Publicerat December 10, 201510 yr Morris: Ditt senaste stjärnskott verkar ha hittat sin plats i tillvaron... i bokhyllan.
Publicerat December 10, 201510 yr Morris: Ditt senaste stjärnskott verkar ha hittat sin plats i tillvaron... i bokhyllan. Ja, det verkar vara en drömplats för stjärnan!
Publicerat December 10, 201510 yr Morris: Ditt senaste stjärnskott verkar ha hittat sin plats i tillvaron... i bokhyllan. [emoji3] Jo, så är det [emoji1] Skickat från min E6553 via Tapatalk
Publicerat December 10, 201510 yr Då får jag väl prova lägga upp bild på nya stjärnskottet [emoji7] Skickat från min E6553 via Tapatalk Inte lite söt! Grymma i skogen är dom också
Publicerat December 10, 201510 yr Inte lite söt! Grymma i skogen är dom också Och som bokhylledekor...
Publicerat December 10, 201510 yr N6ce!! Och en del hund till de stora öronen... Hur många bilder tog du när du tog bilderna där hon leker i snön? Tar man 50 bilder kanske en eller två blir bra... och du har ju två som är bra fångade i hoppet. Haha! När hon var valp kunde hon snyta sig med de egna öronen utan problem [emoji1] Inte så vansinnigt många - kastade en 6-8 snöbollar. Men ljuset och bakgrund osv hade jag koll på, så det gällde att "bara" knäppa vid rätt tid.
Publicerat December 11, 201510 yr Skickat från min E6553 via Tapatalk Sötaste bokstödet i mannaminne Astrid Lindgren och Wilhelm Moberg står tryggt
Publicerat December 11, 201510 yr Sötaste bokstödet i mannaminne Astrid Lindgren och Wilhelm Moberg står tryggt Tvärtom, menar du? Dom riskerar att falla ur med ett sånt "stöd"!
Publicerat December 11, 201510 yr Tvärtom, menar du? Dom riskerar att falla ur med ett sånt "stöd"! Nä du, med en sådan stöttepelare så står de tunga författarna tryggt.
Publicerat December 11, 201510 yr Nä du, med en sådan stöttepelare så står de tunga författarna tryggt. Hehe.
Publicerat December 11, 201510 yr Lite jaktbilder från idag ImageUploadedByTapatalk1449869799.612348.jpg ImageUploadedByTapatalk1449869810.328277.jpg ImageUploadedByTapatalk1449869780.277420.jpg Sista bilden är ruggigt bra. Och då ska jag säga att jag inte är speciellt förtjust de "obligatorisk" jaktbilderna. Livets färg och död i en förståndig bild.
Publicerat December 11, 201510 yr Sista bilden är ruggigt bra. Och då ska jag säga att jag inte är speciellt förtjust de "obligatorisk" jaktbilderna. Livets färg och död i en förståndig bild. Tack så mycket! Dokumenterar mina jakter extremt noga med bilder, är nån mani jag har. Eller bara foto- och jaktnörd kanske
Publicerat December 11, 201510 yr Tack så mycket! Dokumenterar mina jakter extremt noga med bilder, är nån mani jag har. Eller bara foto- och jaktnörd kanske Gränsen mellan liv och död är inte lätt att fånga. Det krävs att man är på plats. En stilla stund av eftertanke och förstående vad jakt går ut på,det fångar man inte på bild i första taget. Som sagt en riktigt snygg bild
Publicerat December 11, 201510 yr Detta är en populär post. Gränsen mellan liv och död är inte lätt att fånga. Det krävs att man är på plats. En stilla stund av eftertanke och förstående vad jakt går ut på,det fångar man inte på bild i första taget. Som sagt en riktigt snygg bild Mycket bättre omdöme än så kan man väl knappast få, tack så mycket! Är väldigt mån om att få till en stilren bild som är skön för ögat. Helst inget blod, gärna fridfullt. Nu var det lite blod på fågeln tyvärr, men kunde inte hjälpas. Den här bilden hänger hemma i päronens farstu: Trots att det är ett nyligen dödat vilt med ett vapen på sig så har den den där känslan jag tycker om. Känner folk som avskyr att se bilder på döda djur, men ändå tycker vissa av mina bilder är fina. Är väl lite det ultimata målet med en bild.
Publicerat December 11, 201510 yr Mycket bättre omdöme än så kan man väl knappast få, tack så mycket! Är väldigt mån om att få till en stilren bild som är skön för ögat. Helst inget blod, gärna fridfullt. Nu var det lite blod på fågeln tyvärr, men kunde inte hjälpas. Den här bilden hänger hemma i päronens farstu: ImageUploadedByTapatalk1449871198.305488.jpg Trots att det är ett nyligen dödat vilt med ett vapen på sig så har den den där känslan jag tycker om. Känner folk som avskyr att se bilder på döda djur, men ändå tycker vissa av mina bilder är fina. Är väl lite det ultimata målet med en bild. Precis! Livet och döden är en hårsmån emellan. Att få det begripligt i utomståens ögon är i princip att be en synskadad att "se ljuset", Det måste upplevas i verkligheten. Alla sinnen före och efter skottet gör sig bäst på plats. Vem kan förklara pulshöjningen?Eller när allt bara stämmer i en bild? Förmedla en känsla i text.,kan man det???
Publicerat December 15, 201510 yr Detta är en populär post. (edit - lägger till text)Vårtecken och kalasEn av många från Power Big Meet för något år sedan Dotter och kusin på väg upp från sjön en tidig sommarmorgon (iPhonebild)Deadberries
Publicerat December 15, 201510 yr På promenaden hem från skolan ImageUploadedByTapatalk1450113522.159222.jpg ImageUploadedByTapatalk1450113531.777311.jpg Kom att tänka på en textslinga... Åh, boj, åh, boj åh boj.... Ok, sorry... den var dålig..
Publicerat December 15, 201510 yr (edit - lägger till text) Vårtecken och kalas ImageUploadedByTapatalk1450185810.464988.jpg ImageUploadedByTapatalk1450185873.779382.jpg En av många från Power Big Meet för något år sedan ImageUploadedByTapatalk1450185916.150707.jpg Dotter och kusin på väg upp från sjön en tidig sommarmorgon (iPhonebild) ImageUploadedByTapatalk1450185933.792936.jpg Deadberries ImageUploadedByTapatalk1450185968.876222.jpg Årsmodell på Impalan? -58?
Publicerat December 16, 201510 yr Inte en aning [emoji4] Om dy har bild på HELA bilen (särskilt bakdelen...) så får du lägga ut den.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.