Publicerat September 29, 20169 yr ligger nått i vad du säger. även om jag tycker innis&gunn är ganska billiga och ändå bra
Publicerat September 29, 20169 yr Har 10 backar Åbrå Pale Ale 4,8 i garaget dom e fina tycker jag, dessutom susar det mindre i kåpan med lite svagare öl än 5,2-5,9
Publicerat September 30, 20169 yr 11 hours ago Mr.Mephisto sa: Den bästa ölen brygger man själv Lite lustigt är det att det troligen är fler som brygger öl än laddar hagelpatroner i Sverige.. / P
Publicerat September 30, 20169 yr 2 hours ago culot sa: Lite lustigt är det att det troligen är fler som brygger öl än laddar hagelpatroner i Sverige.. / P Nja den enkla förklaringen är väl att det troligen är fler som dricker öl än som skjuter hagel också.
Publicerat September 30, 20169 yr 2 hours ago culot sa: Lite lustigt är det att det troligen är fler som brygger öl än laddar hagelpatroner i Sverige.. / P Om jag vill börja ladda vad och hur dyrt blir det att komma igång? Laddkomponenter?
Publicerat September 30, 20169 yr 48 minutes ago trumpetarn sa: Det blir inte så mycket billigare för man drycker mycket mer. Mycket sant Ser inte riktigt kopplingen ladda hagel och brygga öl. Jag handladdar kula och ska börja med hagel. Men OMV press till både kaliber 16 och 12, plus alla komponenter från Italien blev rätt många tusenlappar. Brygga öl kan man göra i en stor gryta, sila i hushållssilen, låt jäsa och sedan klart. Uppstartskostnad kanske 500 kr om man håller det enkelt. Laddar jag hagel, gör jag det för det är kul och intressant. Men det får vänta tills pengarna finns.
Publicerat Oktober 1, 20169 yr Författare Blev ingen fredagsöl för jag var chaufför . Men då tar jag en ikväll istället.
Publicerat Oktober 1, 20169 yr Författare 48 minutes ago Galne sa: Avsmakning av lokal öl från Öland.. Spännande
Publicerat Oktober 3, 20169 yr På 2016-09-30 at 10:50 andershermansson7 sa: Om jag vill börja ladda vad och hur dyrt blir det att komma igång? Laddkomponenter? bra mycke mindre än en flaska öl Men jag ska inte babbla sönder den här tråden mer så ta det på hagel avdelningen, ( ja det finns en ) / P
Publicerat Oktober 3, 20169 yr Jag vet inte om det är att gå över ån efter vatten, men jag var faktiskt och njöt av en god Isländsk Porter, på en bar i Kina, häromdan.
Publicerat Oktober 8, 20169 yr Detta är inte officiellt än men den 21:a släpps en batch "Hello, my name is Ingrid" på systembolaget! Det kommer inte att bli många flaskor och gissningsvis är det bara ett fåtal ställen som får dessa flaskor, men den intresserade kan säkert lösa det problemet Jag försöker smussla undan en större laddning men problemet är att personalen på bolaget själva ännu inte vet om detta och då är det svårt att fixa en specialbeställning...
Publicerat Oktober 21, 20169 yr Detta är en populär post. Glöm inte att BrewDog - Hello, my name is Ingrid släpps i dag på utvalda butiker i landet! Det är en större batch än jag hade trott och BrewDog måste ha lagt i en högre växel för att hinna med dessa så är ni det minsta ölintresserade så missa inte detta! https://www.systembolaget.se/dryck/ol/brewdog-1139403