Publicerat Oktober 12, 201510 yr Lite stämnings bilder från dagens älgjakt In i dimman Finbesök... .340:n myser lite i solen Skickat från min iPhöne
Publicerat Oktober 12, 201510 yr Härliga o stämningsfulla foton Nissesbror! Vars jagar du på ett ungefär i V-Götland. Jag är själv född i Borås en gång i tiden o föräldrarna hade sommarstuga ute vid Sångåsen, Bollebygd.
Publicerat Oktober 12, 201510 yr Bor i typ skövde. Jagar i töreboda och herljunga De senaste bilderna är dock från krokom.. [emoji39][emoji41] Skickat från min iPhöne
Publicerat Oktober 12, 201510 yr Bor i typ skövde. Jagar i töreboda och herljunga De senaste bilderna är dock från krokom.. [emoji39][emoji41] Skickat från min iPhöne Ok!
Publicerat Oktober 19, 201510 yr Fina bilder! Som vanligt... Tack.Lite blandat med mobilkameran och systemkameran. Orkar ju inte släpa på den heeela tiden...
Publicerat Oktober 26, 201510 yr Syns att Sverige är långt. Nu blir det vitt ute. Det snöar och så får man se bilder på lövklädda träd och gröna gräsmattor.
Publicerat Oktober 26, 201510 yr Syns att Sverige är långt. Nu blir det vitt ute. Det snöar och så får man se bilder på lövklädda träd och gröna gräsmattor. Det är inte länge till... Det gula trädet hade tappat hälften av bladen under helgen... Tog bilderna i fredags.
Publicerat Oktober 26, 201510 yr Syns att Sverige är långt. Nu blir det vitt ute. Det snöar och så får man se bilder på lövklädda träd och gröna gräsmattor. Jag kan trösta dig Nils med att dom brukar kunna få rätt bra med snö på Småländska höglandet där Shamani bor. Jag har ju inte bott alltför långt därifrån. Ca 2 mil mellan Aneby o där hon bor skulle jag tro.
Publicerat Oktober 26, 201510 yr Bild från arbetsplatsen. Man blir inte något jaktsugen när man hör orrarna spela på andra sidan sjön [emoji57] Skickat från min D6503 via Tapatalk
Publicerat Oktober 26, 201510 yr Ja så länge det är uppehåll finns det ingen anledning att klaga :-) Skickat från min D6503 via Tapatalk
Publicerat Oktober 26, 201510 yr Vill dela med mej av ett par älgjaktsbilder jag också Solen stiger upp ur dimman på första passet Udda 14-taggare
Publicerat Oktober 26, 201510 yr Ja så länge det är uppehåll finns det ingen anledning att klaga :-) Skickat från min D6503 via Tapatalk Nej, det gör det inte! I Kalix regnar det nu efter en hel dag med sol o runt nollan.