Publicerat Juni 8, 200718 yr ;D här har vi en till av våra teräng gående fordon!... bara ett problem!... har inte lärt mej å stryra denna pryl än!.. ;D ;D... å denna kille!.. behöver ingen kärra för att dra ut en fullvuxen tjur från skogen!.. ;D ;D ;D
Publicerat Juni 8, 200718 yr ;D här har vi en till av våra teräng gående fordon!... bara ett problem!... har inte lärt mej å stryra denna pryl än!.. ;D ;D... å denna kille!.. behöver ingen kärra för att dra ut en fullvuxen tjur från skogen!.. ;D ;D ;D Ja där har vi det optimala terängfordonet! ;D
Publicerat Juni 8, 200718 yr ;D en till av mina leksaker!.. fast denna brukar jag ha när ja far runt på markerna!... ;DEn påfläskad golfbil!!
Publicerat Juni 8, 200718 yr Det ultimata terängfordonet!! Är så jobbigt att dra ut en älg ur skogen med dom där bara! ;D
Publicerat Juni 8, 200718 yr Koppla ett rep i vardera ända av sakerna som hänger ut efter axlarna bara så drar ekipaget mer än man tror!
Publicerat Juni 8, 200718 yr Koppla ett rep i vardera ända av sakerna som hänger ut efter axlarna bara så drar ekipaget mer än man tror! Okej, nästa älgjakt ska jag se till att du ska få visa hur det ska gå till!
Publicerat Juni 8, 200718 yr Jag ska lära dig allt jag kan. (Går faktiskt inte så fort som man kan tro) ;D
Publicerat Juni 8, 200718 yr ;D ;D ;D... ja Ringer dej Ijahman när de e dax å dra fram STOR tjuren!.. ;D ;D ;D
Publicerat Juni 8, 200718 yr ;D ;D ;D... ja Ringer dej Ijahman när de e dax å dra fram STOR tjuren!.. ;D ;D ;D Jo då ska kameran fram! ;D
Publicerat Juni 8, 200718 yr ;D... jepps!.. Fergusson 35 från 64!.. ;D ;D.. finns tyvär inte!.. men har inte behövs än iaf!.. ;D Den är väl lite förgammal för det. ;D
Publicerat Juni 8, 200718 yr Ni har då inga höga tankar om mig ni. Nåja, jag kanske tog i lite i överkant!
Publicerat Juni 8, 200718 yr Ni har då inga höga tankar om mig ni.Nåja, jag kanske tog i lite i överkant! Nja, jag tror du kan dra en älg en bit, det kan nog jag oxå, men om den ska dras mer en 30 meter eller så så skulle jag föredra en maskin eller ThomasMamres totte! ;D
Publicerat Juni 9, 200718 yr Absolut. Jag har aldrig släpat ut en stor-tjur för hand. Men dock en kalv. Och det blev ganska tungt efter 150 meter i skogsterräng. Men allt går med lite vilja.
Publicerat Juni 18, 200718 yr Författare Provade bilen lite extra, och till slut lyckades jag fstna iaf ;D
Publicerat Juni 18, 200718 yr Äh. Fram med spaden och den uppblåsbara krokodilen så löser det sig ska du se! Här kommer min best. Har egentligen planerat in ett par extraljus till men pengarna faller på bössor istället. Snö klarar den galant om man håller uppe hastigheten.
Publicerat Juni 21, 200718 yr Är ingen jaktbil dock nya älgdragarn mm. ;D sån e inte hellt fel!.... ;D ;D
Publicerat Juni 21, 200718 yr Tänkte vi kunde ha en tråd för våra jaktbilar.Jag börjar väl med min Såg på blocket att du skulle sälja den.. Någon ny på gång? /Jrz