Publicerat Juli 14, 201015 yr Nej men kanske skulle ha behövt det för det är lite jobbigt att återställa allt han kånkar fram om det t.ex. stjäls från någon vedhög som på den senaste bilden. (där prylen har en funktion för någon) Och allt ska stolt bäras till matte.
Publicerat Augusti 3, 201015 yr Här kommer två bilder på min första stående, hon heter Aska och är nu 13 veckor och en underbar liten tjej. Gillar båtar också, bild nr 2 är polaren och hans nya båt som vi spanade in.
Publicerat Augusti 3, 201015 yr Här kommer en bild på min Långhårige Vorsteh Ajax som står för fasan. //Malla
Publicerat Augusti 11, 201015 yr vi håller till i Kristianstad, Skåne. Han kommer från Skyttens kennel i Veberöd. Då får du ju hänga med oss och träna någon gång! Vi är ett gäng som ses och tränar oregelbundet. Bracco, Spinone, Weimaraner och Braque Francais. Om inte än så till våren iaf. Jag hämtar en valp (braque francais) på lördag...
Publicerat Augusti 11, 201015 yr Äntligen säkrat att han tar även dykänder Den där va ju klockren!! Min lilla Bretonhane rotar dock runt på botten utan glasögon. Börjar fundera om de korsat in sjöko i han Men söt e han iaf. Nedan hans livs första trutapport "I Vatten".
Publicerat September 3, 201015 yr Luktar gott! Duktig C! Tänkte publicera någon liknande bild imorgon.
Publicerat September 7, 201015 yr Tänkte lägga in lite bilder på min hund (Börni) som jag tog över efter att kompisen inte har tid för henne (han har inte själv jagat med henne och hennes första ägare ville inte ha henne pga hennes skott rädsla..... Men det är inget jag ser som ett problem, för när hon är i "jaktläge" så är hon som förbytt.... Jaja, här kommer bilderna.... DEm tre första är från olika träningstillfällen i skogen, den sista är från en promenad vid älven där det finns endel godsaker för henne att torrträna på
Publicerat Oktober 15, 201015 yr Tog lite halvcoola bilder på en pointer kompisen har i träning Verkligen superläckra bilder!
Publicerat Oktober 25, 201015 yr Verkligen superläckra bilder! Tack! Kom förbi en setter så då tog jag ett kort när vi träna en sväng
Publicerat Oktober 28, 201015 yr Får väl lägga in en bild på min Vorsteh valp när han får gå sitt första släpspår på en orrtupp. Har haft han i två veckor nu och han är en mysig kille. Fast orren är skjuten för finnspetsen
Publicerat November 1, 201015 yr Haft några trevliga dagar med en kh vorsteh Bra foto som vanligt Ivan!
Publicerat November 18, 201015 yr Vill visa er en bild som Thomas Tängerfors tog av min hund Such Lappvikens Ego-Boy...