Publicerat December 17, 20169 yr Detta är en populär post. Är ingen finsmakare, men vet att anledningen till att det är 24brukar i en platta är att det ska gå jämt ut med ett dygn.
Publicerat December 18, 20169 yr 7 hours ago lindgren sa: Är ingen finsmakare, men vet att anledningen till att det är 24brukar i en platta är att det ska gå jämt ut med ett dygn. Fan vad smart du är Lindgren.
Publicerat December 18, 20169 yr 21 hours ago L-B sa: Kvällens öl Porsölen såg intressant ut, bolaget?
Publicerat December 18, 20169 yr För den som inte gillar för mörk öl så finns det lite inkörsportar till "mörka" sidan. Lättdrucken.
Publicerat December 20, 20169 yr Författare På 2016-12-18 at 19:57 Takko sa: Porsölen såg intressant ut, bolaget? Japp tror det var I Sickla jag fick tag på den Närke kulturbryggeri har många udd öl och riktigt goda.
Publicerat December 20, 20169 yr 3 minutes ago L-B sa: Japp tror det var I Sickla jag fick tag på den Närke kulturbryggeri har många udd öl och riktigt goda. Finns väl inte söderöver då. Finns mycket goTT att glädjas åt
Publicerat December 24, 20169 yr Kvällen innehöll lite blandat, en del lager (Höga kusten) för dom som bara dricker det. Men för oss som gillar Ale blev det dessa i kväll
Publicerat December 24, 20169 yr På 12/21/2016 at 18:50 JPA sa: Handlade lite till uppesittarkvällen! Jämtlands Julöl (Pilgrimstad) var mitt val till julaftonen. Det bryggeriet gör en sällan besviken. Lagom mältigt utan att bli 'brödigt', och en frisk humlebeska
Publicerat December 25, 20169 yr Till kvällen julmat slank en Ängöl ned. En jul öl från Ängöl i Kalmar, precis lagom till maten!
Publicerat Januari 7, 20179 yr Kvällens öl från Grimsöv Skägglösa ångbryggeri och en lager från Ramstedt bryggeri i Danmark.
Publicerat Januari 13, 20179 yr Just now Takko sa: Gottar mig till hockeyn med ett par godingar!!!! Är det en öl för varje HV-mål då för då kan du inte bli odräglig med dom 2 målen som är gjorda nu men det kan ju ändras i tredje?
Publicerat Januari 13, 20179 yr 47 minutes ago lsjonsson sa: Är det en öl för varje HV-mål då för då kan du inte bli odräglig med dom 2 målen som är gjorda nu men det kan ju ändras i tredje? 3 klarar jag men gött med vinst
Publicerat Januari 13, 20179 yr Detta är en populär post. På 2016-12-18 at 00:50 lindgren sa: Är ingen finsmakare, men vet att anledningen till att det är 24brukar i en platta är att det ska gå jämt ut med ett dygn. Räcker ofta bara en halvdag om man ska ha riktigt roligt.
Publicerat Januari 13, 20179 yr Kan varmt rekommendera Becker's pils. Tog en på måfå och blev glatt överraskad - en ruggigt bra pilsner. Är egentligen beställningsvara men den lokala flaskbutiken hade tagit in på hylla.
Publicerat Januari 13, 20179 yr På 2016-12-25 at 06:31 faxe sa: Glöm inte Öl korven! Med den där kan det bli drev hela dagen i min trädgård
Publicerat Januari 14, 20179 yr 9 hours ago Takko sa: 3 klarar jag men gött med vinst Salongsberusad då? Ja, det var skönt! Blir det 3 ikväll?