Publicerat November 27, 201510 yr Givetvis! Nästan lika kortkort som på det glada 60-talet när nederkant på kjolen slutade precis nedanför trosorna. Låter som du saknar det?
Publicerat November 27, 201510 yr Åh nej vännen! Ger mig fanken på att du går och funderar över vilken sportbil du vill köpa... Sen glida förbi flickorna, nercabbat, kromad armbåge och allt detta trots -14°...
Publicerat November 28, 201510 yr Var väl inget nytt precis Låter som du saknar det? Det var en fin tid. Ger mig fanken på att du går och funderar över vilken sportbil du vill köpa... Sen glida förbi flickorna, nercabbat, kromad armbåge och allt detta trots -14°... Det gjorde man under raggartiden när man gled runt även om jag inte hade någon cab. Chevan som jag hade var ju ca 5,45 m lång o 2,02 m bred.
Publicerat November 28, 201510 yr Riktigt fina hundar! Tack. Är lite partisk själv i den frågan [emoji39]
Publicerat November 28, 201510 yr Fina bilden Jantan. Den på Sergels Torg är snyggt komponerad. Ska se om jag kan skaka fram lite gamla godingar.
Publicerat November 28, 201510 yr Fina bilden Jantan. Den på Sergels Torg är snyggt komponerad. Ska se om jag kan skaka fram lite gamla godingar. Tack!
Publicerat November 28, 201510 yr Det svaret hör hemma i " Jakt och roliga historier". Se men inte röra!
Publicerat November 28, 201510 yr Se men inte röra! "Gubbsjukan" sitter nog mer mellan "öronen" än i "fingrarna".... rent generellt.
Publicerat November 28, 201510 yr Du börjar bli "gubbsjuk", Jonsson... Nä där är du allt ute och cyklar shamani. "börjar" är passerat för länge sedan
Publicerat November 28, 201510 yr Hmmm, skulle visst läst igenom hela tråden. Klart sist på bollen. Men men, fakta kvarstår.
Publicerat November 28, 201510 yr mja.. det e väl bara att läsa deras "legender" .... Den ene behöver vård och den andre är F.U.B.A.R (fritt att googla ) (bortom all hjälp) ... Säger jag som bara är en Ekorr knu....
Publicerat November 28, 201510 yr mja.. det e väl bara att läsa deras "legender" .... Den ene behöver vård och den andre är F.U.B.A.R (fritt att googla ) (bortom all hjälp) ... Säger jag som bara är en Ekorr knu.... Äsch då, det är bara att kämpa på så byter du snart status. Tar liiite längre tid att komma ikapp Jonsson, dock..
Publicerat November 29, 201510 yr Märks inte det? Jag hat ju fingrarna i styr iaf. Kanske därför du är avis på oss andra
Publicerat November 29, 201510 yr Kanske därför du är avis på oss andra Nej, det är jag inte! Jag har ju levt mitt tidigare o då var jag mer vild än tam.
Publicerat November 29, 201510 yr Nej, det är jag inte! Jag har ju levt mitt tidigare o då var jag mer vild än tam. Du kanske passar in bättre på Flashback
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.