Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Dålig PR för jägarkåren... igen!

Featured Replies

Publicerat

någon med scanner?? snääääääälla ??

• Svar 184
  • Visningar 16k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Publicerat
:mad: Härligt jobbat pojks!
Publicerat

Usch.. nu blir väl forumet nästa måltavla med DDoS attacker och annat elände.. =o/

Publicerat
Har ju samma här som sagt. Men tydligen var det ett jäkla hallå då de var med i lokal nyheterna, innan mina barn börjat där! Men de som skrek mest var ju de som inte hade det minsta med det hela att göra.. :mad:

Men numera så har jag tala om att blir det debatt så ställer jag mer än gärna upp som förälder och tar den debatten! :mad:

Ok!

Då får motståndarna att göra när Du ställer upp som debattör. :mad:

Publicerat
någon med scanner?? snääääääälla ??

Jag har scanner dock inte tidningen därifrån.

Publicerat
Ok!

Då får motståndarna att göra när Du ställer upp som debattör. :lol:

Ser ju¨nästan fram emot om ngn kommer och börjar klaga..

Publicerat

I ett informations mail till alla som sitter med i jägarförbundets styrelse på något sett får vi kred. Eller vi o vi ,, ni får kred inte jag :lol:

/Lasse

Publicerat
I ett informations mail till alla som sitter med i jägarförbundets styrelse på något sett får vi kred. Eller vi o vi ,, ni får kred inte jag B)

/Lasse

Oj, var inte förväntat. Kul att de pratar om det också. Vi kämpade tappert in i det sista och vann! ;)

Publicerat

Jag tycker som jag sagt tidigare att det är viktigt att vi tar kampen mot dessa påhopp och även att som i detta fall förbunden (Både SJF och JRF) stöttar oss som tar den. (genom att de publicerat artiklar i ämnet)

Dels är det ett slag under bältet att komma med lögner som i detta fall, det går inte att debattera mot lögner.

Sen att vi/ni skött hela saken på ett väldigt snyggt sätt och inte sjunkit ner på "deras" nivå, inget hotande, gormande eller skrikande till tidningar och redaktioner, utan enkla och förklarande mail med fakta om att det är lögn och förbannad dikt de publicerat.

f-n, jag är stolt att vara jägare i erat sällskap.

Publicerat
f-n, jag är stolt att vara jägare i erat sällskap.

+1 på den

Publicerat
Reagerade också på det :o
Håll reda på fakta när ni skriver artiklar

Av Mattias 2008-11-05 13:49

Det var på forumen Robsoft och Jaktsnack som det avslöjades att insändaren var falsk, därefter satte en grupp personer på det forumet ihop en samling med fakta och länkar, detta skickades sen ut till de tidningar som tagit upp och publicerat artikeln.

Därefter så gick vissa tidningar, inte alla, ut och dementerade insändaren och talade om hur det låg till med den riktiga författaren, som tillhörde en djurrättsorganisation.

Så det var inte LTZ som nystade upp att detta var en falsk insädare, det skall jägarna på Robsoft och Jaktsnack som skall ha hedern för detta.

Redaktionen kommenterar:

Givetvis ska personerna på forumen ha en eloge för att de reagerade och framförallt agerade. Vi låter länken från föregående kommentar ligga med, så kan nyfikna själva följa debatten på forumet på Jaktsnack.

Marie Pott, Jakt & Jägare

Tack vare medlemmarna på diskussions forumet jaktsnack

Av Kent 2008-11-05 13:40

Vill bara påpeka att det var medlemmar på diskussionsforumet jaktsnack som avslöjade de falska insändarna.

Bra jobbat killar!

http://www.jaktsnack.se/index.php?showtopic=14437&hl=

Publicerat
Vill bara påpeka att det var medlemmar på diskussionsforumet jaktsnack som avslöjade de falska insändarna.

Bra jobbat killar!

nu blir robsoftarna galna! :o

Publicerat

De är ju oxå "namngivna" i kommentaren så...

att J&J samt Sv. Jakt inte namnger RS är inte så konstigt när RS går under Jaktjournalen och sonika är en konkurent till dem, tror ingen på RS tar illa upp av det.

Publicerat
:lol::o
Publicerat

Detta visar ju att det är skärpta forumister på Jaktsnack :angry:

Publicerat
Detta visar ju att det är skärpta forumister på Jaktsnack :angry:

Sant så sant! *L*

Publicerat

Ruskigt snyggt jobbat gott folk! Satt och vred mig av skratt när jag läste de olika "insändarna" från slaktaren och jägaren. Att det överhuvudtaget finns folk som fortfarande tror, eller ger sken av att tro, på insändarna är mest bara skrämmande.

Dessutom bra reklam för forumet, ni har nyss värvat en medlem.

:-D

T

Publicerat
Ruskigt snyggt jobbat gott folk! Satt och vred mig av skratt när jag läste de olika "insändarna" från slaktaren och jägaren. Att det överhuvudtaget finns folk som fortfarande tror, eller ger sken av att tro, på insändarna är mest bara skrämmande.

T

Kul att du gillade det Tapio =) Och välkommen hit =)

Publicerat

T

Rock on!!!

O välkommen till världens bästa och trevligaste forum :lol:

Publicerat

En tredjedels sida i svenskjakt nyheter om detta, bra jobbat grabbar.. :lol:

/Lasse

Publicerat
En tredjedels sida i svenskjakt nyheter om detta, bra jobbat grabbar.. ;)

/Lasse

Kul =) Scanner? =)

Publicerat
Kul =) Scanner? =)

Ööhh bundlurk på landet, scanner vad är det ;)

Skojar bara har ingen hemma men jag kan nog lösa det om någon dag.

/Lasse

Publicerat
Ööhh bundlurk på landet, scanner vad är det ;)

Skojar bara har ingen hemma men jag kan nog lösa det om någon dag.

/Lasse

Hehe, men det kanske är samma som stod på webben...?