Publicerat Juni 23, 201114 yr Här slank en Småland ner för en stund sedan. Nu sitter jag med en ädel dryck från en annan tråd Gjorde liknande nyss fast med en carlsberg sort guld. Och en Ardbeg uigeadail
Publicerat Juni 26, 201114 yr Författare Kan vara mumma Lasse, väl kyld!!! Sent from my iPhone using Tapatalk Kan en öl vara värd 85 mil ja det kan det vara. Lasse
Publicerat Juli 1, 201114 yr Författare En tuff vecka mycket jobb på jobbet. Slog till med att klippa häcken nu i kväll. Då är man värd en öl ut i garaget nu är det inte skåpet som gäller nu har en del öl flyttat till kylskåpet dom blir kallare där. Det blev en IPA Belhaven den är god i detta läget. Lasse
Publicerat Juli 1, 201114 yr Kan vara mumma Lasse, väl kyld!!! Har druckit den en gång! Den produceras på licens från Bofors! Man får rejäl huvudvärk! Själv dricker jag fulöl av hyffsad kvalitet "Cheap Thrills"...
Publicerat Juli 1, 201114 yr En tuff vecka mycket jobb på jobbet. Slog till med att klippa häcken nu i kväll. Då är man värd en öl Lasse Lite överkurs när det gäller bortföklarningar för en öl Det räcker att det är fredag
Publicerat Juli 1, 201114 yr Författare Lite överkurs när det gäller bortföklarningar för en öl Det räcker att det är fredag Ligger nåt i det men fin öl kräver lite överkurs. Men nu är det en Mriestad så nu dricks det öl. Lasse
Publicerat Juli 1, 201114 yr Författare Du ska inte till fäviken Lasse? Sent from my iPhone using Tapatalk Inte som jag vet nu men man vet aldrig har ju semester. Vore kul att träffa lite forum folk från den norra delen av landet. Lasse
Publicerat Juli 1, 201114 yr Inte som jag vet nu men man vet aldrig har ju semester. Vore kul att träffa lite forum folk från den norra delen av landet. Lasse Inte bara träffa folk, ta E4 norrut till Timrå sedan mot bergeforsen och slutligen till Graninge, middag, sovplats & kall kanon utlovas!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Juli 15, 201114 yr Författare Semester nu och fyra veckor framåt. Första skåp skåp besöket gav denna. Lasse
Publicerat Juli 15, 201114 yr Författare Den slank ner kvickt så runda två till skåpet gav denna. Lasse
Publicerat Juli 24, 201114 yr Gjorde slag i saken! Köpte ett par Wychwood Circle Master/Scarecrow. Jag har tittat och klämt på dessa under närmare 2 år utan att köpa med någon hem. Men nu när det är sommar och lite varmare tänkte jag prova denna lite ljusare öl från Wychwood. Rätt ok faktiskt! Skål!
Publicerat Juli 24, 201114 yr Författare Gjorde slag i saken! Köpte ett par Wychwood Circle Master/Scarecrow. Jag har tittat och klämt på dessa under närmare 2 år utan att köpa med någon hem. Men nu när det är sommar och lite varmare tänkte jag prova denna lite ljusare öl från Wychwood. Rätt ok faktiskt! Skål! Provade den för några år sedan föll mig inte i smaken men det var då det. Men det kan vara dags att prova den igen kan ha vrit fel omständigheter vid det tillfället. Lasse
Publicerat Juli 24, 201114 yr Provade den för några år sedan föll mig inte i smaken men det var då det. Men det kan vara dags att prova den igen kan ha vrit fel omständigheter vid det tillfället. Lasse Har nog smakat ett antal sorter som är bättre, men den var ok under rådande förhållanden. Tror inte den passar en kall vinterdag, ej heller som bastu öl. Men en ljum sommarkväll för att smutta funkar den bra.
Publicerat Juli 29, 201114 yr Finns bara 3 öl sorter för mig och det är wisby pilz, stella artois och staropramen Mvh Martin.H
Publicerat Juli 29, 201114 yr Finns bara 3 öl sorter för mig och det är wisby pilz, stella artois och staropramen Mvh Martin.H Synd //F (Som snart är på väg hem till ett par välkylda Nils Oscar God Lager)
Publicerat Juli 29, 201114 yr Ingen pilsnerdricka idag, cider och trampade druvor... Först ut: Mycket god! Inte som det där "Kopparbergsblasket"!
Publicerat Juli 29, 201114 yr I den värme som är idag så fick det bli en gammal hederlig Carlsberg Export. Dock tappad från min Draughtmaster
Publicerat Juli 29, 201114 yr Klämmer i skrivande stund den första, porlande, dubbelhärliga semesterölen... Ahhhhh... Jag smyger igång med en 1856 (en bra törstsläckare). Nisse får vänta ett tag //F
Publicerat Juli 29, 201114 yr En annan favvo på väg ner nu: Brooklyn Lager. (Pretty fucking standard mao ) Jag känner att jag är lite enkelspårig just nu. Det var länge sen jag prövade vingarna med något okänt. Lite trist kanske men att köra på vinnande koncept kan ju inte vara helt fel i alla fall väl? //F
Publicerat Juli 30, 201114 yr Värmer upp med en Crocodile i sommarvärmen. (Kvartersfest i faggorna....) Lättdruken öl utan smaksensationer som passar till sol och bad!