Publicerat Maj 13, 201015 yr Bättre gå på hal is & ha det glatt, än att gå i lera & sörja! Castor fattar stånd för katt-siluetter.
Publicerat Maj 19, 201015 yr Det är viktigt med rätt accessoarer till våra hundar numera. Själv låter jag mina hundar bara apportera vilt med matchande färg !
Publicerat Maj 20, 201015 yr Det är viktigt med rätt accessoarer till våra hundar numera. Själv låter jag mina hundar bara apportera vilt med matchande färg ! Var är viltet, jag ser bara ett virrvarr av enmassa skägg? Tur att man skaffade sig en skimmel med mycket vitspräckel så ripfjädrarna passar!
Publicerat Maj 20, 201015 yr Var är viltet, jag ser bara ett virrvarr av enmassa skägg? Tur att man skaffade sig en skimmel med mycket vitspräckel så ripfjädrarna passar! /quote] Sånt löser man med flera hundar, munstern matchar perfekt till ripa.
Publicerat Maj 25, 201015 yr Några bilder på min fransos (Braque Francais) Elof som nu är ett år ung och som vi både tränat med och hunnit med att ställa ut med ok resultat Till helgen blir det vattenträning, kan bli utmanande för en snobbig fransman
Publicerat Juni 3, 201015 yr Nybliven treåring. Välkommen hit! Intressant att få in fler weimaraners till forumet. Man ser & hör allt för lite om dessa hundar! jerry sex månader =) Sicken schnyggis!
Publicerat Juni 18, 201015 yr Välkommen hit! Intressant att få in fler weimaraners till forumet. Man ser & hör allt för lite om dessa hundar! I så fall ska jag gärna bidra med en bild på Gibbs... idag dryga tolv veckor, på bilden är han nog bara åtta - många träningstimmar väntar Min första valp, och dessutom ganska färsk jägarexamen, men då finns det ju desto mer nya upplevelser att se fram emot! /Bosse
Publicerat Juni 19, 201015 yr Bild nr 2 föreställer en tung rot som han dragit upp ur ett dike... ser lite suspekt ut.
Publicerat Juni 19, 201015 yr Bild nr 2 föreställer en tung rot som han dragit upp ur ett dike... ser lite suspekt ut. Fina foton Vicks! ...och nr 4 måste väl vara apportträning då om det inte är från förra säsongen?
Publicerat Juni 19, 201015 yr Fina foton Vicks! ...och nr 4 måste väl vara apportträning då om det inte är från förra säsongen? Tack! Klart det är apportträning. Vad tror du om mig?
Publicerat Juni 19, 201015 yr Bild nr 2 föreställer en tung rot som han dragit upp ur ett dike... ser lite suspekt ut. Aha, jag trode det var en av ättlingarna till big mama i Ailien...
Publicerat Juni 29, 201015 yr I så fall ska jag gärna bidra med en bild på Gibbs... idag dryga tolv veckor, på bilden är han nog bara åtta - många träningstimmar väntar Min första valp, och dessutom ganska färsk jägarexamen, men då finns det ju desto mer nya upplevelser att se fram emot! /Bosse Fin kille! Vart finns du och han i detta avlånga land?
Publicerat Juni 29, 201015 yr Välkommen hit! Intressant att få in fler weimaraners till forumet. Man ser & hör allt för lite om dessa hundar! Tackar! Jag skall försöka bättra på den statistiken och se om det inte blir lite roliga jaktbilder sedan.
Publicerat Juli 6, 201015 yr Fin kille! Vart finns du och han i detta avlånga land? Hej, vi håller till i Kristianstad, Skåne. Han kommer från Skyttens kennel i Veberöd. Just nu känns det som om han växer onödigt fort, dock, med en del växtvärk... Jag kan svära på att han är någon cm högre varje kväll..
Publicerat Juli 6, 201015 yr Ah! Från Anders och Camilla. Ja, det går vääääldigt fort i början. Fattar inte att min kille är 3 redan. Vart tod tiden vägen, fast det skall ju erkännas att det varit en rolig resa med träning och jakt.
Publicerat Juli 14, 201015 yr Spaning på sjöfågel efter golfbanan här i Kalix. Perfekt stadgeträning.
Publicerat Juli 14, 201015 yr Måste va jobbigt att komma hem från skogen, eller har du med släpkärra för att få med allt "vilt"?? Vorsteh - apporterar allt!
Publicerat Juli 14, 201015 yr Perfekt stadgeträning. Det blir många sådana efter banan när man är ute och promenerar den här årstiden och ungarna är ju så små och söta att titta på. Tack! Har du skottkärr med dig när du är ute med din, med tanke på fotot på apportteringen av allt?