Publicerat December 16, 201510 yr Om dy har bild på HELA bilen (särskilt bakdelen...) så får du lägga ut den. Googla på Impala -58 så hittar du foton. Kan ev. vara en Bel Air eftersom man inte se baklyktorna. Bel Air 2 på vardera sida o Impala 3 st.
Publicerat December 16, 201510 yr Googla på Impala -58 så hittar du foton. Kan ev. vara en Bel Air eftersom man inte se baklyktorna. Bel Air 2 på vardera sida o Impala 3 st. Bilden hon hade lagt in är en Impala. Punkt.
Publicerat December 18, 201510 yr har dessvärre ingen helbild på just den (mjo, kanske men isf på någon backup disk någonstans... ). Hur som haver - vacker var den [emoji4][emoji106]
Publicerat December 18, 201510 yr har dessvärre ingen helbild på just den (mjo, kanske men isf på någon backup disk någonstans... ). Hur som haver - vacker var den [emoji4][emoji106] Fina bilar i slutet på 50-talet och början på 60- talet! Särskilt de stora, biffiga med mycket krom och vingar. Gärna liggande vingar...
Publicerat December 19, 201510 yr Fina bilar i slutet på 50-talet och början på 60- talet! Särskilt de stora, biffiga med mycket krom och vingar. Gärna liggande vingar... Det var nästan så att man lyfte när jag hade Bel Air -60. Fina vingar.
Publicerat December 19, 201510 yr Det var nästan så att man lyfte när jag hade Bel Air -60. Fina vingar. Även på m6n favvo - Impala -59.
Publicerat December 20, 201510 yr För dom det berör Det berör alla med jaktstugor. Får en att minnas och vilja tillbaka!
Publicerat December 20, 201510 yr Detta är en populär post. Här jagar vi gråben i Norrskenet.Fotot taget runt Pajala under den gångna veckan. Inte av mig men den har visats på SVT Nordnytt.
Publicerat December 20, 201510 yr Detta är en populär post. Har funderat varför inte jag deltagit i denna trevliga tråd!!? [emoji6]
Publicerat December 21, 201510 yr Har funderat varför inte jag deltagit i denna trevliga tråd!!? [emoji6] Tja du Urban det är en bra fråga. Bättre sent än aldrig. Har du några fina o lite speciella foton så är det bara att du slänger in dom i den här tråden???
Publicerat December 23, 201510 yr Detta är en populär post. Min far och min son gör varsin upptagsbrasa! Nu är det julstämning!
Publicerat December 23, 201510 yr Detta är en populär post. Imorgon blir det ett nytt försök på julharen! Nu vet jag vart han håller till i alla fall... [emoji6]
Publicerat December 23, 201510 yr ImageUploadedByTapatalk1450852302.493705.jpg Solnedgång igår. Fremantle, West Australien Tjusigt! Lyckat att även få med fågeln så skarpt och fint.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.