Publicerat April 13, 201016 yr Tack för infon! Jag har bara en digitalkamera så det blev mycket jag inte fattade - gillar att fotografera emellanåt, men är tekniskt okunnig. Borde nog lära mig mer för att få bättre bilder... Om inte anna försöka lära mig mer om den kamera jag redan har... Kul att se andras vackra bilder i alla fall.
Publicerat April 14, 201016 yr Tack för infon! Jag har bara en digitalkamera så det blev mycket jag inte fattade - gillar att fotografera emellanåt, men är tekniskt okunnig. Borde nog lära mig mer för att få bättre bilder... Om inte anna försöka lära mig mer om den kamera jag redan har...Kul att se andras vackra bilder i alla fall. Leta efter en inställning som heter "lång slutartid", "rinnande vatten" eller motsvarande. Finns i vissa fall på kompaktkameror. Tack för gillandet iaf!
Publicerat April 15, 201016 yr Leta efter en inställning som heter "lång slutartid", "rinnande vatten" eller motsvarande. Finns i vissa fall på kompaktkameror. Tack för gillandet iaf! Ska kolla det! Tack!
Publicerat April 17, 201016 yr Trevligt besök i trädgården har haft besök av tre bockar och 5-6 hondjur vid fågelbordet under vintern och dom kommer fortfarande och vill ha äpplen. Detta är mellan bocken. Har tyvärr inte fått någon bra bild på den stora. Lasse
Publicerat Maj 18, 201016 yr herr kladdefjant har fått en sony a-350 i går och dessa är dom första kassa bildern
Publicerat Maj 19, 201016 yr herr kladdefjant har fått en sony a-350 i går och dessa är dom första kassa bildern Jättefina bilder
Publicerat Maj 27, 201015 yr Jaja, lite fel årstid bara! Det är ju tur att man får jaga året om med kamera!
Publicerat Juni 3, 201015 yr Lite bilder från altan Kul att du har lagt in bild där man ser blommorna på busken också. =) Fjärilen på översta bilden blev riktigt fin. Häftigt när man ser hela "pälsen" på ryggen.
Publicerat Juni 3, 201015 yr Kul att du har lagt in bild där man ser blommorna på busken också. =) Fjärilen på översta bilden blev riktigt fin. Häftigt när man ser hela "pälsen" på ryggen. Tack, är mycket nöjd med den första bilden.
Publicerat Juni 3, 201015 yr Härligt med bäver men 4 till 5 bäver familjer på 150 m är inte helt oke eller?
Publicerat Juni 3, 201015 yr Härligt med bäver men 4 till 5 bäver familjer på 150 m är inte helt oke eller? Med en bra avskjutning så tryggar det tillväxten för lång tid. Nice!
Publicerat Juni 3, 201015 yr Med en bra avskjutning så tryggar det tillväxten för lång tid. Nice! Jo vi får se om bonden ger med sig eller fiskevårdsstyrelesn tar tqg i problemet här
Publicerat Juni 4, 201015 yr har några pippisar på tomten som jag inte känner igen och min fågelbok ger inga bra svar för dels så den närmsta jag kommer är koltrasten men den ska ha gul näbb men dom här har svart
Publicerat Juni 4, 201015 yr Jo vi får se om bonden ger med sig eller fiskevårdsstyrelesn tar tqg i problemet här Ja, vi får se vad som händer!
Publicerat Juni 12, 201015 yr har några pippisar på tomten som jag inte känner igen och min fågelbok ger inga bra svar för dels så den närmsta jag kommer är koltrasten men den ska ha gul näbb men dom här har svart Svart näbb? Ett tips: titta närmare
Publicerat Juni 12, 201015 yr Gammla fåglar. Koltrast hona har svart näbb. Hannen har gul näbb. Yngre hannar har svart näbb. Lasse
Publicerat Juni 12, 201015 yr Svart näbb? Ett tips: titta närmare dom som jag såg på nära håll hade svart näbb utan en massa käk i näbben Gammla fåglar. Koltrast hona har svart näbb. Hannen har gul näbb.Yngre hannar har svart näbb. Lasse åfan en massa vuxna honor och yngre hanar med andra ord då vet jag
Publicerat Juni 12, 201015 yr Författare har några pippisar på tomten som jag inte känner igen och min fågelbok ger inga bra svar för dels så den närmsta jag kommer är koltrasten men den ska ha gul näbb men dom här har svart Som sagt koltrastar är det.
Publicerat Juni 13, 201015 yr Lite av varje i vardagen. Dom 2 sista har jag redigerat lite i Photoshop.