Publicerat November 15, 201510 yr Jag väntar med stor spänning! Får dela upp det lite sporadiskt så jag inte spamar
Publicerat November 15, 201510 yr Får dela upp det lite sporadiskt så jag inte spamar Vissa saker ska avnjutas långsamt och i små portioner.
Publicerat November 15, 201510 yr Vissa saker ska avnjutas långsamt och i små portioner. Whiskey till exempel
Publicerat November 15, 201510 yr Whiskey till exempel Exakt! Mycket och snabbt av den varan ger iaf mig kopparslagare och en gratisresa med gustavsbergslinjen... huva!
Publicerat November 15, 201510 yr Du menar att det en gång VAR en balk... Och nu är det en balk igen. Idag var det mycket tråkigare under bilen, drack mjölk till maten.
Publicerat November 15, 201510 yr Och nu är det en balk igen. Idag var det mycket tråkigare under bilen, drack mjölk till maten. Fasoner, kan man inte dricka sprit på en söndag?? Det är ju fortfarande helg
Publicerat November 15, 201510 yr Nu är ju jag halvdansk så jag dricker sprit när helst det passar mig. Men idag gynnade jag mina kopassande kollegor.
Publicerat November 15, 201510 yr Nu är ju jag halvdansk så jag dricker sprit när helst det passar mig. :D
Publicerat November 16, 201510 yr Nu är ju jag halvdansk så jag dricker sprit när helst det passar mig. Men idag gynnade jag mina kopassande kollegor. Haha! Typ kl 12 till lunchen. Jag har danska släktingar så jag vet vad det innebär. En lilling el. 2 till lunchen ihop med en Tuborg.
Publicerat November 16, 201510 yr Ny snö har fallit under natten efter fredagens o lördagens regn som tog bort den förra snön.
Publicerat November 16, 201510 yr Här lär vi inte få snö på ett tag, uppåt nio grader blir det idag..
Publicerat November 16, 201510 yr Här lär vi inte få snö på ett tag, uppåt nio grader blir det idag.. Nej, det lär ni väl inte få. Snön lyser ju upp en hel del efter vägarna.
Publicerat November 16, 201510 yr Fan jag vill kunna spåra och vaka räv nattetid!!! Då får du väl flytta upp till Kiruna för där har dom då fått ca 3 dm snö sista dagarna. Då får du lära dig att åka skidor också om du nu vet vad det är för något.
Publicerat November 16, 201510 yr Då får du väl flytta upp till Kiruna för där har dom då fått ca 3 dm snö sista dagarna. Då får du lära dig att åka skidor också om du nu vet vad det är för något. Det ska regna i norr idag har jag hört Skidor har vi här också, tro det eller ej.
Publicerat November 16, 201510 yr Det ska regna i norr idag har jag hört Skidor har vi här också, tro det eller ej. Tror jag inte för dom har många - i Kiruna nu. http://www.yr.no/sted/Sverige/Norrbotten/Kiruna_Kommun/ Dom är väl från andra världskriget. Ja, ni har kanske haft någon snöstorm där ute på ön så att ni inte har kunnat köra bil. Då kan det vara bra att ha skidor tills all snö är bortforslad.
Publicerat November 16, 201510 yr Tror jag inte för dom har många - i Kiruna nu. http://www.yr.no/sted/Sverige/Norrbotten/Kiruna_Kommun/ Dom är väl från andra världskriget. Ja, ni har kanske haft någon snöstorm där ute på ön så att ni inte har kunnat köra bil. Då kan det vara bra att ha skidor tills all snö är bortforslad. Jaså ja, morgonnyheterna sa så i alla fall Ja nackdelen här på ön är att det blåser så in i h-e ibland, det blir lätt snödrivor på småvägarna hem till mina föräldrars hus där jag bodde fram tills nyligen. I innerstan där jag bor nu ordnar det sig nog dock, där plogar dom i alla fall Man kanske skulle skaffa en skoter att ha på jaktmarkerna. De senaste åren har det dock bara varit typ ett par dm snö och då har den varit blöt
Publicerat November 16, 201510 yr Jaså ja, morgonnyheterna sa så i alla fall Ja nackdelen här på ön är att det blåser så in i h-e ibland, det blir lätt snödrivor på småvägarna hem till mina föräldrars hus där jag bodde fram tills nyligen. I innerstan där jag bor nu ordnar det sig nog dock, där plogar dom i alla fall Man kanske skulle skaffa en skoter att ha på jaktmarkerna. De senaste åren har det dock bara varit typ ett par dm snö och då har den varit blöt Sverige är långt, väldigt långt. Norrland börjar vid Dalälven o ända upp till Treriksröset. Smhi kan man inte lita på. Ja, det är väl som i Skåne o på eran grannö Öland där det kan friska i också. Ganska så platt på sina ställen. Ja, det kanske är en bra ide.
Publicerat November 16, 201510 yr Sverige är långt, väldigt långt. Norrland börjar vid Dalälven o ända upp till Treriksröset. Smhi kan man inte lita på. Ja, det är väl som i Skåne o på eran grannö Öland där det kan friska i också. Ganska så platt på sina ställen. Ja, det kanske är en bra ide. Har för mig dem sa Kalix? Men låter konstigt det håller jag med omJa kulfånget här på ön är obefintligt så nog piskar det hårt i vinden allt. Man brukar säga att det regnar och snöar på tvären
Publicerat November 16, 201510 yr Har för mig dem sa Kalix? Men låter konstigt det håller jag med om Ja kulfånget här på ön är obefintligt så nog piskar det hårt i vinden allt. Man brukar säga att det regnar och snöar på tvären Inget regn här ännu. Ja visst gör det det. Ja, jag vet det! Har varit på bägge öarna i mina yngre dagar o det är ganska platt där. Ett par bekantar t morsan o farsan hade stuga vid Slite så vi var dit o hälsade på dom på tidigt 60-tal.
Publicerat November 16, 201510 yr Slite, platsen som Gud glömde :D Haha! Jag satt o metade flera tim/dag då vi var där nere vid betongkajen.
Publicerat November 16, 201510 yr Haha! Jag satt o metade flera tim/dag då vi var där nere vid betongkajen. Fanns det nån fisk som ville bosätta sig i slite?