Publicerat Oktober 27, 200916 yr Tik från senaste kullen. Ok då är det din hunds mostrar som är på bilden
Publicerat Oktober 29, 200916 yr Haha, nej jag förstår det. DOm är inte alls lika busiga! ;-) Precis. Vuxna och förståndiga från födseln.
Publicerat November 9, 200916 yr Hej! Jag hjälper min kompis Birger Knutsson lite med hans hemsida tyckte han tagit några inspirerande som är värda att publicera här. Håll till godo
Publicerat November 9, 200916 yr Hej!Jag hjälper min kompis Birger Knutsson lite med hans hemsida tyckte han tagit några inspirerande som är värda att publicera här. Håll till godo Härliga bilder på hundar i full aktion. Kraftfull avance eller frejdig eftergång på mittbilden ?
Publicerat November 9, 200916 yr Härliga bilder på hundar i full aktion. Kraftfull avance eller frejdig eftergång på mittbilden ? Han körde sin specialare avance mot skyttarna,blev ett coolt kort. Visst var det du som hade valp från samma som mig,Skogs. Hoppas de går bra,ser fram emot valpträff!
Publicerat November 9, 200916 yr Han körde sin specialare avance mot skyttarna,blev ett coolt kort. Visst var det du som hade valp från samma som mig,Skogs. Hoppas de går bra,ser fram emot valpträff! Stämmer bra, och jo, det går kanonbra, är så himla nöjd. Valpträff på Gotland nästa år kanske? Jag har ju, trots inträde i medelåldern, ännu inte besökt ön
Publicerat November 9, 200916 yr Stämmer bra, och jo, det går kanonbra, är så himla nöjd. Valpträff på Gotland nästa år kanske? Jag har ju, trots inträde i medelåldern, ännu inte besökt ön Ska ni ha valpträff där så vill moster komma
Publicerat November 11, 200916 yr Ska ni ha valpträff där så vill moster komma Lovade nästan en träff när jag fick valpen. 10 vildar får räcka då Såg dessutom att du varit på ön och skjutit hönor Och dom e jag rädd om. För att återgå till ämnet så,här en snygg kh
Publicerat November 11, 200916 yr Lovade nästan en träff när jag fick valpen. 10 vildar får räcka dåSåg dessutom att du varit på ön och skjutit hönor Och dom e jag rädd om. För att återgå till ämnet så,här en snygg kh Jag sköt inga hönor
Publicerat November 11, 200916 yr Jag sköt inga hönor Men du har ju ett kort från gotland med hönor bla Strunt samma. Är ganska generös med jakter men jag lär inte ha så mkt tid till nya bekantskaper, även om du verkar trevlig
Publicerat November 11, 200916 yr Men du har ju ett kort från gotland med hönor bla Strunt samma. Är ganska generös med jakter men jag lär inte ha så mkt tid till nya bekantskaper, även om du verkar trevlig Förstår helt och hållet. Vad jag menade var att det var inte jag som sköt hönorna och att jag trivs på Gotland kommer alltså att vara lite avis.
Publicerat November 29, 200916 yr bild från helgens jakt...hämtade in 2 orrar som husse sköt i topp. började med att stöta upp dom från backen och när husse bad henne stanna när han skulle göra ansmygning gick det inte hon skulle smyga brevid hela tiden på sidan . inte ska husse få allt kul själv. efter skotten som en raket och hämtade in orren på 150 m. Var som om hon visste det var något på gång =) stod sedan för ripa oxo men husse hade bara kulbössan med .
Publicerat Januari 9, 201016 yr -25 så jag passar på att elda, prata med de mina och lära mig hantera tekniken
Publicerat Februari 9, 201016 yr Hej! Här kommer ett foto på min 10v kh vorsteh Tappra Sky som införskaffades i fredags. Han är min första hund och är tänkt att användas på fågel samt förhoppningsvis gå några prov i jakt och lydnad, ev även utställning. En riktigt härlig kille är han med mycket energi med ändå otroligt lätt för att slappna av!
Publicerat Februari 10, 201016 yr Hej! Här kommer ett foto på min 10v kh vorsteh Tappra Sky som införskaffades i fredags. Han är min första hund och är tänkt att användas på fågel samt förhoppningsvis gå några prov i jakt och lydnad, ev även utställning. En riktigt härlig kille är han med mycket energi med ändå otroligt lätt för att slappna av! Sicken liten charmråtta! Kul med fler vorsteh och välkommen till jaktsnack.