Publicerat April 26, 201015 yr Författare Kan det ha varit Edvin Moberg? Hört att den killen tagit sig till juniorlandslaget.Blir det några som ska till Sparreholm nästa helg? Jag körde två varv på Oppunda idag (hitta inte till Näshulta ) gick skapligt för att va första gången man luftar bössa på låååång tid. Skojigt och nu har jag fått tjejen sugen på att prova på denna underbara form av skytte, så en resa till Sparreholm på söndag ska nog inte vara så svårt att få till. Jajjemensan, blir med största säkerhet Sparreholm på söndag. På lördan klämmer vi Tranås och Trehörna, två fina stigar som dessutom har ett pris till samanlagt bästa skytt på bägge stigarna, och nej,Bohman..........jag tror inte jag kammar hem det........
Publicerat April 26, 201015 yr Skönt att se dig inse dina faktiska begränsningar På söndag blir det inget skjutande. Ser ut som jag måste till Danmark på jobb och drar redan på söndagen. Fast nu behöver jag ju inte skjuta mer, JSO är ju avgjord. Ska jag skjuta nån mer plåtbingo så är det Rejmyre som gäller.
Publicerat April 26, 201015 yr Det enda som stjälper Sparreholm på söndag är nej från barnvakten (läs mormor) Jo mbbohman, jag titta intesivt på kartan kvällen innan för att hitta till Näshulta. Men jag kom sent ifrån jobbet och körde det säkra kortet att åka dit jag hitta utan att leta. Dessutom hade ja kommit toksist. 112/160 är ju inget att skryta med i erat sällskap.
Publicerat April 30, 201015 yr Jajjemensan, blir med största säkerhet Sparreholm på söndag. På lördan klämmer vi Tranås och Trehörna, två fina stigar som dessutom har ett pris till samanlagt bästa skytt på bägge stigarna, och nej,Bohman..........jag tror inte jag kammar hem det........ Får se om vi syns bäst att du håller i då annars kan det gå som sist haha
Publicerat April 30, 201015 yr Författare Får se om vi syns bäst att du håller i då annars kan det gå som sist haha Ääääähhhhh, du fuskar ju bara!!! Du har ju 2 pipor!!!! Å dessutom inget jävla sikte ivägen!!! Måste ju vara myyyyyyycket lättare......................
Publicerat April 30, 201015 yr Är det nån från jönköping huskvarna med omnejd som ska till Tranås och Trehörna imorron och har lust att samåka
Publicerat Maj 1, 201015 yr Nu bär det av mot jaktstigen i Hallstavik och ev. till Östhammar för jägarduvan. Någon mer som ska skjuta någon av dom?
Publicerat Maj 1, 201015 yr Författare ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!! Där rök oskulden!!! Sköt 160p i Tranås, 23 i skilje,slutade på 5:e plats. Började sådär i Trehörna, sköt 145. Klantade till det på ett par mål, tappade 7 hagel i halsen på en råbock som var snabb.............och 4 på en fågel, sen ett par irriterande 9:or......... Lyckades vinna insats-sportingen i Tranås före kompisen som lånade min bössa................. Så dagen blev klart godkänd!
Publicerat Maj 1, 201015 yr ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!! Där rök oskulden!!! Sköt 160p i Tranås, 23 i skilje,slutade på 5:e plats.Började sådär i Trehörna, sköt 145. Klantade till det på ett par mål, tappade 7 hagel i halsen på en råbock som var snabb.............och 4 på en fågel, sen ett par irriterande 9:or......... Lyckades vinna insats-sportingen i Tranås före kompisen som lånade min bössa................. Så dagen blev klart godkänd! Sköt du fullt i Tranås Hatten av Va nog den svåraste stig jag varit på fick ihop 110 får skylla på bössan 1/4 och 3/4 trångborrning
Publicerat Maj 1, 201015 yr Författare Sköt du fullt i Tranås Hatten av Va nog den svåraste stig jag varit på fick ihop 110 får skylla på bössan 1/4 och 3/4 trångborrning Tackar!!!! 1/4 är lite väl öppet, men 3/4 räckte bra till alla mål.
Publicerat Maj 1, 201015 yr ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!! Där rök oskulden!!! Sköt 160p i Tranås, 23 i skilje,slutade på 5:e plats.Började sådär i Trehörna, sköt 145. Klantade till det på ett par mål, tappade 7 hagel i halsen på en råbock som var snabb.............och 4 på en fågel, sen ett par irriterande 9:or......... Lyckades vinna insats-sportingen i Tranås före kompisen som lånade min bössa................. Så dagen blev klart godkänd! Fy fan vad snyggt!!! Grattis!!! //Fitzo
Publicerat Maj 1, 201015 yr ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!! Där rök oskulden!!! Sköt 160p i Tranås, 23 i skilje,slutade på 5:e plats.Började sådär i Trehörna, sköt 145. Klantade till det på ett par mål, tappade 7 hagel i halsen på en råbock som var snabb.............och 4 på en fågel, sen ett par irriterande 9:or......... Lyckades vinna insats-sportingen i Tranås före kompisen som lånade min bössa................. Så dagen blev klart godkänd! Grattis som fan, tur att inte Mbbohman var där med saxen
Publicerat Maj 2, 201015 yr Får väl ställa mig upp och gratulera även jag Välkommen i klubben Bara fimpa toffsen nu då
Publicerat Maj 2, 201015 yr Författare Får väl ställa mig upp och gratulera även jag Välkommen i klubben Bara fimpa toffsen nu då Tack,Bohman, det värmer extra när det är från dig!!!! Saxfan orkade ju inte på taglet.................. Följde upp med 154 i Sparreholm idag, tappade på 2 stn, naturligtvis där man INTE ska tappa............surt sa rävjäveln.
Publicerat Maj 3, 201015 yr Det sket sig med barnvakten i söndags, ställa in? ALDRIG Hela familjen tog en tur till Sparreholm istället. Vi turades om att hålla lilleman när den andra sköt. Sen var det första gången sambon var med och sköt och hon imponerade på mig. Flest bom iofs men faktsikt drog hon in några fullträffar också, sen hade hon bra vapenhantering (skönt att hon lyssnar ibland iaf ) För min del gick det mycket sämre än sist så det låter jag bli en glömd historia istället.
Publicerat Maj 3, 201015 yr ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!! Där rök oskulden!!! Sköt 160p i Tranås, 23 i skilje,slutade på 5:e plats.Började sådär i Trehörna, sköt 145. Klantade till det på ett par mål, tappade 7 hagel i halsen på en råbock som var snabb.............och 4 på en fågel, sen ett par irriterande 9:or......... Lyckades vinna insats-sportingen i Tranås före kompisen som lånade min bössa................. Så dagen blev klart godkänd! Grattis till fullpotten
Publicerat Maj 3, 201015 yr ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!! Där rök oskulden!!! Sköt 160p i Tranås, 23 i skilje,slutade på 5:e plats.Började sådär i Trehörna, sköt 145. Klantade till det på ett par mål, tappade 7 hagel i halsen på en råbock som var snabb.............och 4 på en fågel, sen ett par irriterande 9:or......... Lyckades vinna insats-sportingen i Tranås före kompisen som lånade min bössa................. Så dagen blev klart godkänd! Grattis!! Stark jobbat! En fråga, spelar du i ett band som heter evil conspiracy?? Jobbar med Ante mäkele, han snacka om en kumling som hade fyllt stigen i tranås //Linus
Publicerat Maj 3, 201015 yr Författare Grattis!! Stark jobbat!En fråga, spelar du i ett band som heter evil conspiracy?? Jobbar med Ante mäkele, han snacka om en kumling som hade fyllt stigen i tranås //Linus Jajjemensan, huvve på spiken!! Sparka fanskapet på pungen från mig!!! TACK,dessutom!!
Publicerat Maj 4, 201015 yr Jajjemensan, huvve på spiken!! Sparka fanskapet på pungen från mig!!!TACK,dessutom!! haha, jodå, en riktig pungspark ska det bli..
Publicerat Maj 7, 201015 yr Författare På Söndag blir det spännande, ska skjuta Finspång och Hjortkvarn, med största säkerhet gravt bakfull..............blir ju spännande............
Publicerat Maj 7, 201015 yr På Söndag blir det spännande, ska skjuta Finspång och Hjortkvarn, med största säkerhet gravt bakfull..............blir ju spännande............ Själv blir det nog bara e-tuna hoppas det går bra för dig
Publicerat Maj 7, 201015 yr Själv blir det nog bara e-tuna hoppas det går bra för dig pappa som skrev på min han e lite vimsig oser inte vilken som är hans inlogg
Publicerat Maj 7, 201015 yr Författare pappa som skrev på min han e lite vimsig oser inte vilken som är hans inlogg Aha, hälsa å tacka i allafal! Lycka till ni med!!