Publicerat November 16, 201510 yr Fanns det nån fisk som ville bosätta sig i slite? Småabborrar bara. Jag räddade namnet iaf varje gång som jag dippade kroken. Jag fick följa med en fiskare längre ut på Östersjön som la när o han fick desto mer o större fiskar.
Publicerat November 16, 201510 yr Småabborrar bara. Jag räddade namnet iaf varje gång som jag dippade kroken. Jag fick följa med en fiskare längre ut på Östersjön som la när o han fick desto mer o större fiskar. Torsk i och flundra finns det gott om här! Och det är förmodligen bland de bästa vattnet i norra Europa för havsöring
Publicerat November 16, 201510 yr Torsk i och flundra finns det gott om här! Och det är förmodligen bland de bästa vattnet i norra Europa för havsöring Ja, jag vet det! Det var gott om fisk som gubben fick i näten. Ja, det är väl så.
Publicerat November 16, 201510 yr Detta är en populär post. Fisk hit och fisk dit. här kommer nytagna bilder på knäppgöken. Om jag orkar kommer nog en kortare film senare lastade två lass pinnar till flistuggen idag. Här ska jag släppa dom första pinnarna men som tur var hann jag se att knäppisen hoppade upp på skotaren (man ser inte mycket av ramen inifrån hytten) Lägg detta utseende på minnet, Så här ser dom ut sekunden innan dom hugger dig i fingret Och här en bild när jag lastat lass nr 2
Publicerat November 16, 201510 yr Fisk hit och fisk dit. här kommer nytagna bilder på knäppgöken. Om jag orkar kommer nog en kortare film senare lastade två lass pinnar till flistuggen idag. Här ska jag släppa dom första pinnarna men som tur var hann jag se att knäppisen hoppade upp på skotaren (man ser inte mycket av ramen inifrån hytten) 20151116_113421.jpg Lägg detta utseende på minnet, Så här ser dom ut sekunden innan dom hugger dig i fingret 20151116_113450.jpg Och här en bild när jag lastat lass nr 2 20151116_132958.jpg Hade du råkat släppa pinnen hade du i alla fall haft finmiddagen klar!
Publicerat November 16, 201510 yr Fisk hit och fisk dit. här kommer nytagna bilder på knäppgöken. Om jag orkar kommer nog en kortare film senare lastade två lass pinnar till flistuggen idag. Här ska jag släppa dom första pinnarna men som tur var hann jag se att knäppisen hoppade upp på skotaren (man ser inte mycket av ramen inifrån hytten) 20151116_113421.jpg Lägg detta utseende på minnet, Så här ser dom ut sekunden innan dom hugger dig i fingret 20151116_113450.jpg Och här en bild när jag lastat lass nr 2 20151116_132958.jpg Haha! Han är ju underbar knäppgöken! Fint sällskap under arbetet men skulle den inte smaka bra t middag snart. Den ser ju fullvuxen ut.
Publicerat November 16, 201510 yr Haha! Han är ju underbar knäppgöken! Fint sällskap under arbetet men skulle den inte smaka bra t middag snart. Den ser ju fullvuxen ut. jag ska snart till Danmark på fasanjakt, blir det inget där kanske han ligger pyrt till
Publicerat November 16, 201510 yr jag ska snart till Danmark på fasanjakt, blir det inget där kanske han ligger pyrt till Ok! Jag kan tro det. Hur många år har den hållit dig i sällskap på gårdsplan o ute efter trädor o i skogen?
Publicerat November 16, 201510 yr Är bara ett år sen han dök upp på gården och det var i våras han spårade ur något. Han är helt spelgalen, ungefär som vissa tjädertuppar.
Publicerat November 16, 201510 yr Har du aldrig haft funderingar på att gå ut med hagelsprutan, eller har det blivit som en gårdsmaskot?
Publicerat November 16, 201510 yr Har du aldrig haft funderingar på att gå ut med hagelsprutan, eller har det blivit som en gårdsmaskot? Ska jag ha död pån össlar jag inga skott, bara att vrida nacken pån efter han har gjort ett anfall. Men så länge han håller sig från gårdsbilden och ägarens barn får han leva.
Publicerat November 16, 201510 yr Haha! Typ kl 12 till lunchen. Jag har danska släktingar så jag vet vad det innebär. En lilling el. 2 till lunchen ihop med en Tuborg. dom danska generna måste vara små och undertryckta av svennegener. En Dansk tittar väl för bövelen inte på klockan inför alkoholintag, känns det rätt tar man en öl eller en lille oavsett vart solen står på himmeln
Publicerat November 16, 201510 yr dom danska generna måste vara små och undertryckta av svennegener. En Dansk tittar väl för bövelen inte på klockan inför alkoholintag, känns det rätt tar man en öl eller en lille oavsett vart solen står på himmeln Och OM solen står på himmelen eller ej speler väl ingen roll heller...
Publicerat November 17, 201510 yr dom danska generna måste vara små och undertryckta av svennegener. En Dansk tittar väl för bövelen inte på klockan inför alkoholintag, känns det rätt tar man en öl eller en lille oavsett vart solen står på himmeln Haha! Kanske det, men frun gjorde det när vi var dit samma sommar som vi hade gift oss o blev bjudna på snaps o sill typ kl 12-13. Ja visst gör man det! På Turborg har de anställda fri öl under dagens arb. Detta var runt -86-87 någon gång. Salongsberusad hela dagen.
Publicerat November 19, 201510 yr Detta är en populär post. Jag var och hämta den här lilla go saken igår Finnstövarn Roosgårdens Jokke
Publicerat November 19, 201510 yr Grattis till nyförvärvet! Hoppas att ni får många fina minnen ihop i skogen.
Publicerat November 19, 201510 yr Jag var och hämta den här lilla go saken igår Finnstövarn Roosgårdens Jokke Ujujuj så söt! Tveksamt om det finns något sötare än stövarvalpar faktiskt!
Publicerat November 19, 201510 yr Vad har ni haft för er i tältet??? Fina foton! Snuskgubbe, klart man har bara ben på sommaren Tack Jonsson!
Publicerat November 19, 201510 yr Jonsson tänker väl bara på vad han gör byxlös i tält [emoji6][emoji74]
Publicerat November 19, 201510 yr Snuskgubbe, klart man har bara ben på sommaren Tack Jonsson! Haha! Ja visst är det det.
Publicerat November 19, 201510 yr Jonsson tänker väl bara på vad han gör byxlös i tält [emoji6][emoji74] Eller vad han önskar att han hade gjort