Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

Publicerat

Morris:

Ditt senaste stjärnskott verkar ha hittat sin plats i tillvaron... i bokhyllan. :biggrin:

  • Svar 3,4k
  • Visningar 449,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

  • FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

    -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

  • strävhår
    strävhår

    Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat

Morris:

Ditt senaste stjärnskott verkar ha hittat sin plats i tillvaron... i bokhyllan. :biggrin:

 

Ja, det verkar vara en drömplats för stjärnan! :thumbsup:  :biggrin:

Publicerat

Morris:

Ditt senaste stjärnskott verkar ha hittat sin plats i tillvaron... i bokhyllan. [emoji3]

Jo, så är det [emoji1]

Skickat från min E6553 via Tapatalk

Publicerat

Secken going :thumbsup:  :smile:

Publicerat

2f57f78079373c695d137edaf2383532.jpgf35db77cbfd988f89d7321604c36077f.jpg

Då får jag väl prova lägga upp bild på nya stjärnskottet [emoji7]

Skickat från min E6553 via Tapatalk

Inte lite söt! Grymma i skogen är dom också B)

Publicerat

Inte lite söt! Grymma i skogen är dom också B)

Och som bokhylledekor... :)

Publicerat

N6ce!! :) Och en del hund till de stora öronen... :biggrin:

Hur många bilder tog du när du tog bilderna där hon leker i snön? Tar man 50 bilder kanske en eller två blir bra... och du har ju två som är bra fångade i hoppet. :)

Haha! När hon var valp kunde hon snyta sig med de egna öronen utan problem [emoji1]

Inte så vansinnigt många - kastade en 6-8 snöbollar. Men ljuset och bakgrund osv hade jag koll på, så det gällde att "bara" knäppa vid rätt tid.

Publicerat

40f8fd00a9bd4b4cacd972405f0a98a6.jpg9ada94526e8ed2f1de624a472ffd8cc2.jpg

Skickat från min E6553 via Tapatalk

Sötaste bokstödet i mannaminne :wub:  Astrid Lindgren och Wilhelm Moberg står tryggt :yes:

Publicerat

Sötaste bokstödet i mannaminne :wub:  Astrid Lindgren och Wilhelm Moberg står tryggt :yes:

Tvärtom, menar du? Dom riskerar att falla ur med ett sånt "stöd"! :laugh:

Publicerat

Tvärtom, menar du? Dom riskerar att falla ur med ett sånt "stöd"! :laugh:

Nä du, med en sådan stöttepelare så står de tunga författarna tryggt.  :yes:

Publicerat

Nä du, med en sådan stöttepelare så står de tunga författarna tryggt.  :yes:

Hehe.

Publicerat

Lite jaktbilder från idag

post-17250-14498697972576_thumb.jpg

post-17250-1449869808442_thumb.jpg

post-17250-14498697796758_thumb.jpg

Publicerat

Sista bilden är ruggigt bra. Och då ska jag säga att jag inte är speciellt förtjust de "obligatorisk" jaktbilderna. Livets färg och död i en förståndig bild. :yes:

Tack så mycket! Dokumenterar mina jakter extremt noga med bilder, är nån mani jag har. Eller bara foto- och jaktnörd kanske :lol:

Publicerat

Tack så mycket! Dokumenterar mina jakter extremt noga med bilder, är nån mani jag har. Eller bara foto- och jaktnörd kanske :lol:

Gränsen mellan liv och död är inte lätt att fånga. Det krävs att man är på plats. En stilla stund av eftertanke och förstående vad jakt går ut på,det fångar man inte på bild i första taget.  :yes: Som sagt en riktigt snygg bild :thumbsup:

Publicerat

Mycket bättre omdöme än så kan man väl knappast få, tack så mycket! :D

Är väldigt mån om att få till en stilren bild som är skön för ögat. Helst inget blod, gärna fridfullt. Nu var det lite blod på fågeln tyvärr, men kunde inte hjälpas.

Den här bilden hänger hemma i päronens farstu:

attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1449871198.305488.jpg

Trots att det är ett nyligen dödat vilt med ett vapen på sig så har den den där känslan jag tycker om.

Känner folk som avskyr att se bilder på döda djur, men ändå tycker vissa av mina bilder är fina. Är väl lite det ultimata målet med en bild.

Precis! Livet och döden är en hårsmån emellan. Att få det begripligt i utomståens ögon är i princip att be en synskadad att "se ljuset", Det måste upplevas i verkligheten.  Alla sinnen före och efter skottet gör sig bäst på plats. Vem kan förklara pulshöjningen?Eller när allt bara stämmer i en bild? Förmedla en känsla i text.,kan man det??? :confused:

Publicerat

På promenaden hem från skolan

post-17250-14501135201222_thumb.jpg

post-17250-1450113529966_thumb.jpg

Publicerat

c94df2ad9e41304d7fbd75639add4ccf.jpg

Aurora borealis över oviken igår kväll!

Publicerat

(edit - lägger till text)

Vårtecken och kalas

attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1450185810.464988.jpg

attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1450185873.779382.jpg

En av många från Power Big Meet för något år sedan 

attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1450185916.150707.jpg

Dotter och kusin på väg upp från sjön en tidig sommarmorgon (iPhonebild)

attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1450185933.792936.jpg

Deadberries  :happy: 

attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1450185968.876222.jpg

Årsmodell på Impalan? -58?

Publicerat

Årsmodell på Impalan? -58?

Helt rätt!

:smile:

Publicerat

Årsmodell på Impalan? -58?

Inte en aning [emoji4]
Publicerat

Inte en aning [emoji4]

Om dy har bild på HELA bilen (särskilt bakdelen...) så får du lägga ut den. :wub:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Användare som läser detta 0

  • Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.