Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ni som gillar datorspel!

Featured Replies

Publicerat

låter ju jädrigt bra.

Bara bestämma sig för en lämplig server då?

Tyvärr jobbar jag idag, men är gärna med senare i veckan -_-

• Svar 287
  • Visningar 33,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat

Sitter ni och gnuggar på PC allihopa elller? Själv har jag emigrerat till PS3 efter att ha lessnat på det eviga uppgraderingsrallyt på PC..

Publicerat
Sitter ni och gnuggar på PC allihopa elller? Själv har jag emigrerat till PS3 efter att ha lessnat på det eviga uppgraderingsrallyt på PC..

Ja, det har du rätt i.. det är ju mycket bättre att behöva köpa ny konsoll vart 3-4:e år.... <_<

Publicerat

Säger bara Wrath of the leach king som släpps 13/11 <_<

Publicerat
Säger bara Wrath of the leach king som släpps 13/11 :lol:

Wrath of the Lich King t o m :lol:, tror Arthas inte blir så glad om han blir kallad 'leacher': . Uscha har inte beställt det än dock levlar jag en ny karaktär och fortsätter polarna så gör jag kanske det, men har dock lite tid så tvekar.

Publicerat

hyi hyi konsol älskar hämta käpparna och facklorna! vi måste skrämma iväg honom! :lol::D lol. nej konsoler är inte riktigt min grej. köpte en sexbox 360 enda den duger till är min dvd spelare :lol:

Publicerat
hyi hyi konsol älskar hämta käpparna och facklorna! vi måste skrämma iväg honom! :lol::D lol. nej konsoler är inte riktigt min grej. köpte en sexbox 360 enda den duger till är min dvd spelare :lol:

Samma här.. köpte PS3 att ha som mediaserver och blue-ray spelar.. men jag sjunker aldrig så lågt att jag spelar på den :D

Publicerat

Kör PC. Blir inte uppdateringar oftare än på konsolen...

Publicerat
hyi hyi konsol älskar hämta käpparna och facklorna! vi måste skrämma iväg honom! :lol::D lol. nej konsoler är inte riktigt min grej. köpte en sexbox 360 enda den duger till är min dvd spelare :D

Älä nyt liioittele :-)! (det var finska för er som inte hängde med :lol:) älskare är nog att ta i, det är nog snarare bekvämligheten i att inte behöva fixa med drivrutiner och allt jäkla mög som hör till PC.. känns som jag har kört PC rallyt i botten sen första 386:an -91.. Okej att det kostar med spel till ps3, men då sitter man inte heller med en massa skitspel och det är skönare än man tror att lira på plasman från soffan.. dock så är det ju assvårt med handkontrollen, är man fostrad i "WASD" styrningen så är steget stort, men men... hur man än vänder sig så har man arslet bak...

Publicerat
Samma här.. köpte PS3 att ha som mediaserver och blue-ray spelar.. men jag sjunker aldrig så lågt att jag spelar på den ;)

great minds think alike B)

Publicerat
Låter skitbra hippen ! Vi skaffar en varsin version och sen kan vi segla som två feta korpar över slagfältet ! :lol:

Säga vad man vill om 'gamers' men det är faktiskt ett underskattat nöje att se riktigt duktiga dataspelare in action. Har spenderat åtskilliga nätter online med de spelet, spelar hellre än bra!

Visst har man åkt på fetdäng av småungar, men det finns faktiskt drägliga servrar att spela på. Bokar vi ett datum när ett gäng forumsmedlemar kan ansluta så tror jag det kunde blivit riktigt trevligt.

För att ge alla hyfsade förutsättningar kan man ställa in servern så att bara vissa vapen blir tillgängliga. Hagelpump, pistoler, granater, och kniv är rysligt ball. Kanske något för Hipshot, tror t.om de

finns en Benelli variant man kan välja i spelet.

Intresset verkar finnas då tråden genererat en del svar...

Droppa lite datum, så får vi se om kråkorna övervakar eller deltar!

Publicerat
då får jag väl ta min hagelbössa öch försöka fräggä er :lol:

DET känns hyfsat riskfritt B)

Mvh!

Publicerat
då får jag väl ta min hagelbössa öch försöka fräggä er B)

Stackars skärm...! :lol:

Publicerat
Säga vad man vill om 'gamers' men det är faktiskt ett underskattat nöje att se riktigt duktiga dataspelare in action. Har spenderat åtskilliga nätter online med de spelet, spelar hellre än bra!

Visst har man åkt på fetdäng av småungar, men det finns faktiskt drägliga servrar att spela på. Bokar vi ett datum när ett gäng forumsmedlemar kan ansluta så tror jag det kunde blivit riktigt trevligt.

För att ge alla hyfsade förutsättningar kan man ställa in servern så att bara vissa vapen blir tillgängliga. Hagelpump, pistoler, granater, och kniv är rysligt ball. Kanske något för Hipshot, tror t.om de

Intresset verkar finnas då tråden genererat en del svar...

Själv är jag långledig efter imorgon, så jag skulle nog kunna vilken dag somhelst?

Skulle som sagt va skitsköj :lol:

Publicerat

Där är vi helt överens Micke, skitkul att se duktiga spelare röja speciellt med spel som man själv aldrig lärt sig behärska!

Förövrigt tycker jag det framgår att du spenderat väldigt mycket tid här innan smygandes runt utan att skriva :lol:B):rolleyes:

Kul att du fick tummen ur!

Men ok, hur fan gör man för att koppla upp sig på server? Förutom några äldre CoD så har jag bara den är Cod 4 ? Modern warefare...

Kör man mot varandra eller i lag mot andra eller i lag mot servern eller va?

Mvh!

Publicerat
Där är vi helt överens Micke, skitkul att se duktiga spelare röja speciellt med spel som man själv aldrig lärt sig behärska!

Förövrigt tycker jag det framgår att du spenderat väldigt mycket tid här innan smygandes runt utan att skriva :lol:B):rolleyes:

Kul att du fick tummen ur!

Men ok, hur fan gör man för att koppla upp sig på server? Förutom några äldre CoD så har jag bara den är Cod 4 ? Modern warefare...

Kör man mot varandra eller i lag mot andra eller i lag mot servern eller va?

Mvh!

se till att du har dom nyaste patcharna (uppdateringarna), installera dessa.

sedan är det bara att klicka "Spela Online) där finns det en ruta där man kan skriva in serverns IP nummer.

I CoD4 spelar man i två lag, så det är inte som i BF där man har flera grupper.

Publicerat
se till att du har dom nyaste patcharna (uppdateringarna), installera dessa.

sedan är det bara att klicka "Spela Online) där finns det en ruta där man kan skriva in serverns IP nummer.

I CoD4 spelar man i två lag, så det är inte som i BF där man har flera grupper.

Ok.. Äsch, går ned och drar igång tröskverket där nere och kollar hur det ser ut!

Mvh!

Publicerat
Ok.. Äsch, går ned och drar igång tröskverket där nere och kollar hur det ser ut!

Mvh!

Tror nog du luskar ut hur man ska göra :lol:

Men se nu till att tjuvträna innan det blir dax hehe

B)

Publicerat

Sket sig, insåg att jag inte har tid ska hämta på dagis här snart och har en del att göra innan så detta får anstå tills i morgon.

Mvh!

Publicerat

ifall nån är sugen så finner ni mig på denna cod 4 server. 77.74.193.178:28900 kommer vara där och checka nu som då tills nån joinar :lol: då minnsan blir det spö B)

Publicerat

heter du Radium där oxå eller?

Publicerat

Om vi bestämmer oss för att köra ett spel så är det nog lämpligt med antingen en snabb server där alla kan haka på, eller att någon med erkännt snabb uppkoppling offrar sej, kanske är med som

'spectator' och låter oss andra härja en stund.

Beroende på vilket så kan ju anslutningsinformation publiceras i denna tråden i god tid innan drabbningen går av stapeln.

Hipshot m.fl, som nämndes tidigare i tråden så räcker det nog att ha uppdaterat till rätt version för att få vara med. Kommer inte ihåg hur många gånger jag fått uppdatera min version men på sin höjd vid

två gånger.

Publicerat

japp. har en server till använding. samma med teamspeak. kan också starta en server på andra datorn. vet bara inte hur mycket lag det kan bli:P

Publicerat
Om vi bestämmer oss för att köra ett spel så är det nog lämpligt med antingen en snabb server där alla kan haka på, eller att någon med erkännt snabb uppkoppling offrar sej, kanske är med som

'spectator' och låter oss andra härja en stund.

Beroende på vilket så kan ju anslutningsinformation publiceras i denna tråden i god tid innan drabbningen går av stapeln.

Hipshot m.fl, som nämndes tidigare i tråden så räcker det nog att ha uppdaterat till rätt version för att få vara med. Kommer inte ihåg hur många gånger jag fått uppdatera min version men på sin höjd vid

två gånger.

Jag har samtliga patchar (4 st) om ni addar mig på MSN sickboy75@hotmail.com så kan jag dela dessa genom en gemensam folder.

Spelade nyss med Radium, sjukt kul ;)

:D

Publicerat
Jag har samtliga patchar (4 st) om ni addar mig på MSN sickboy75@hotmail.com så kan jag dela dessa genom en gemensam folder.

Spelade nyss med Radium, sjukt kul ;)

:D

och direkt blev jag anklagad för att hacka :D