Hoppa till innehåll

Ni som gillar datorspel!


Guest Sickboy

Recommended Posts

Mm, jag har klarat ca 50% av FC2, jag har varit hemskt intresserad av det spelet, men sen alla dessa transporter tog död på det tyvärr. Men om man vill ha det ultimata realismen så blir det ju sådär. 50 km^2 stor yta.

Får se när man klarar ut det.

operation flashpoint har 230-250 km^2 :) 4 timmars körande med snabbaste bilen :) gud ja kommer älska det spelet :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • Svar 287
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Hipshot

    67

  • Radium

    56

  • Maichel

    30

  • novacula

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

operation flashpoint har 230-250 km^2 :) 4 timmars körande med snabbaste bilen :) gud ja kommer älska det spelet :)

Det spelet höll på att göra mig galen, har aldrig misshandlat ett tangetbord så mycket som när jag körde det... :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

operation flashpoint har 230-250 km^2 :) 4 timmars körande med snabbaste bilen :) gud ja kommer älska det spelet :)

Ja men då fokuserar väl bara på en specifik plats, du kan väl inte röra dig helt fritt i den terrängen?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

nej men bf2 med maximus från forumet ibland :lol: .

cod waw beta intryck. allting taget i princip direkt ur cod 4 . waw är ju inte heller ett nyt spel utan bara en mod av cod 4. men istället för att sälja som en addon så tar dom betalt för hela fking spelet :lol: . bästa spelet hittills.(i år)

väntade som ett barn på stalker 2. som visade va så skit som nånting kan vara. patchade upp den och vad hände då ? spelet blev ännu shitigare. kunde inte leana runt hörn med vapen mm. så den åkte till soptunnan.

sedan i klanen . jo jag xtra mer nördigt än att spela lan :lol: så hypades så mycket på far cry 2. som visade sig inte vara nåt specielt. långt tråkig single player och en multiplayer som var katastrofal . döm ljög inte när dom sa att stjärnan i far cry 2 är map edtiorn. det är den enda som inte suger av allt i spelet :/.

väntar nu bara på operation flashpoint 2!!! och kanske delta force angel falls ;) .

men såklart köps cod 5 waw. pga av co-op för 4 spelare :o och för att inte bli alltför trögt. hackat cod 4 lite aning för mycket :lol: .

visste inte det fanns såhär många datorspels intresserade här :lol:

Gah.. jag sitter och väntar på Battlefield Heroes.. men DICE är ju sååå sega med att släppa det.. =(

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ja men då fokuserar väl bara på en specifik plats, du kan väl inte röra dig helt fritt i den terrängen?

sry jag menade operation flashpoint 2 ! inte 1.

och ja du kan röra dig fritt i terrängen !^_^ ni skall ta o kolla finns vilkadana som helst möjligheter med den ;) den multiplayern kommer rocka :P

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

sry jag menade operation flashpoint 2 ! inte 1.

och ja du kan röra dig fritt i terrängen !:huh: ni skall ta o kolla finns vilkadana som helst möjligheter med den :huh: den multiplayern kommer rocka -_-

Okej, kollade in sidan tidigare såg trevligt ut. :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vi sitter på ett jakt forum med en tråd om spel & inga spel inom jakt har nänmnts förutom människojakt. Jag själv har köpt "Deer Hunter Tournament" för nån vecka sedan på ATARiS hemsida, kostade 23 dollar. Tycker att det är ett skojigt spel må jag säga, detta möe för att man äntligen kan spela lite likt CS osv på server. Man kan även skapa "privata" banor för enbart dina vänner osv. Man kan spela med olika regler som "first shot" & Flest villebråd på bestämd tid.

Rekomenderar detta varmt. Finns att ladda hem på fildelnings-siter, men det fungerar inte med att koppla upp mot server då.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Är det när man spelar som flygare under ww1??

Japp! Hur bra som helst,, kommer hjälpa mig att fördriva en lördag på jobbet. Nostalgivarning utfärdad!

//Erik

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vi sitter på ett jakt forum med en tråd om spel & inga spel inom jakt har nänmnts förutom människojakt. Jag själv har köpt "Deer Hunter Tournament" ...

Då måste du ha missat att jag nämnde The Hunter då! ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Torsk på både CoD och MoH.. Kört det här sista MoH rätt hårt här ett tag tidigare men ruttnat lite nu allså söker jag utveckling!

Call of Duty har jag men det är ffa WW2 som är banan, vad har hänt därefter? Vad behöver jag?

Vägrar köpa ny dator för spelens skull..

Mvh!

Ps.. lördagkväll och 20-års firande här, inte helt nykter alltså.. ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest sickboy75
Torsk på både CoD och MoH.. Kört det här sista MoH rätt hårt här ett tag tidigare men ruttnat lite nu allså söker jag utveckling!

Call of Duty har jag men det är ffa WW2 som är banan, vad har hänt därefter? Vad behöver jag?

Vägrar köpa ny dator för spelens skull..

Mvh!

Ps.. lördagkväll och 20-års firande här, inte helt nykter alltså.. :lol:

har du en någorlunda "brödrost" så kan du nog spela CoD 4....bästa onlineshootern, slår både Battlefield och CS på fingrarna.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Torsk på både CoD och MoH.. Kört det här sista MoH rätt hårt här ett tag tidigare men ruttnat lite nu allså söker jag utveckling!

Call of Duty har jag men det är ffa WW2 som är banan, vad har hänt därefter? Vad behöver jag?

Vägrar köpa ny dator för spelens skull..

Mvh!

Ps.. lördagkväll och 20-års firande här, inte helt nykter alltså.. :P

inte behöver du köpa ny dator int :lol: bara nytt moderkort, grafik kort och prosessor :lol: + fläkt + skall ifall du inte vill ha den gamla + ram + lite till :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Va fan! Har en Dell Dimention 9100 vad nu det innbär och den här CoD tror jag det är "Modern Warefare" funkar hur bra som helst iaf..

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest sickboy75
Va fan! Har en Dell Dimention 9100 vad nu det innbär och den här CoD tror jag det är "Modern Warefare" funkar hur bra som helst iaf..

Mvh!

klockrent Hipflott!

Bara o installera o köra då....

Men säg gärna till vikken server du spelar på, så jag kan gå in o "fragga" dig lite :lol:

*S*

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hejsan!

Är ganska så ny på forumet och kikar man runt lite så hittar många gemensamma intressen bland medlemarna här på Jaktsnack. Hade varit väldigt festligt att sprika ett datum och köra lite CoD4 online. Folk som är sugna kan väl lämna lite datumförslag så kör vi en timme eller två.

/m

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Spelade precis igenom COD 5 i helgen med polaren. sjukt bra, även om jag gillade fyran bättre.

Nu ska jag bara köpa orginalet när det släpps så att man kan lira lite online

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Spelade precis igenom COD 5 i helgen med polaren. sjukt bra, även om jag gillade fyran bättre.

Nu ska jag bara köpa orginalet när det släpps så att man kan lira lite online

Bra att folk köper spelet även efter de spelat igenom det. :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hejsan!

Är ganska så ny på forumet och kikar man runt lite så hittar många gemensamma intressen bland medlemarna här på Jaktsnack. Hade varit väldigt festligt att sprika ett datum och köra lite CoD4 online. Folk som är sugna kan väl lämna lite datumförslag så kör vi en timme eller två.

/m

låter väldigt bra. jag är med vilken tid osm helst nästan.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

klockrent Hipflott!

Men säg gärna till vikken server du spelar på, så jag kan gå in o "fragga" dig lite :)

*S*

Här ska inte "fraggas" något öht! Detta med onlinespel är utrikiska för mej, begriper mej inte på det och känner mej inte så pass självdestruktiv att jag frivilligt tassar ut på nätet och får fetsmisk av div gamers ;)

Är ganska så ny på forumet och kikar man runt lite så hittar många gemensamma intressen bland medlemarna här på Jaktsnack. Hade varit väldigt festligt att sprika ett datum och köra lite CoD4 online. Folk som är sugna kan väl lämna lite datumförslag så kör vi en timme eller två.

Välkommen igen Mikael!

Kör på ni, kan man regga sig och bara titta på hur det ser ut när ni mular varandra?

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Här ska inte "fraggas" något öht! Detta med onlinespel är utrikiska för mej, begriper mej inte på det och känner mej inte så pass självdestruktiv att jag frivilligt tassar ut på nätet och får fetsmisk av div gamers ;)

Välkommen igen Mikael!

Kör på ni, kan man regga sig och bara titta på hur det ser ut när ni mular varandra?

Mvh!

du kan köpa spelet och logga in och vara spectator :) så kan du säga till mig lite var dom andra gömmer sig ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Här ska inte "fraggas" något öht! Detta med onlinespel är utrikiska för mej, begriper mej inte på det och känner mej inte så pass självdestruktiv att jag frivilligt tassar ut på nätet och får fetsmisk av div gamers :)

Prexis...speciellt när dessa gamers är runt 14-15 år, och sopar banan med en hela tiden... -_-

Välkommen igen Mikael!

Kör på ni, kan man regga sig och bara titta på hur det ser ut när ni mular varandra?

Mvh!

Låter skitbra hippen ! Vi skaffar en varsin version och sen kan vi segla som två feta korpar över slagfältet ! :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Låter skitbra hippen ! Vi skaffar en varsin version och sen kan vi segla som två feta korpar över slagfältet ! -_-

då får jag väl ta min hagelbössa öch försöka fräggä er :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.









×
×
  • Skapa ny...