Publicerat September 24, 201510 yr Detta är en populär post. JAG vet om att det är 3 månader kvar tills jul, men denne 'lille' gynnaren valde att kika fram här i dagarna... Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat September 24, 201510 yr JAG vet om att det är 3 månader kvar tills jul, men denne 'lille' gynnaren valde att kika fram här i dagarna... Skickat från min iPhone med Tapatalk Nice! Blommorna brukar fullständigt skita i när vi tycker att dom ska blomma... dom blommar när dom är redo. Fina iaf!
Publicerat Oktober 3, 201510 yr Detta är en populär post. Lite bilder från årets första jakt med taxen! 2 rådjur och en räv, grym dag! Jag fick äran att skjuta en "halvdouble" på räv och kid. 2 minuter mellan smällarna på samma pass.
Publicerat Oktober 3, 201510 yr Grattis till en bra dag på jobbet äh jag menar i skogen. Fina foton som vanligt! Är det från den nya systemkameran?
Publicerat Oktober 3, 201510 yr Grattis till en bra dag på jobbet äh jag menar i skogen. [emoji106] [emoji3] Fina foton som vanligt! [emoji106] Är det från den nya systemkameran? Ja det var premiären för kameran! Mycket tur i den... Den får hänga med framöver!
Publicerat Oktober 3, 201510 yr Se där ja o det blev ju riktigt bra foton. Ja, det var det verkligen! Ja, det tror jag säkert o många fler foton här o under ljugarbänken med tillhörande storry.
Publicerat Oktober 3, 201510 yr Se där ja o det blev ju riktigt bra foton. [emoji2] Ja, det var det verkligen! [emoji106] Ja, det tror jag säkert o många fler foton här o under ljugarbänken med tillhörande storry. [emoji3] Storyn kommer, när den fått ligga till sig ett tag...Behöver marineras lite så den blir lite bättre... [emoji6]
Publicerat Oktober 3, 201510 yr Storyn kommer, när den fått ligga till sig ett tag... Behöver marineras lite så den blir lite bättre... [emoji6] Haha! Den ska mogna lite maó så att du vet hur mycket du ska lägga till i den för att öka dramatiken o spänningen.
Publicerat Oktober 4, 201510 yr Storyn kommer, när den fått ligga till sig ett tag... Behöver marineras lite så den blir lite bättre... [emoji6] Vad var det jag sa, jag visste det . Jonsson är lurad . Ps. Bra bilder, speciellt räven
Publicerat Oktober 4, 201510 yr Vad var det jag sa, jag visste det . Jonsson är lurad . Ps. Bra bilder, speciellt räven Vadå??? Jag är väl inte lurad. Ja, fotot är riktigt bra på räven bland blåbär o lingonen där den fick bita i backen.
Publicerat Oktober 4, 201510 yr Detta är en populär post. Gick trögare idag... När vi kopplat hunden så nöp jag några nötskrikor som härjade vid skottplatsen från igår. Fantastisk höstdag iaf!
Publicerat Oktober 7, 201510 yr Mäktigt o det var ett mäktigt i Luleå för någon dag sedan. http://www.kuriren.nu/nyheter/lulea/klipp-se-det-fantastiska-norrskensklippet-8504127.aspx
Publicerat Oktober 8, 201510 yr Detta är en populär post. Dottern som morgonmyser i soffan, solen smyger in några strålar och belyser lite lagom.
Publicerat Oktober 8, 201510 yr Dottern som morgonmyser i soffan, solen smyger in några strålar och belyser lite lagom. Solen tittar fram tidigt hos er , härlig bild .
Publicerat Oktober 8, 201510 yr Haha Dåligt med både sol och ungar när jag for till jobbet klockan två imorse...
Publicerat Oktober 12, 201510 yr Detta är en populär post. Ser ni Lavskrikan Olle på gevärspipan under jakt??? En del lavskrikor kan bli väldigt sällskapliga av sig. Jag har lyckats få in dom på någon meter från mig men inte ge dom mat från handen. Vi har en i laget som kan sitta o mata dom från passet när han har hamnat på hemmamarkens pass.
Publicerat Oktober 12, 201510 yr Detta är en populär post. Lavskrika på gevärsmynningen under jakt.jpg Ser ni Lavskrikan Olle på gevärspipan under jakt??? En del lavskrikor kan bli väldigt sällskapliga av sig. Jag har lyckats få in dom på någon meter från mig men inte ge dom mat från handen. Vi har en i laget som kan sitta o mata dom från passet när han har hamnat på hemmamarkens pass. Det är inte du som tagit bilden, va? Man ser ju pippin .
Publicerat Oktober 12, 201510 yr Det är inte du som tagit bilden, va? Man ser ju pippin . Nej, det är vapenägaren själv.
Publicerat Oktober 12, 201510 yr Nej, det är vapenägaren själv. Japp förstod det, den var ju inte inringad .