Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jaktstig

Featured Replies

Publicerat

Blir jägarduvan i Nykvarn för min del. Lerduva vinner över över plåtbingo any day o teh week :lol:

//Fitz

• Svar 545
  • Visningar 85,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat
pappa som skrev på min han e lite vimsig oser inte vilken som är hans inlogg :D

Jaja vad ska junis inn på min dator och göra hoppas det blir bättre väder imorgon. inget roligt att skjuta i regn :)

Publicerat

Ja då har man varit och skjutit i e-tuna då och vann junioklassen med 140p och pappa vann den öppna klassen med 147 pristet vart en fin kniv och pappa samma kniv.

Publicerat
Ja då har man varit och skjutit i e-tuna då och vann junioklassen med 140p och pappa vann den öppna klassen med 147 pristet vart en fin kniv och pappa samma kniv.

Det känns skönt att man blev bäst ifamiljen annars blir det jobbigt hemma. Men gammal är ju bäst pust haha :wub:;)^_^;)

Publicerat
  • Författare
Det känns skönt att man blev bäst ifamiljen annars blir det jobbigt hemma. Men gammal är ju bäst pust haha :D:lol::lol:;)

Grattis!! Ska inte vara taskig på nåt sätt, men var det ingen som kom över 150???????

Själv märkets gårdagen av ganska rejält..................144 i Finspång och 126 i Hjortkvarn............. :lol:

Publicerat
Grattis!! Ska inte vara taskig på nåt sätt, men var det ingen som kom över 150???????

Tackar !

det var ungefär 150 kyttar knappt , det var en som sköt 157 och sen var det nog under 150 tor jag det var

Publicerat

Själv märkets gårdagen av ganska rejält..................144 i Finspång och 126 i Hjortkvarn............. :D

Nej det var väldigt dåligt med skyttar 120st på sin höjd. Men fick en bra kniv tyckte jag riktigt bra priser med. inget krafs

bara och ladda för Åsbro och Finspång den 13/5 :rolleyes:

Publicerat

120st då :D

Publicerat
  • Författare

I morgon Torsdag, kristi flygare är det jaktstig i Åsbro (Hallsberg), Björnabro skjutbana.

Samtidigt är det DM-för JRF-Örebro distriktet.

Verkar som jag troligtvis huserar på stn 2,välkommna!!!

Publicerat

I morgon blir det jaktstigspremiär för året. Längesen man sköt så här få jaktstigar <_<

Har aldrig skjutit i åsbro innan så det ska bli jäkligt skoj :ph34r:

MVH

Publicerat

Det blir Åsbro även för min del imorgon. Är första året jag är ute och skjuter så jag är helt nybörjare fortfarande. På något vis lyckades jag dock med bedriften att komma trea på duvinsatsen i Hjortkvarn förra helgen.

Publicerat

Känns som man får hoppa över skjutningen i Åsbro i mon ;)

Regnar ju satan nu!! Eller så kanske man får slänga med kanoten, så man tar sig runt ;)

Publicerat
Känns som man får hoppa över skjutningen i Åsbro i mon :D

Regnar ju satan nu!! Eller så kanske man får slänga med kanoten, så man tar sig runt B)

Vart ingen jaktstig regna satan ju

Publicerat

Jodå, jag drog på regnjackan å åkte, va tvungen å skjuta av mig lite B)

Men kunde lika väl varit hemma, gick skit.. :D Men det var en trevlig stig annars..

Publicerat

Det var inte särskilt blött men inte gick det bra för det. Fick till en 9a på jägartrapen så kanske ska hålla mig till duvorna istället..

Publicerat
  • Författare

Är det tacken för man står å väntar med nysmorda figurer!!!!!!!!

Allvarligt talat så regna det inte så farligt i Åsbro.

Publicerat
  • Författare
Det var inte särskilt blött men inte gick det bra för det. Fick till en 9a på jägartrapen så kanske ska hålla mig till duvorna istället..

Bra skjutet! Bara kämpa på med jaktstigen, det släpper snart!! Lätt att svinga förbi om man "tänker för mycket duva".

Publicerat

hopppas ni kommer och skjuter sporting i björkvik imorgon....

Publicerat
  • Författare
hopppas ni kommer och skjuter sporting i björkvik imorgon....

Verkar inte som det, tyvärr. Ska på jaktmässan utanför Örebro, ska vara kanin-vakt............ :wub:

Däremot blir det först jaktstig i Rejmyre och sen sporting i Julita på söndag.

Publicerat

eh ja dom brukar ju kalla dig kärring men kanin vakt?? -_-:huh:

Publicerat
  • Författare
eh ja dom brukar ju kalla dig kärring men kanin vakt?? :D:D

Hahaha!! Måste vårda min image.................å kommer in gratis på mässan!!

Publicerat

hmmm kanske skulle åka till julita på söndag och skjuta lite eller ta en korv...

Publicerat
  • Författare
hmmm kanske skulle åka till julita på söndag och skjuta lite eller ta en korv...

Låter som en win/win..................kan ju inte bli fel!!!

Publicerat
Hahaha!! Måste vårda min image.................å kommer in gratis på mässan!!

Du fick bråtton ifrån Rejmyre gick det inte bra eller Var det Julita som hägrade.Själv så åkte vi till Kolsva sen. Dom var dyra på startavgiften där Nej all heder åt Rejmyre som tänker på juniorerna billigaste i år 60kr. Junisen sköt 152 i Rejmyre vet ej hur långt det räckte. :D:D:rolleyes:

Publicerat
Du fick bråtton ifrån Rejmyre gick det inte bra eller Var det Julita som hägrade.Själv så åkte vi till Kolsva sen. Dom var dyra på startavgiften där Nej all heder åt Rejmyre som tänker på juniorerna billigaste i år 60kr. Junisen sköt 152 i Rejmyre vet ej hur långt det räckte. :D:D:rolleyes:

Det räckte lååångt, han vann. Det önskade priset är på väg. Du fick också pris, sjunde plats :D

Vad gäller Upptag och min käre sambo så fick de tjejstryk båda två av undertecknad :D:P:D Alltid lika kul, haha...