Publicerat Mars 25, 201115 yr Smakade precis på en Innis & Gunn Rum Cask. Ångrar att jag inte köpte fler! (Men hade jag köpt fler så hade jag nog ångrat det imorgon, över 7% ) Sånna drack jag å svågern förra helgen och de var första gången jag testade den, och den är jävligt fin Vi varvade dom med orginalen oxå å ett gäng Oppigårds
Publicerat Mars 25, 201115 yr Vi börjar bli några som gillar Innis & Gunn Rum Cask. Jag provade Innis & Gunn Original vid något tillfälle, men efter att ha smakat Rum Cask så smakar då Original inget vidare... Blir till att prova en ny öl igen ikväll, hade jag tänkt. Återkommer om rapport om den vid senare tillfälle.
Publicerat Mars 25, 201115 yr En Mohawk vs Amarillo, en Fuller's London Porter och en Sierra Nevada Torpedo Ale senare så är det för en Innis & Gunn Rum Cask igen...
Publicerat Mars 25, 201115 yr Är ju ingen konessör när det gäller öl. Dricker Smålands just nu. Fan så god o man blir lite lagom rund
Publicerat Mars 25, 201115 yr Är ju ingen konessör när det gäller öl. Dricker Smålands just nu. Fan så god o man blir lite lagom rund Min småländske svärson har fått noja på den. I brist på godare så går den ner.
Publicerat Mars 25, 201115 yr Om ni inte har testat så testa Peroni ett italienskt öl. Annars gillar jag det mesta i öl och ale väg. Just nu gillar jag Corona och Foster, ja Peroni med.
Publicerat Mars 25, 201115 yr Om ni inte har testat så testa Peroni ett italienskt öl. Annars gillar jag det mesta i öl och ale väg. Just nu gillar jag Corona och Foster, ja Peroni med. Hmm.. Jag vet att det är fult att dissa, men Peroni, Corona OCH Foster är (i min ödmjuka mening) smaksatt vatten... (och då är jag snäll i mitt utlåtande). Men det är bara vad jag tycker, det finns en hel kontinent som dricker Bud... SÅ det må vara mig det är fel på...
Publicerat April 1, 201115 yr Författare Fredagskväll en öl efter en arbetsvecka blev en Mohawk vs Goldings helt ok. Lasse
Publicerat April 1, 201115 yr Kommer ganska snart att konsumera ett par Brooklyn Lager. Det är inte särskilt synd om mig. /F
Publicerat April 7, 201115 yr OJ!!! Fick jag en Nils Oscar God lager precis??? -Ja det fick du. Varför det? -Därför att du är bäst Fitzo! Tackar! //Mulen
Publicerat April 7, 201115 yr OJ!!! Fick jag en Nils Oscar God lager precis??? -Ja det fick du. Varför det? -Därför att du är bäst Fitzo! Tackar! //Mulen
Publicerat April 15, 201115 yr Författare Blev en Hibernation Ale från skåpet senare kommer det troligen bli en liten Whisky också men den kommer i whisky tråden i så fall. Lasse
Publicerat April 15, 201115 yr Just nu suger jag på en Baron Trenck och efter den blir det en Gambrinus så jag har det riktigt bra
Publicerat Maj 3, 201114 yr Min dotter hade köpt en öl som heter Samuel Adams - det var gott! Någon som känner till den?
Publicerat Maj 3, 201114 yr Den är helt ok för att vara amerikansk. Älskar etiketten med beskrivningen Brewer and Patriot om nämnde Mr Adams. Only in America...
Publicerat Maj 3, 201114 yr Innis and Gunn Rum Cask... I'm hooked! Den var på tillfälligt besök bara. Dom gjorde en som var lagrad på fat från riktigt rökig singel malt whisky. Den var riktigt god.
Publicerat Maj 4, 201114 yr Den var på tillfälligt besök bara. Dom gjorde en som var lagrad på fat från riktigt rökig singel malt whisky. Den var riktigt god. Vad menar du med "tillfälligt besök"? Är det nu jag ska få panik och rusa till systemet för att bunkra Innis & Gunn Rum Cask??
Publicerat Maj 6, 201114 yr Författare Sitter just nu med en Innis & Gunn Rum Cask och mår bra grillen på gång. Oro över att dom ska ta slut nääääää har ett 30 tal i skåpet. Lasse
Publicerat Maj 6, 201114 yr Sitter just nu med en Innis & Gunn Rum Cask och mår bra grillen på gång. Oro över att dom ska ta slut nääääää har ett 30 tal i skåpet. Lasse Nej, men alltså, helt seriöst, kommer dom att försvinna från hyllorna på systemet så måste jag ju bunkra upp några!!
Publicerat Maj 6, 201114 yr Nu står ett par ale, både ljusare och brun, i kylen och väntar på att konsumeras. Min kompis Heikki har bryggt dem...
Publicerat Maj 6, 201114 yr Innis and Gunn Rum Cask... I'm hooked! håller med! men priset är inte kul