Publicerat Oktober 29, 200817 yr Skit bra jobbat grabbar, vore intresant att se om någon tidning lägger in en dementi om detta.Har en fundering på hur jägarförbundet tacklar insändare som denna. /Lasse jag hade dem som cc när jag mailade LTZ, kanske därför de svarade
Publicerat Oktober 29, 200817 yr jag hade dem som cc när jag mailade LTZ, kanske därför de svarade bra tänkt
Publicerat Oktober 29, 200817 yr Hej OlaTack för upplysningen. Vi fick redan i går reda på att vi blivit “lurade” av en cirkulärinsändare. Vi ratar normalt sådana, men den här slank igenom och det ber jag om ursäkt för. Vänliga hälsningar Peter Franke Chefredaktör och ansvarig utgivare Värmlands Folkblad 054-17 55 20 0703-79 81 96 peter.franke@vf.se Här är svaret från vf =)
Publicerat Oktober 29, 200817 yr Hur många här tror att tidningen publicerar en ursäkt till den stackaren som fått offra sitt namn till dessa dårar?
Publicerat Oktober 29, 200817 yr Hur många här tror att tidningen publicerar en ursäkt till den stackaren som fått offra sitt namn till dessa dårar? Jag bad om en dementi och en förklaring av VF iaf med jägareförbundet som CC.. vi får se om det tar skruv...
Publicerat Oktober 29, 200817 yr Bra jobbat av alla som engagerat sig Hoppas att motargumenten når ut lika långt som veganpropagandan, men det är väl mycket att hoppas på att tidningarna ska vilja erkänna sina misstag och publicera fakta Kunde man kanske skriva en artikel om veganmaffians metoder med källhänvisningar och de bevis ni grävt fram här, och försöka få publicerat i en större tidning??
Publicerat Oktober 29, 200817 yr Jag kan inte låta bli att småle och tycka att den som skrivit insändaren gjorde en bra grej. Snacka om självmål!
Publicerat Oktober 29, 200817 yr Bra jobbat av alla som engagerat sig Hoppas att motargumenten når ut lika långt som veganpropagandan, men det är väl mycket att hoppas på att tidningarna ska vilja erkänna sina misstag och publicera fakta Kunde man kanske skriva en artikel om veganmaffians metoder med källhänvisningar och de bevis ni grävt fram här, och försöka få publicerat i en större tidning?? Jag vet inte om man ska göra dem den tjänsten egentligen? De filmar ju och dokumenterar sina olagliga aktiviteter och skryter öppet med allt, ibland överlämnar sig själva till polisen just för att det ska bli allmänt känt vad de gjort. Nog för att all publicitet är bra publicitet men.. ja.. jag vet inte... =)
Publicerat Oktober 29, 200817 yr En stor eloge till alla som har lagt ner jobb på detta Det var bra jobbat att ni tog kontakt med tidningarna för nu har nog antijaktmafian skjutit sig själv i foten lite för det kommer att bli mycket svårare att få in liknande insändare.
Publicerat Oktober 29, 200817 yr Jag håller med kk. men hittils har de stått för sina olagliga handlingar för att skapa en debatt eller få oppinionen med sig, här fabulerar de en historia och "sätter dit" en gammal man som inte jagar, inte hållit i ett gevär sen lumpen och pumpar ut historian till en mängd tidningar som utan att kontrollera nånting publicerar den. Detta kan få oppinionen att vända sig mot dem. Att de släpper ut 10 000 minkar för att de ska få "dö i frihet" brevid ett fågelskyddsområde visar bara vad de är kapabla att göra, och hur extremister inte kan se helheten i vad de gör utan bara som i detta fall se Hatet mot jägarna utan att tänka på konsikvenserna för gemene man. Det bästa vore att tidningen sätter in en notis och ber Birger om ursäkt, jag är van att min hobby blir kritiserad, även om jag inte tycker om det!
Publicerat Oktober 29, 200817 yr Jag vet inte om man ska göra dem den tjänsten egentligen? De filmar ju och dokumenterar sina olagliga aktiviteter och skryter öppet med allt, ibland överlämnar sig själva till polisen just för att det ska bli allmänt känt vad de gjort. Nog för att all publicitet är bra publicitet men.. ja.. jag vet inte... =) Du har kanske en poäng där men jag blir så fö*****ad det hjälper ju stort sett inite att vi är överens här på forumet och vet vilka skitskallar det är, man vill ju at det ska bli allmänt känt. Om inte annat så för stackars Birger
Publicerat Oktober 29, 200817 yr Hej igenVi publicerar en dementi och ursäkt i morgondagens tidning. Vänliga hälsningar Peter Franke Chefredaktör och ansvarig utgivare Värmlands Folkblad 054-17 55 20 0703-79 81 96 peter.franke@vf.se Stort av VF tycker jag, all respekt.
Publicerat Oktober 29, 200817 yr snyggt! jag väntar fortfarande svar på Lennart Mattson. Hej Lennart!Tack för att du tog did tid att svara på mina synpunkter! Jag har bara en till fråga: vågar jag hoppas på att ni kommer ut med en dementi och en ursäkt framförallt till Birger Norberg som blivit utpekad?
Publicerat Oktober 29, 200817 yr Vår debatt och insändarredaktör jobbar för att förska nå den uppgivnainsändarskribenten. ____________________________________________________ mvh Lennart Mattsson, chefredaktör AB Länstidningen & Tidningen Härjedalen, TH Adress: 831 89 ÖSTERSUND Tel direkt: 063-15 55 70, Växel: 063-15 55 00 Mobil: 070-559 61 64 E-post: lennart.mattsson@ltz.se webbplats: www.ltz.se
Publicerat Oktober 29, 200817 yr Heja Jaktsnack. Här tar vi ett stort samhällsansvar. Rätt skall vara rätt. Snyggt jobbat alla!
Publicerat Oktober 29, 200817 yr i love the smell of internetwarfare in the morning load up boys were going down to town to celibrate ;) yehaaa
Publicerat Oktober 29, 200817 yr i love the smell of internetwarfare in the morning load up boys were going down to town to celibrate yehaaa Hmmm...... är det Wagner jag hör.................? Det är bra, ser ju ut som att tidningarna tar det mycket seriöst
Publicerat Oktober 29, 200817 yr Denna information kom fram via ett jaktforum där en av signaturerna undrade om detta var dålig publicitet för jägarkåren, jag och yttligare några forumister tyckte att det lukta illa och kollade runt lite och hittade denna information. yttligare information finn i dessa trådar ........ edit: stavar som en kratta
Publicerat Oktober 29, 200817 yr ni har sämppat pra grappar,era pröder och fadrer skall vara sig myyket stolta * eld och rök fladrar i bakgrunden* *start finskt brytning*
Publicerat Oktober 29, 200817 yr ni har sämppat pra grappar,era pröder och fadrer skall vara sig myyket stolta * eld och rök fladrar i bakgrunden**start finskt brytning* Du behöve rinte skriva sådär för att vi ska fatta radium, det är ju ungefär så det brukars e ut ändå.. hehehehe =) Men tack alla för de positiva kommentarerna =)
Publicerat Oktober 29, 200817 yr Författare Gött jobbat allihop! Hoppas dom lär sig nåt av det här dom fega jävlarna!
Publicerat Oktober 30, 200817 yr http://www.vf.se/Asikter/Insandare/2008/Ok...ndare-i-VF.aspx Tadaa! =) Tänk nu på att detta är en i allra högsta grad röd tidning