Publicerat April 12, 201313 yr Författare Hade redan bestämt mig innan skåpet besöktes denna har ropat på mig ett tag riktigt bra möjligen lite kraftig alkoholhalt men den slår inte igenom men 75 cl är lite mycket när man är själv och har ett skåp som ropar efter ta mig ta mig. så det smakar mer. Lasse
Publicerat April 12, 201313 yr Öl e gott, de allra flesta sorterna faktiskt. Själv har jag avnjutit det enkla i väntan på att damen ska köra de 27 milen från sitt hem till mitt. blev en Lapin Kulta, en Norrlands å en mariestad. Godast var nog Norrlands Vars e fylletråden???
Publicerat Juni 3, 201312 yr Har hjälpt pappa att konka på en bäddsoffa till någon som bättre behövde den. Så nu är jag hemma och duschad och redo att varva ner med en sådan här; Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2
Publicerat Oktober 11, 201312 yr Författare Oloroso cask! Mmmm Hämtade en låda i onsdags. Provade den på Whisky och öl mässan Innis är en av mina favoriter.
Publicerat Oktober 11, 201312 yr Själv ska jag avnjuta ett par Brännskär Brown Ales från Nynäshamns Ångbryggeri. Guld och silver på årets mässa, tävlade i två klasser
Publicerat Oktober 11, 201312 yr Författare Detta är en populär post. Vad tycks gav mig denna femling. Enda tråkiga var att jag avnjöt den ensam. Men en fördel allt blev mitt på min 55 års dag.
Publicerat December 20, 201312 yr Karlsson´s Choice från I&G fick starta kvällen följt av en Sigtuna Winter IPA Organic och till avslut en St Peter´s Winter Ale Finns absolut till och efter julmaten på julafton!
Publicerat December 21, 201312 yr Har inhandlat Sigtuna Winter IPA Organic idag och skall provas ikväll. Är överlag imponerad av Sigtunas olika öler, väldigt prisvärda.
Publicerat December 21, 201312 yr Sigtunas midvinterblot är en riktig höjdare också, har fyra stycken som får vänta med att bli uppdruckna på jul och nyår
Publicerat December 27, 201312 yr Författare Hur var Mikkelern? Som vanligt så har Mikkelern lyckats den är god.
Publicerat December 28, 201312 yr Har inhandlat Sigtuna Winter IPA Organic idag och skall provas ikväll. Är överlag imponerad av Sigtunas olika öler, väldigt prisvärda. Instämmer!
Publicerat Januari 3, 201412 yr Ikväll blev det en Samuel Adams Imperial Stout till att börja med följt av en Latitude 48 IPA ifrån samma bryggeri. Det satt fint så här på fredags afton
Publicerat Juni 5, 201411 yr Idag har det inmundigats Innis & Gunn roasted oak IPA och Innis & Gunn Malt Whisky trail och dom satt som en fläskläpp!
Publicerat Juni 6, 201411 yr Hemgjord Fulöl är vad jag sitter och smakar på Faktiskt riktigt god så de så Coopers Lager är märket och för den som gillar Stout osv så finns även det att brygga.
Publicerat Juni 6, 201411 yr Någon som vet om de Danska bryggeriet Uggly Duck släppt några av sina sorter på systemet? Tänker på deras Miami Vice. S.
Publicerat Juni 6, 201411 yr Säljs i kolli om 24. http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?varuNr=88831