Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

Publicerat

Fanns det nån fisk som ville bosätta sig i slite? :D

Småabborrar bara. :thumbsup: Jag räddade namnet iaf varje gång som jag dippade kroken. :biggrin: 

Jag fick följa med en fiskare längre ut på Östersjön som la när o han fick desto mer o större fiskar. :thumbsup:

• Svar 3,4k
  • Visningar 456,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

• FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

-13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

• strävhår
    strävhår

Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat

Småabborrar bara. :thumbsup: Jag räddade namnet iaf varje gång som jag dippade kroken. :biggrin:

Jag fick följa med en fiskare längre ut på Östersjön som la när o han fick desto mer o större fiskar. :thumbsup:

Torsk i och flundra finns det gott om här! Och det är förmodligen bland de bästa vattnet i norra Europa för havsöring :)

Publicerat

Torsk i och flundra finns det gott om här! Och det är förmodligen bland de bästa vattnet i norra Europa för havsöring :)

Ja, jag vet det! Det var gott om fisk som gubben fick i näten. Ja, det är väl så.

Publicerat

Fisk hit och fisk dit. här kommer nytagna bilder på knäppgöken. Om jag orkar kommer nog en kortare film senare

lastade två lass pinnar till flistuggen idag. Här ska jag släppa dom första pinnarna men som tur var hann jag se att knäppisen hoppade upp på skotaren (man ser inte mycket av ramen inifrån hytten)

attachicon.gif20151116_113421.jpg

Lägg detta utseende på minnet, Så här ser dom ut sekunden innan dom hugger dig i fingret :biggrin:

attachicon.gif20151116_113450.jpg

Och här en bild när jag lastat lass nr 2

attachicon.gif20151116_132958.jpg

Hade du råkat släppa pinnen hade du i alla fall haft finmiddagen klar!

Publicerat

Fisk hit och fisk dit. här kommer nytagna bilder på knäppgöken. Om jag orkar kommer nog en kortare film senare

lastade två lass pinnar till flistuggen idag. Här ska jag släppa dom första pinnarna men som tur var hann jag se att knäppisen hoppade upp på skotaren (man ser inte mycket av ramen inifrån hytten)

attachicon.gif20151116_113421.jpg

Lägg detta utseende på minnet, Så här ser dom ut sekunden innan dom hugger dig i fingret :biggrin:

attachicon.gif20151116_113450.jpg

Och här en bild när jag lastat lass nr 2

attachicon.gif20151116_132958.jpg

Haha! Han är ju underbar knäppgöken! :thumbsup:

Fint sällskap under arbetet men skulle den inte smaka bra t middag snart. :biggrin:

Den ser ju fullvuxen ut. :thumbsup:

Publicerat

Haha! Han är ju underbar knäppgöken! :thumbsup:

Fint sällskap under arbetet men skulle den inte smaka bra t middag snart. :biggrin:

Den ser ju fullvuxen ut. :thumbsup:

jag ska snart till Danmark på fasanjakt, blir det inget där kanske han ligger pyrt till :biggrin:

Publicerat

jag ska snart till Danmark på fasanjakt, blir det inget där kanske han ligger pyrt till :biggrin:

Ok! Jag kan tro det. :thumbsup:

Hur många år har den hållit dig i sällskap på gårdsplan o ute efter trädor o i skogen? :ohmy:

Publicerat

Är bara ett år sen han dök upp på gården och det var i våras han spårade ur något. Han är helt spelgalen, ungefär som vissa tjädertuppar.

Publicerat

Har du aldrig haft funderingar på att gå ut med hagelsprutan, eller har det blivit som en gårdsmaskot? :D

Publicerat

Har du aldrig haft funderingar på att gå ut med hagelsprutan, eller har det blivit som en gårdsmaskot? :D

Ska jag ha död pån össlar jag inga skott, bara att vrida nacken pån efter han har gjort ett anfall. Men så länge han håller sig från gårdsbilden och ägarens barn får han leva.

Publicerat

Haha! Typ kl 12 till lunchen. :biggrin:  :tongue: Jag har danska släktingar så jag vet vad det innebär. :biggrin:

En lilling el. 2 till lunchen ihop med en Tuborg. :biggrin:  :thumbsup:

dom danska generna måste vara små och undertryckta av svennegener. En Dansk tittar väl för bövelen inte på klockan inför alkoholintag, känns det rätt tar man en öl eller en lille oavsett vart solen står på himmeln  :yes:  :biggrin:

Publicerat

dom danska generna måste vara små och undertryckta av svennegener. En Dansk tittar väl för bövelen inte på klockan inför alkoholintag, känns det rätt tar man en öl eller en lille oavsett vart solen står på himmeln  :yes:  :biggrin:

Och OM solen står på himmelen eller ej speler väl ingen roll heller... ;)

Publicerat

Haha! Kanske det, men frun gjorde det när vi var dit samma sommar som vi hade gift oss o blev bjudna på snaps o sill typ kl 12-13.  :biggrin: Ja visst gör man det!

På Turborg har de anställda fri öl under dagens arb. Detta var runt -86-87 någon gång. :biggrin: Salongsberusad hela dagen. :biggrin:  :thumbsup:

Publicerat

Grattis till nyförvärvet! :wub:

Hoppas att ni får många fina minnen ihop i skogen. :thumbsup:  :smile:

Publicerat

Jag var och hämta den här lilla go saken igår Finnstövarn Roosgårdens Jokke :thumbsup:

Ujujuj så söt! Tveksamt om det finns något sötare än stövarvalpar faktiskt!

Publicerat

Nej det finns det nog inte!

Publicerat

Bjuder på lite blandat krafs som ligger i telefonen!

post-17250-14479231240181_thumb.jpg

post-17250-14479231411702_thumb.jpg

post-17250-14479231691931_thumb.jpg

post-17250-14479231947168_thumb.jpg

post-17250-14479232278058_thumb.jpg

post-17250-14479232538487_thumb.jpg

post-17250-14479232945537_thumb.jpg

Publicerat

Vad har ni haft för er i tältet??? :tongue:  :wink:  :laugh:  :whistling:

Fina foton! :thumbsup:  :biggrin:

Publicerat

Vad har ni haft för er i tältet??? :tongue:  :wink:  :laugh:  :whistling:

Fina foton! :thumbsup:  :biggrin:

Snuskgubbe, klart man har bara ben på sommaren :D

Tack Jonsson!

Publicerat

Jonsson tänker väl bara på vad han gör byxlös i tält [emoji6][emoji74]

Publicerat

Snuskgubbe, klart man har bara ben på sommaren :D

Tack Jonsson!

Haha! :tongue:

Ja visst är det det. :thumbsup:  :smile:

Publicerat

Jonsson tänker väl bara på vad han gör byxlös i tält [emoji6][emoji74]

Eller vad han önskar att han hade gjort ;)

Publicerat

Eller vad han önskar att han hade gjort ;)

Skönt är det iaf! :tongue:  :biggrin:  :laugh:  :whistling: