Publicerat Augusti 13, 200718 yr Och med bara halvljuset på, blir det som att köra in i en vägg : Japp, rätt obehagligt måste jag säga.
Publicerat Augusti 14, 200718 yr He he det började med en jaktbil : : Det här kan bli dyrt, men jag var och kollade på nya XC70, såg rätt vettig ut och kanske kan konkurera ut den ML jag funderat på, men som med bössor blir det bara värre och värre ju längre tid man väntar ;D
Publicerat Augusti 14, 200718 yr He he det började med en jaktbil : :Det här kan bli dyrt, men jag var och kollade på nya XC70, såg rätt vettig ut och kanske kan konkurera ut den ML jag funderat på, men som med bössor blir det bara värre och värre ju längre tid man väntar ;D Det är fina bilar det. Har du funderat på Land Cruiser. Vi har ägt både Land Cruiser och xc70. Volvon var betydligt skönare att åka långt i och hade faktiskt en hyffsad prestanda. Medans Land Cruiser 90´n vi hade, bensinare, drog mycket soppa. Men den mötte aldrig sin överman eller att vi fick väja för något hinder. Vad ska du ha den till? Mycket landsväg? Skog?
Publicerat Augusti 14, 200718 yr Vad ska du ha den till? Mycket landsväg? Skog? Jag har klarat mig bra på en 2wd merca hittils, men till och från dagis och jobb, åka på semester i sommar och så får den se någon grusväg under älgjakten : ett jäkla overkill men hur många jeepar är inte det. Skulle klara mig på en vanlig V70 men den här är lite häftigare ;D
Publicerat Augusti 15, 200718 yr Jag har klarat mig bra på en 2wd merca hittils, men till och från dagis och jobb, åka på semester i sommar och så får den se någon grusväg under älgjakten : ett jäkla overkill men hur många jeepar är inte det.Skulle klara mig på en vanlig V70 men den här är lite häftigare ;D Då gör du dig ett bra köp! Man åker mycket bra i den, stort baksäte med!
Publicerat Augusti 31, 200718 yr ähh själv slår man nog alla andra här en liten titt på min rävskjutarbil även den så kallade "svärta" ;D en liten titt inne i den lyxutrustade "svärta" n skall ni väll också få se och här är en bild på dragaren en zetor 25K
Publicerat September 2, 200718 yr Det är väl aldrig fel att ha förhoppningar om att skjuta den där STORA bocken...
Publicerat September 2, 200718 yr ;D ;D ;D Jag vill se vart du jagar! ;D Och Amakulu, skaffar du den så vinner du i alla fall! En riktig skönhet!!
Publicerat September 2, 200718 yr Det är väl aldrig fel att ha förhoppningar om att skjuta den där STORA bocken... Kolla..en lastbil av märket Schenker...draghunden oxå med i bild ;D
Publicerat September 2, 200718 yr lite väl hårt att låta hunden bogsera det där åket eller? ??? bara jag som tycker det ;D ?
Publicerat September 2, 200718 yr Inte åkeriets stolthet direkt, men angående draghunden, det står ju Volvo i fronten så det är ju lika bra att vara förberedd
Publicerat September 3, 200718 yr Det är väl aldrig fel att ha förhoppningar om att skjuta den där STORA bocken... ;D... kanske är lämplig för grävlingarna!... ;D.. dom var juh STORA!... ;D ;D.... MVh
Publicerat September 3, 200718 yr och här är en bild på dragaren en zetor 25K Guuuu vicken söt Zetor ;D
Publicerat September 7, 200718 yr Jag var och tittade på en bil jag tänkte ha när jag åker omkring i vinter. Och när jag jagar. Alltså fanns vissa kriterier att uppfylla. Det slutade med att jag idag köpte mig en JEEP grand Cherokee V8. Fyrhjulsdrift med hög och lågväxel. Hög markfrigång och en urstark V8. Och gott lastutrymme och dragkrok. All el självklart som pilotstolar mm. Lägger in ett par bilder på skönheten.
Publicerat September 7, 200718 yr Kul...Men dricker den inte fruktansvärt mycket bensin? Jo. Runt 1,5 L/M. Men det är ok.
Publicerat September 7, 200718 yr Jo. Runt 1,5 L/M. Men det är ok. Jo det är absolut ok, min Subaru drog mer än så... (1.6 L/m) Det var Kjell Jaxvik (Eller hur han nu stavar sitt namn! ) som sa att hans bil drog över 2 liter milen om han körde lugnt men att den drog runt 5 liter om man körde hårt, vilket man ju gör om man kan! ;D
Publicerat September 7, 200718 yr Jo det är absolut ok, min Subaru drog mer än så... (1.6 L/m)Det var Kjell Jaxvik (Eller hur han nu stavar sitt namn! ) som sa att hans bil drog över 2 liter milen om han körde lugnt men att den drog runt 5 liter om man körde hårt, vilket man ju gör om man kan! ;D Han hade väl hål i tanken :