Publicerat Juni 4, 200719 yr Det var väl ungefär så som jag kunde tänka mig Bara en KSP som fattas ;D ;D COOOL!!
Publicerat Juni 4, 200719 yr Något som skule passa amakulu på sina resor ;D men här i november : säkert rolig
Publicerat Juni 4, 200719 yr Tänkte vi kunde ha en tråd för våra jaktbilar.Jag börjar väl med min Har Du impoterat den från Afrika el har Du bara täckt den med zebraskinn ??? ;D
Publicerat Juni 5, 200719 yr ;D super ball!.... ;D.... men min Berlingo Family e värre!.. ;D ;D ;D....
Publicerat Juni 5, 200719 yr Själv har jag precis införskaffat denna.... 8) http://www.pixbox.se/pic_show_id9334818.html
Publicerat Juni 5, 200719 yr Och här är min. Fortsätter på miltärbilstemat, 3 axlar drar mer sås än 2 ;D ;D Självklart med låsbart vapenställ. Plats för 12 man och 4 hundar. Har faktiskt aldig lagt ner....peppar peppar :
Publicerat Juni 6, 200719 yr :-X.. känns som om man måste byta ut belingon för å hänga med här!... ;D....
Publicerat Juni 6, 200719 yr ;Dfår väll försöka me något lite ballare än belingon då!... ;D ;D ;D ;D.....
Publicerat Juni 6, 200719 yr ;Dfår väll försöka me något lite ballare än belingon då!... ;D ;D ;D ;D..... Riktig offroad bil! ;D
Publicerat Juni 7, 200719 yr ;Dfår väll försöka me något lite ballare än belingon då!... ;D ;D ;D ;D..... Klart godkänd. Hur är det med fyrhjulsdriften?;D
Publicerat Juni 7, 200719 yr ;Dfår väll försöka me något lite ballare än belingon då!... ;D ;D ;D ;D..... Du kör med klass ser jag!
Publicerat Juni 7, 200719 yr Du kör med klass ser jag! ;D... jepps!.. Fergusson 35 från 64!.. ;D Klart godkänd. Hur är det med fyrhjulsdriften?;D ;D.. finns tyvär inte!.. men har inte behövs än iaf!.. ;D
Publicerat Juni 7, 200719 yr Tänkt att köpa mig en toyota landcruiser eller hilux bara 245:an lägger av nån gång....men så länge den klarar besiktningen så får den leva ca 50000 mil och den rulla bra ändå.
Publicerat Juni 7, 200719 yr ;D en till av mina leksaker!.. fast denna brukar jag ha när ja far runt på markerna!... ;D
Publicerat Juni 7, 200719 yr ;D en till av mina leksaker!.. fast denna brukar jag ha när ja far runt på markerna!... ;D Ser riktigt smidig ut, hur fort går den? Är den stark nog att dra ut en älg från skogen? Ser väldigt liten och behändig ut i varje fall...
Publicerat Juni 7, 200719 yr Ser riktigt smidig ut, hur fort går den? Är den stark nog att dra ut en älg från skogen? Ser väldigt liten och behändig ut i varje fall... Snabb!.. neeee ca 45-50 går den i!... dra ut en Älg!.. jo de gör den!.. men då måste den ligga på kärra!.. de är tyvär ej fyrhjuls drift på den jag har!.. mvh T,M...