara säga att får du möjlighet så åk om så bara för att jaga med kameran. Säger det inte för att du skall åka med oss utan rent allmänt. Det är en jätteupplevelse jag lovar.

ja kommer att åka!.. de är så säkert!.. så fort jag känner mej mogen!... är juh rätt ny som jägare!. så lite broms lär ja få ha!.. *S*...

å när ja åker!.. åker ja med någon ja känner till!... så du ligger risigt till!.  ;D ;D ;D.... ;)

Publicerat

Oh herre gud min skapare!:o Sotis!:o Måtse ta time out.:o Orka inte se mer nu.>:(

Fina bilder iaf amakulu!

;D

Publicerat

Skulle va kul å jaga där

Publicerat
Oh herre gud min skapare!:o Sotis!:o Måtse ta time out.:o Orka inte se mer nu.>:(

Fina bilder iaf amakulu!

;D

Kommer fler. Måste plåga dig lite :D
Publicerat
Skulle va kul å jaga där

Det kan Du väl inte mena ???;D ;)

Publicerat

Flock med Kudu,hondjur o unga handjur

post-888-1179595907_thumb.jpg

Publicerat

Zebror,Oryx och 1 Black Wildebeest

post-888-1179595990_thumb.jpg

Publicerat

;D ;D ;D ;D..... detta e juh bättre en p-rulle!.... man går juh igång på alla dessa bilder!...  ;D ;D ;D ;D

Publicerat
;D ;D ;D ;D..... detta e juh bättre en p-rulle!.... man går juh igång på alla dessa bilder!...  ;D ;D ;D ;D
Det är snart slut. Har bara ett par till. Sedan är det bara bilder på de arter jag lagt in redan. Har lite bilder på mig o mina skjutna djur men vet ej om det blir rätt tråd här.
Publicerat

Vervet monkey(en typ av markatta) samt en Impala

post-888-1179600478_thumb.jpg

Publicerat

10 spänn till den som kan gissa rätt art här :D

post-888-1179600585_thumb.jpg

Publicerat
10 spänn till den som kan gissa rätt art här :D

Myrslok?  :D

Publicerat
Myrslok?  :D
Sorry fel ;D
Publicerat

Man kryper ju snart under täcket så att man slipper se alla foton som Du gottar oss med på jaktbart vilt. >:(

Publicerat
Man kryper ju snart under täcket så att man slipper se alla foton som Du gottar oss med på jaktbart vilt. >:(
Börjar ju bli tid för det snart iaf :D
Publicerat
Börjar ju bli tid för det snart iaf :D

Riktigt så illa är det inte. ;D Sitter med knäet i högläge och lindat och svullet. >:( Tagit mig en dos för ett tag sedan och ändå har jag inte gjort något speciellt idag. Regn nästan hela dagen, men just nu är det uppehåll. Jag får ju svar någon gång nästa vecka när läkaren är tillbaks. :D