Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Våra Jaktbilar

Featured Replies

Publicerat

Denna kör jag....Audi S4 2,2TQ -93....Lätt trimmad (ska bli betydligt mer än lätt)....funderar på att köpa nån pickup eftersom Audin saknar markfrigång....Audin ska dock vara kvar...man säljer inte sina älsklingar...

/Fredde

post-202-1182871957_thumb.jpg

• Svar 224
  • Visningar 43,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat

Fredde.. hur många älgar får du in i skuffen? Vart har du de skitiga hundarna?

;D

Mvh!

Publicerat

;D

Mvh!

Tre ord: Låna - pappas - Bil..... ;D ;D :-*

Faktiskt sant :-...jag lånar farsans King cab :-[...

:-*

Publicerat

;D

Mvh!

Du vet Fredde bor på jaktmarken och om jag inte minns fel så har dom fyrhjulingar på gården också  8)

/Micke

Publicerat
Du vet Fredde bor på jaktmarken och om jag inte minns fel så har dom fyrhjulingar på gården också   8)

/Micke

Sant... 8) ;) :-*

Publicerat

Jaha, vi använder oss av dessa två när vi tar oss runt på markerna... :) Som synes älskar Busse att åka med!! :D :D

post-1198-1182983107_thumb.jpg

post-37-1182983107_thumb.jpg

Publicerat

Jaha, se där ja. Är det gubbens nya leksak i skogen ??? ;) ;D

Publicerat
Jaha, se där ja. Är det gubbens nya leksak i skogen ??? ;) ;D

Haha, eller min!! Vart ju hur skoj som helst att köra ju!! :D :D  Fast mest är den nog Busters!!! ;D ;D

Publicerat
Haha, eller min!! Vart ju hur skoj som helst att köra ju!! :D :D  Fast mest är den nog Busters!!! ;D ;D

Han har den till utsiktsplats med andra ord. ;) ;D Bra koll på grannskapets katter och annat lösdrivande villebråd. ;) ;D

Publicerat
Han har den till utsiktsplats med andra ord. ;) ;D Bra koll på grannskapets katter och annat lösdrivande villebråd. ;) ;D

Haha, ja fast han älskar att åka med den oxå.. Säger man att man ska åka nånstans så hoppar han upp på den.. Lika me skotern på vintern.. :D :D

post-1198-1183059963_thumb.jpg

Publicerat
Haha, ja fast han älskar att åka med den oxå.. Säger man att man ska åka nånstans så hoppar han upp på den.. Lika me skotern på vintern.. :D :D

Jaha! :o Vad ska man säga om denna jycke. En motorburen jycke som tycker om att vara ute och ragga med husse och skotern. ;D ;) ::):P :-*

Publicerat
Jaha! :o Vad ska man säga om denna jycke. En motorburen jycke som tycker om att vara ute och ragga med husse och skotern. ;D ;) ::):P :-*

Vaddå husse?????????????????? *förolämpad* Jag kör minst lika mkt jag ju!!!  Haha, det har int alltid vart så att han velat åka... Han vägrade att åka när vi just hade fått honom, men när vi haft han i nån vecka så vart vi upp till fjälls och skulle till en sjö nästan 2 mil bort och pimpla.. Busse sprang bredvid skotern hela vägen till sjön, sen pajjade dragkroken på skotern och vi var tvungna att åka tillbaka till stugan och hämta andra skotern.. Busse sprang ungefär halva vägen tillbaka sen vart han helt slut och vi tog upp honom på skotern och han fick åka med oss resten av vägen.. Efter den dan älskar han att åka!! :D

Publicerat
Vaddå husse?????????????????? *förolämpad* Jag kör minst lika mkt jag ju!!!  Haha, det har int alltid vart så att han velat åka... Han vägrade att åka när vi just hade fått honom, men när vi haft han i nån vecka så vart vi upp till fjälls och skulle till en sjö nästan 2 mil bort och pimpla.. Busse sprang bredvid skotern hela vägen till sjön, sen pajjade dragkroken på skotern och vi var tvungna att åka tillbaka till stugan och hämta andra skotern.. Busse sprang ungefär halva vägen tillbaka sen vart han helt slut och vi tog upp honom på skotern och han fick åka med oss resten av vägen.. Efter den dan älskar han att åka!! :D

Hahaha! Puss på Dig! ;D ;):P ::)  Hahaha!  ;D

Publicerat
Hahaha! Puss på Dig! ;D ;):P ::)  Hahaha!  ;D
:D :D
Publicerat
:D :D

:-*

• 2 weeks later...
Publicerat
http://img517.imageshack.us/img517/1768/20070707fm4.jpg

Den nya ultimata jaktbilen..   :) Färgen kommer att bli en trist armégrön, ifall man måst snabbt kunna camoflera sig i skogen..  ;D

Ser ut att kunna bli en riktig snygging!!

Publicerat

En Jeep Wrangler förmodar jag, årsmodell? Köpte en i förra veckan 89:a med 4,2 liters motor och automatare.

Publicerat
En Jeep Wrangler förmodar jag, årsmodell? Köpte en i förra veckan 89:a med 4,2 liters motor och automatare.

Neeeeijjj...  :o  ;)

Det är en Toyota LC BJ40, 3 liters dieselpower... årsmodell -80, men still going strong..

Publicerat
http://www.blocket.se/vi/11794536.htm?ca=10_s

En sån här skulle jag behöva snart ::) kör oftast till skogen och inte i den ;)

Svågern har en Blaser -85 till salu. Den står hemma på gården. :D

Publicerat
Svågern har en Blaser -85 till salu. Den står hemma på gården. :D

Frågan är om den rymmer en uppsättning björnjakt ::) ;D vet att subban är stor i bak för 4 hundar och packning

Publicerat
Det är en Toyota LC BJ40, 3 liters dieselpower... årsmodell -80, men still going strong..

Där ser man hur korkad man är på bilar :D :D Men rätt likt i varje fall.

• 1 month later...
Publicerat

Uppdaterade fronten lite!  8)

Det lyser bättre nu!  :D :D ;)

qwer.jpg

Publicerat

Och med bara halvljuset på, blir det som att köra in i en vägg ::)