Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

Publicerat

Du börjar bli "gubbsjuk", Jonsson... ;)

 

Åh nej vännen! :tongue:  :biggrin:

  • Svar 3,4k
  • Visningar 449,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

  • FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

    -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

  • strävhår
    strävhår

    Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat

Du börjar bli "gubbsjuk", Jonsson... ;)

Var väl inget nytt precis :lol:

Publicerat

Givetvis! :tongue::thumbsup::biggrin:

Nästan lika kortkort som på det glada 60-talet när nederkant på kjolen slutade precis nedanför trosorna. :thumbsup::tongue::biggrin:

Låter som du saknar det? ;)

Publicerat

Åh nej vännen! :tongue:  :biggrin:

Ger mig fanken på att du går och funderar över vilken sportbil du vill köpa... Sen glida förbi flickorna, nercabbat, kromad armbåge och allt detta trots -14°... ;):biggrin:

Publicerat

Var väl inget nytt precis :lol:

 

:biggrin:

 

Låter som du saknar det? ;)

 

Det var en fin tid. :thumbsup:

 

 

Ger mig fanken på att du går och funderar över vilken sportbil du vill köpa... Sen glida förbi flickorna, nercabbat, kromad armbåge och allt detta trots -14°... ;):biggrin:

 

Det gjorde man under raggartiden när man gled runt även om jag inte hade någon cab. :tongue:

Chevan som jag hade var ju ca 5,45 m lång o 2,02 m bred. :thumbsup:

Publicerat

Riktigt fina hundar! :)

Tack. Är lite partisk själv i den frågan [emoji39]

Publicerat

Fina bilden Jantan. Den på Sergels Torg är snyggt komponerad. Ska se om jag kan skaka fram lite gamla godingar.

Publicerat

Du börjar bli "gubbsjuk", Jonsson... ;)

"Börjar"???? :ohmy:  :ohmy:

Publicerat

Fina bilden Jantan. Den på Sergels Torg är snyggt komponerad. Ska se om jag kan skaka fram lite gamla godingar.

Tack!

Publicerat

"Börjar"???? :ohmy:  :ohmy:

 

Nä du! :tongue:  :thumbsup:

Publicerat

Nä du! :tongue:  :thumbsup:

Det svaret hör hemma i " Jakt och roliga historier".  :biggrin:  :biggrin:

Publicerat

Det svaret hör hemma i " Jakt och roliga historier".  :biggrin:  :biggrin:

Se men inte röra! :tongue:  :thumbsup:  :laugh:  :whistling:

Publicerat

Se men inte röra! :tongue:  :thumbsup:  :laugh:  :whistling:

"Gubbsjukan" sitter nog mer mellan "öronen" än i "fingrarna".... rent generellt. ;)

Publicerat

Du börjar bli "gubbsjuk", Jonsson... ;)

Nä där är du allt ute och cyklar shamani. "börjar" är passerat för länge sedan

Publicerat

Hmmm, skulle visst läst igenom hela tråden. Klart sist på bollen. Men men, fakta kvarstår.

Publicerat

mja.. det e väl bara att läsa deras "legender" .... Den ene behöver vård och den andre är F.U.B.A.R (fritt att googla :tongue: ) (bortom all hjälp) ...

Säger jag som bara är en Ekorr knu.... :whistling::blush:

Publicerat

mja.. det e väl bara att läsa deras "legender" .... Den ene behöver vård och den andre är F.U.B.A.R (fritt att googla :tongue: ) (bortom all hjälp) ...

Säger jag som bara är en Ekorr knu.... :whistling::blush:

Äsch då, det är bara att kämpa på så byter du snart status. :) Tar liiite längre tid att komma ikapp Jonsson, dock.. ;)

Publicerat

:laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:

 

:wub: Jag är ju en gift man med en snäll kvinna till fru. :wub:

Publicerat

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

:wub: Jag är ju en gift man med en snäll kvinna till fru. :wub:

Det märks inte :lol:

Publicerat

Det märks inte :lol:

 

Märks inte det? :thumbsup:

Jag hat ju fingrarna i styr iaf. :tongue:

Publicerat

Märks inte det? :thumbsup:

Jag hat ju fingrarna i styr iaf. :tongue:

Kanske därför du är avis på oss andra ;)

Publicerat

Kanske därför du är avis på oss andra ;)

 

Nej, det är jag inte! :smile:

Jag har ju levt mitt tidigare o då var jag mer vild än tam. :thumbsup:  :biggrin:

Publicerat

Nej, det är jag inte! :smile:

Jag har ju levt mitt tidigare o då var jag mer vild än tam. :thumbsup::biggrin:

Du kanske passar in bättre på Flashback :lol:

Publicerat

Du kanske passar in bättre på Flashback :lol:

 

Vad är det?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Användare som läser detta 0

  • Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.