Publicerat Januari 14, 20179 yr 1 hour ago Takko sa: I kväll hoppas vi på fler mål. Ölen får det bli lugnt med Ja visst gör vi det! Haha! Får inte bli någon ful varna.
Publicerat Januari 18, 20179 yr Öl, ja (suck) inget för mig nu när ja bantar, men fan när ja nått min målvikt!
Publicerat Februari 3, 20179 yr Kvällens öl från trädskogens bryggeri. En opastöriserad Brown Ale, inte så dum.
Publicerat Februari 10, 20179 yr Denna är helt klart en av mina favoriter när det gäller stout, inte massa konstigheter utan bara god!
Publicerat Februari 10, 20179 yr 42 minutes ago Vildand sa: Denna tycker jag är fruktansvärt bra! London Pride är lätt en av världens bästa sötare bitters! Överhuvudtaget allt från Fullers är riktigt j-la gott!!!
Publicerat Februari 10, 20179 yr Fullers är bra, Brocklyn gör många bra också. Den där är inte fel heller
Publicerat Februari 18, 20179 yr Sigtuna black soil ipa och Oppigårds Thurbostout har det blivit ikväll Det passade med mörk öl ikväll Thommy
Publicerat Februari 25, 20179 yr Detta är en populär post. Uppsala Beer and Whisky igår. Jäkligt trevligt och en solklar vinnare till bästa öl. Köp den, är mitt råd. Släpps 1 mars.
Publicerat Mars 3, 20179 yr Kvällens öl, Stout till maten. Krämig o fin men stark (10%). Nu lite senare en Modern Times från City of the sun(SAN Diego), en IPA som var klart godkänd.
Publicerat Mars 10, 20179 yr En lite blek och inte i min smak McGargles. Blev en bättre efter det och Janus från kvarngården gav mersmak
Publicerat Mars 10, 20179 yr Detta är en populär post. Ikväll blev det denna. Klart trevlig med tydlig men balanserad beska. Riktigt bra faktiskt tycker jag. Sen att den kommer från ön jag tillbringade varje sommar på som barn gör det bara extra kul!
Publicerat Mars 11, 20179 yr Jag och farsgubben slog till på en låda av den här. Trevlig öl men Erdingers motsvarande är strået vassare.
Publicerat Mars 11, 20179 yr Åbro bryggmästarens Pale Ale kortburk har blivit min nya favvo och 4,8 är bra för mig då jag mer än gärna tar mig en öl /P
Publicerat Mars 17, 20179 yr I kväll blev det ett par godingar. Ängölen (IPA) är en som jag gärna köper men Stouten från Amager i Danmark var första gången. Riktigt krämig och god. Räcker dock med en (10%)
Publicerat Mars 17, 20179 yr 18 minutes ago Vildand sa: Här blev det ett par tråkiga Mariestad.. Om du tycker dom är tråkiga undrar jag varför du köper dom..
Publicerat Mars 17, 20179 yr Just now Dansken sa: Om du tycker dom är tråkiga undrar jag varför du köper dom.. Dom är bättre än ingen öl alls