Publicerat Maj 3, 200818 yr Men fan Pelle vad du köper bågar...hade du inte nyss köpt en ny? eller är det denna? De e denna,
Publicerat Maj 3, 200818 yr Har precis uppdaterat min båggarderob.Det biddade en High Country IronMace, sweeeeeeeeeeeeeeeeet. Man kan missa jättefort med den Jag är super nöjd.' ps: nu ere nära kråkskräck. ds Ja det är det.
Publicerat Maj 3, 200818 yr Många bågar blir det men favoriten är Elite Synergy 72/30 Med två kablar och en sträng, fast ostbågar är inte så dumt det heller Leif
Publicerat Maj 3, 200818 yr jag bor uppe i hällsingland närmare bestämt mellan bollnäs och edsbyn! men jag ska neråt snart för att para hunden (till hellsingborg) så då har jag vägarna förbi! har du vägarna häråt? i dag fick jag tag på en "påse" som jordbrukarna har utsäde mm, i vävd syntet, nån som vet om det går att ha till mål, ska fyllas med gamla kläder? mvh, samme
Publicerat Maj 3, 200818 yr jag bor uppe i hällsingland närmare bestämt mellan bollnäs och edsbyn!men jag ska neråt snart för att para hunden (till hellsingborg) så då har jag vägarna förbi! har du vägarna häråt? i dag fick jag tag på en "påse" som jordbrukarna har utsäde mm, i vävd syntet, nån som vet om det går att ha till mål, ska fyllas med gamla kläder? mvh, samme Det fungerar alldeles utmärkt. Samla på dig ett par stycken. Dom där påsarna duger riktigt bra.
Publicerat Maj 3, 200818 yr jag bor uppe i hällsingland närmare bestämt mellan bollnäs och edsbyn!men jag ska neråt snart för att para hunden (till hellsingborg) så då har jag vägarna förbi! har du vägarna häråt? i dag fick jag tag på en "påse" som jordbrukarna har utsäde mm, i vävd syntet, nån som vet om det går att ha till mål, ska fyllas med gamla kläder? mvh, samme Då e de bara att du hör av dig när du e på väg nedåt, så kan vi nog lösa provskjutningen ska du se. Skickar dig ett PM. Ska åka upp till farsgubben i Pite i höst o jaga lite fågel, bågen kommer oxå med tror jag? Finns risk för att du får bju på en kopp kaffe då
Publicerat Maj 4, 200818 yr Då e de bara att du hör av dig när du e på väg nedåt, så kan vi nog lösa provskjutningen ska du se.Skickar dig ett PM. Ska åka upp till farsgubben i Pite i höst o jaga lite fågel, bågen kommer oxå med tror jag? Finns risk för att du får bju på en kopp kaffe då hej, du är välkommen på fika bara hör av dej lite före så vi är hemma så ordnar det sig samme
Publicerat Maj 4, 200818 yr hej, du är välkommen på fika bara hör av dej lite före så vi är hemma så ordnar det sig samme Låter bra det
Publicerat Maj 6, 200818 yr En Hoyt viper på 70 pound En Bob Lee recurve, take down på 60 pound. "don't hurt e'm.....Hoyt e'm"
Publicerat Maj 16, 200818 yr Hej på er dagen till ära när våra trevliga moderatorer gett bågjakten ett eget ämne så skulle de vara kul å veta vad ni änvänder för någon båge!.. JA sj har en BladeRunner som är inköpt i sommras me ställbar styrka på 55-70 pund!.. precis som sj skriver i en annan tråd så har jag skruvat ner den till ca 64 pund! för de är mycket behagligare att skjuta med den.. precition e viktigare än kraft!.. MVh Mamre!.. Jag har en ( den jag använder )Bowtech Allegiance maxad på 70 pund vill gärna ha mer men det går inte!! en High country 4-runner monster på 92 pund, Manligt.... :-) Tre recurves och två långbågar. och så manligt att skjuta instinktivt. Matte
Publicerat Juni 1, 200818 yr har en fet recurv jame som jag dock råkade bryta av när jag skulle spänna den...
Publicerat Juni 1, 200818 yr Den är ganska gammal, HOYT står det att den heter och nån"Gold medalist" osv.. det enda jag får fram att det är. Finns reservdelar?!?!?!? kom igen nu bågkungarna o berätta!
Publicerat Juni 1, 200818 yr och om nån är intresserad så är den till salu då jag tänker skaffa recurv.
Publicerat Juni 2, 200818 yr och om nån är intresserad så är den till salu då jag tänker skaffa recurv. skulle inte du skaffa compound?
Publicerat Juni 2, 200818 yr det var ju det jag menade .. hade bara recurv i huvudet när jag skrev antagligen. Ska köpa mamres bladerunner jo.
Publicerat Juni 2, 200818 yr det var ju det jag menade .. hade bara recurv i huvudet när jag skrev antagligen. Ska köpa mamres bladerunner jo. haha... jag misstänkte väl det, härligt att du är på väg ner i bågjägar träsket oxå
Publicerat Juni 2, 200818 yr det var ju det jag menade .. hade bara recurv i huvudet när jag skrev antagligen. Ska köpa mamres bladerunner jo. Bra köp! Har pillat på den vid Månkarbo-träffen, och den är i jäkligt fint skick! Och vad vart det för båge för Herr Mamre denna gång då?
Publicerat Juni 2, 200818 yr Kul att höra att det är fina krejjer! Något modifierat osv vad han nu pratade om men inget jag förstod mig på riktigt. Vet inte vad han ska köpa. Någon som kan motivera denna lag: Att man får använda pilbåge men inte armborst vid jakt här ?? Fattar inte riktigt det jag.