Publicerat Juli 30, 201114 yr Sitter med ett gäng och dricker gösser i sommar värmen, det komme på tal om ett öl jag drack i Paris som va poppis där men kan inte komma på, någon som kan hjälpa mig?
Publicerat Augusti 4, 201114 yr Beställde idag Jägaröl från systemets beställnings sortiment, ska bli kul att testa hur det smakar. --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=63.056989,17.011925 - Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Augusti 4, 201114 yr Beställde idag Jägaröl från systemets beställnings sortiment, ska bli kul att testa hur det smakar. --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=63.056989,17.011925 - Sent from my iPhone using Tapatalk Är det Jaktöl från Erxon i Karlstad? Isåf är det polska Dojlidy bryggeriet som ligger bakom. Grymt gott öl. Jag håller faktiskt polsk öl högre än tjeckisk tom..
Publicerat Augusti 5, 201114 yr Är det Jaktöl från Erxon i Karlstad? Isåf är det polska Dojlidy bryggeriet som ligger bakom. Grymt gott öl. Jag håller faktiskt polsk öl högre än tjeckisk tom.. Nä, det ska vara bryggt på Grebbestads bryggeri. --- - Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Augusti 5, 201114 yr Igår drack jag sketmånga öl... Det lär jag få sona för idag Men kul var det
Publicerat Augusti 5, 201114 yr Sitter i kungliga hufvudstaden och suger på en vanlig sketen Heineken, iskall och alldeles perfekt i värmen. I mörra blir de att hitta någe trevligt ölställe med lite trevliga pilsnersorter när flickan springer i affärer
Publicerat Augusti 5, 201114 yr Nä, det ska vara bryggt på Grebbestads bryggeri. --- - Sent from my iPhone using Tapatalk Lite skillnad var det.... Var i Grebbestad igår - mycket trevligt.
Publicerat Augusti 5, 201114 yr Öl är alltid gott - samma med whisky! Bäst avnjuts det med intressanta - trevliga personer! Bäst av allt Björn Ferry har nyss tagit jägarexamen så vi hade mycket att prata om!
Publicerat September 1, 201114 yr Efter en f-up av systembolaget vid förra släppet när jag helt snopet blev utan fick jag i dag äntligen tag i denna pilsner! Hello My Name Is Ingrid 8.2% (nr 11177) Denna öl är bryggd för den Svenska marknaden av BrewDog. Den släpptes klockan 10:00 i dag och den tog inte slut av någon mysko anledning... Det finns med andra ord runt 120-130 flaskor kvar i Sverige och hänger ni på låset i morgon bitti på något av bolagen som har kvar dessa flaskor så har ni kanske en chans! Jag hade som plan att försöka skramla ihop 48 flaskor via bulvaner på olika bolag men fick i slutändan bara tag i 6 flaskor... Dock är det betydligt bättre än inga alls som sist... Jag kommer att temporärt börja dricka igen när jag får hem dessa flaskor!
Publicerat Oktober 5, 201114 yr Nu tänker jag snart öppna en Fullers ESB. Är det väldigt synd om mig? //F
Publicerat Oktober 5, 201114 yr Nu tänker jag snart öppna en Fullers ESB. Är det väldigt synd om mig? //F mmm... det var länge sedan, ska kanske proviantera några sådana inför helgen
Publicerat Oktober 5, 201114 yr mmm... det var länge sedan, ska kanske proviantera några sådana inför helgen Mycket, mycket klokt tänkt! //F
Publicerat Oktober 5, 201114 yr Författare Nu tänker jag snart öppna en Fullers ESB. Är det väldigt synd om mig? //F En klok man har talat. Lasse
Publicerat Oktober 7, 201114 yr Mycket, mycket klokt tänkt! //F ESB inhandlad och drickes... Sierra Nevada Pale Ale och Dugges Gunnars Finger i kö.. tillsammans med nån Rum Cask...
Publicerat Oktober 7, 201114 yr Fullers London Porter här, det var ett tag sen, men den är fortfarande lika bra!
Publicerat Oktober 7, 201114 yr Fullers London Porter här, det var ett tag sen, men den är fortfarande lika bra! En favorit! London Porter och Carnegie Porter, underbart!
Publicerat Oktober 21, 201114 yr Har kraftiga planer på att åka till bolaget efter jobbet. Eller, ja... Jag SKA åka till godisaffären efter jobbet. Då tänkte jag sisom såhär att jag ska köpa ett par härliga pilsnerdricka. Är det nån som har smakat något alldeles särdeles gott på sistone? Skulle man i så fall kunna få något kul tips månne? Känner mig lite oinspirerad så lite pointers skulle sitta finfint! Hepp. //F
Publicerat Oktober 21, 201114 yr @TheFitz : Varför inte en knippe Sierra Nevada och Sierra Nevada's Torpedo?
Publicerat Oktober 21, 201114 yr @TheFitz : Varför inte en knippe Sierra Nevada och Sierra Nevada's Torpedo? Tja, varför inte? Torpedvarianten vet jag inte om jag har druckit faktiskt. Care to ellaborate? //Fitzmaestro
Publicerat Oktober 21, 201114 yr Oppigårds Oktoberfest gillar jag av det tillfälliga sortimentet just nu...
Publicerat Oktober 21, 201114 yr Oppigårds Oktoberfest gillar jag av det tillfälliga sortimentet just nu... Noterat! Tackar ödmjukast. Ha det gött. //F
Publicerat Oktober 21, 201114 yr Tja, varför inte? Torpedvarianten vet jag inte om jag har druckit faktiskt. Care to ellaborate? //Fitzmaestro Torpedo är mycket god.. och 7%+, där av namnet, man går lätt i sank!
Publicerat Oktober 21, 201114 yr Torpedo är mycket god.. och 7%+, där av namnet, man går lätt i sank! Söööweeet!!! Ett par såna och sen borde toppformen vara i antågande... Ska nog prövfa ett par dylika... //F