Publicerat Juni 26, 200718 yr Denna kör jag....Audi S4 2,2TQ -93....Lätt trimmad (ska bli betydligt mer än lätt)....funderar på att köpa nån pickup eftersom Audin saknar markfrigång....Audin ska dock vara kvar...man säljer inte sina älsklingar... /Fredde
Publicerat Juni 26, 200718 yr Fredde.. hur många älgar får du in i skuffen? Vart har du de skitiga hundarna? ;D Mvh!
Publicerat Juni 26, 200718 yr Fredde.. hur många älgar får du in i skuffen? Vart har du de skitiga hundarna? ;D Mvh! Tre ord: Låna - pappas - Bil..... ;D ;D :-* Faktiskt sant :-...jag lånar farsans King cab :-[... :-*
Publicerat Juni 27, 200718 yr Fredde.. hur många älgar får du in i skuffen? Vart har du de skitiga hundarna? ;D Mvh! Du vet Fredde bor på jaktmarken och om jag inte minns fel så har dom fyrhjulingar på gården också 8) /Micke
Publicerat Juni 27, 200718 yr Du vet Fredde bor på jaktmarken och om jag inte minns fel så har dom fyrhjulingar på gården också 8)/Micke Sant... 8) :-*
Publicerat Juni 27, 200718 yr Jaha, vi använder oss av dessa två när vi tar oss runt på markerna... Som synes älskar Busse att åka med!! :D
Publicerat Juni 28, 200718 yr Jaha, se där ja. Är det gubbens nya leksak i skogen ??? ;D Haha, eller min!! Vart ju hur skoj som helst att köra ju!! :D Fast mest är den nog Busters!!! ;D ;D
Publicerat Juni 28, 200718 yr Haha, eller min!! Vart ju hur skoj som helst att köra ju!! :D Fast mest är den nog Busters!!! ;D ;D Han har den till utsiktsplats med andra ord. ;D Bra koll på grannskapets katter och annat lösdrivande villebråd. ;D
Publicerat Juni 28, 200718 yr Han har den till utsiktsplats med andra ord. ;D Bra koll på grannskapets katter och annat lösdrivande villebråd. ;D Haha, ja fast han älskar att åka med den oxå.. Säger man att man ska åka nånstans så hoppar han upp på den.. Lika me skotern på vintern.. :D
Publicerat Juni 28, 200718 yr Haha, ja fast han älskar att åka med den oxå.. Säger man att man ska åka nånstans så hoppar han upp på den.. Lika me skotern på vintern.. :D Jaha! Vad ska man säga om denna jycke. En motorburen jycke som tycker om att vara ute och ragga med husse och skotern. ;D : :-*
Publicerat Juni 28, 200718 yr Jaha! Vad ska man säga om denna jycke. En motorburen jycke som tycker om att vara ute och ragga med husse och skotern. ;D : :-* Vaddå husse?????????????????? *förolämpad* Jag kör minst lika mkt jag ju!!! Haha, det har int alltid vart så att han velat åka... Han vägrade att åka när vi just hade fått honom, men när vi haft han i nån vecka så vart vi upp till fjälls och skulle till en sjö nästan 2 mil bort och pimpla.. Busse sprang bredvid skotern hela vägen till sjön, sen pajjade dragkroken på skotern och vi var tvungna att åka tillbaka till stugan och hämta andra skotern.. Busse sprang ungefär halva vägen tillbaka sen vart han helt slut och vi tog upp honom på skotern och han fick åka med oss resten av vägen.. Efter den dan älskar han att åka!!
Publicerat Juni 28, 200718 yr Vaddå husse?????????????????? *förolämpad* Jag kör minst lika mkt jag ju!!! Haha, det har int alltid vart så att han velat åka... Han vägrade att åka när vi just hade fått honom, men när vi haft han i nån vecka så vart vi upp till fjälls och skulle till en sjö nästan 2 mil bort och pimpla.. Busse sprang bredvid skotern hela vägen till sjön, sen pajjade dragkroken på skotern och vi var tvungna att åka tillbaka till stugan och hämta andra skotern.. Busse sprang ungefär halva vägen tillbaka sen vart han helt slut och vi tog upp honom på skotern och han fick åka med oss resten av vägen.. Efter den dan älskar han att åka!! Hahaha! Puss på Dig! ;D : Hahaha! ;D
Publicerat Juli 9, 200718 yr http://img517.imageshack.us/img517/1768/20070707fm4.jpg Den nya ultimata jaktbilen.. Färgen kommer att bli en trist armégrön, ifall man måst snabbt kunna camoflera sig i skogen.. ;D
Publicerat Juli 9, 200718 yr http://img517.imageshack.us/img517/1768/20070707fm4.jpgDen nya ultimata jaktbilen.. Färgen kommer att bli en trist armégrön, ifall man måst snabbt kunna camoflera sig i skogen.. ;D Ser ut att kunna bli en riktig snygging!!
Publicerat Juli 10, 200718 yr En Jeep Wrangler förmodar jag, årsmodell? Köpte en i förra veckan 89:a med 4,2 liters motor och automatare.
Publicerat Juli 10, 200718 yr http://www.blocket.se/vi/11794536.htm?ca=10_s En sån här skulle jag behöva snart : kör oftast till skogen och inte i den
Publicerat Juli 10, 200718 yr En Jeep Wrangler förmodar jag, årsmodell? Köpte en i förra veckan 89:a med 4,2 liters motor och automatare. Neeeeijjj... Det är en Toyota LC BJ40, 3 liters dieselpower... årsmodell -80, men still going strong..
Publicerat Juli 10, 200718 yr http://www.blocket.se/vi/11794536.htm?ca=10_sEn sån här skulle jag behöva snart : kör oftast till skogen och inte i den Svågern har en Blaser -85 till salu. Den står hemma på gården.
Publicerat Juli 10, 200718 yr Svågern har en Blaser -85 till salu. Den står hemma på gården. Frågan är om den rymmer en uppsättning björnjakt : ;D vet att subban är stor i bak för 4 hundar och packning
Publicerat Juli 10, 200718 yr Det är en Toyota LC BJ40, 3 liters dieselpower... årsmodell -80, men still going strong.. Där ser man hur korkad man är på bilar :D Men rätt likt i varje fall.