Publicerat Maj 18, 200917 yr Hej! Mina hundar ES Sydvindens Glimma & GS Fjørhanadiket´s Fp Fau (till vardags Leja)
Publicerat Maj 24, 200917 yr Kommande stjärnan Härligt ,här en bild på min blivande stjärna Den närmsta hunden,förhoppningsvis trimfri.
Publicerat Maj 24, 200917 yr Härligt ,här en bild på min blivande stjärnaDen närmsta hunden,förhoppningsvis trimfri. Åh vilka smulor, man får flashbacks till den ljuvliga valptiden. Min strävis är garanterat trimfri, kort och tät päls som torkar på en minut.
Publicerat Maj 28, 200917 yr Åh vilka smulor, man får flashbacks till den ljuvliga valptiden. Min strävis är garanterat trimfri, kort och tät päls som torkar på en minut. Om man inte vill chansa så kan man ju köpa ett korthår, så får man en bra hund som inte ser ut som ett svinto...
Publicerat Maj 30, 200917 yr Om man inte vill chansa så kan man ju köpa ett korthår, så får man en bra hund som inte ser ut som ett svinto... Svintot = charmen förstår du.
Publicerat Juni 4, 200917 yr Nya charmtrollet har anlänt. Kolla in greppet ! Grattis, alltid kul med valpar... När dom blivit stora!
Publicerat Juni 8, 200916 yr Skymtar en len valpmage på bild nr 2. *mums* För att inte tala om valpdoften... och valpljuden... och helt enkelt valpar överhuvudtaget. Nästan så man funderar på valpnappning snart! Din är ju av rätt sort dessutom, hoppas vi ofta får se bilder!
Publicerat Juni 9, 200916 yr Skymtar en len valpmage på bild nr 2. *mums* För att inte tala om valpdoften... och valpljuden... och helt enkelt valpar överhuvudtaget. Nästan så man funderar på valpnappning snart! Din är ju av rätt sort dessutom, hoppas vi ofta får se bilder! Klart du ska skaffa valp, livet är för kort för bara en hund !
Publicerat Juni 9, 200916 yr Klart du ska skaffa valp, livet är för kort för bara en hund ! Sant, men dygnet är för kort för två. En till hund, ja när vi bor i hus och den här hemma är vuxen och förståndig.
Publicerat Juni 10, 200916 yr Sant, men dygnet är för kort för två. En till hund, ja när vi bor i hus och den här hemma är vuxen och förståndig. Vinns det vuxna & förståndiga Vorstrar?
Publicerat Juni 10, 200916 yr Vinns det vuxna & förståndiga Vorstrar? Egentligen inte, men det blir lite lättare att inbilla sig det.
Publicerat Juni 29, 200916 yr här kommer en liten rolig foto serie som min vän juha åkerblom har fotat på min hund=)
Publicerat Juni 29, 200916 yr Sen även en vanlig bild, för att visa att hon ser ut som en vorsteh och inte blandning mellan nakenhund och gud vet vad =)
Publicerat Juni 30, 200916 yr här kommer en liten rolig foto serie som min vän juha åkerblom har fotat på min hund=) Haha, morrar den åt nått speciellt eller bara satt en citron i halsen?
Publicerat Juni 30, 200916 yr Haha, morrar den åt nått speciellt eller bara satt en citron i halsen? haha ne hon tuggar gräs=) som man kan se om man kikar noga=)
Publicerat Juli 18, 200916 yr Hej hallå. Nu har jag blivit med valp (igen) - en Braque Français som jag importerat från Frankrike för tre veckor sedan. På bilden (tagen idag) är han således drygt 10v Mer om honom och rasen på webben: http://michaelsson.eu/braque/ http://hundar.michaelsson.eu/ELOF På återseende :-) /Johan