Publicerat Mars 17, 20179 yr Så brukade vi tänka i Danmark när vi var på fylletur- och det endast fanns ett fabrikat starköl kvar på Macken klockan 11 på kvällen. Men du har ändå gjort ett medvetet val- på dagtid- nykter- och i Sverige
Publicerat Mars 31, 20179 yr Nytt för mig, en Canadick och trapistöl. Stark o mycket beska. Rätt god men ganska dyr.
Publicerat Mars 31, 20179 yr 7 minutes ago defransson sa: Det tog tid men nu är första lådan hemma. Lika fantastisk idag. I denna tråd diskuteras öl och inte IPA
Publicerat Mars 31, 20179 yr 1 hour ago defransson sa: Det tog tid men nu är första lådan hemma. Lika fantastisk idag. Den är riktigt bra
Publicerat Mars 31, 20179 yr 1 hour ago Edsvalla sa: I denna tråd diskuteras öl och inte IPA All öl är god, på sitt sätt.
Publicerat April 1, 20179 yr 23 hours ago JPA sa: Räknas denna som öl då? Go är den iallafall! Är ju en öl det med men en smula annorlunda
Publicerat April 3, 20179 yr Fick en Founders KBS av en släkting som jag provade igår kväll. Och den föll mig INTE i smaken, alldeles för besk och grov för min del..
Publicerat April 3, 20179 yr 4 hours ago Krågejägarn sa: Fick en Founders KBS av en släkting som jag provade igår kväll. Och den föll mig INTE i smaken, alldeles för besk och grov för min del.. Har en sån flaska hemma med, men inte smakat än.
Publicerat April 13, 20179 yr I helgen ska det testas några, i kväll blev det en JUdas. Jäkligt stark o mörk med mycket smak. Blev inte någon favorit för mig men mycket smak o styrka, 11,5%
Publicerat April 14, 20179 yr På 2017-04-13 at 22:27 hs_merkel sa: Lokalproducerade De såg inte fel ut, Barlingbo bryggeri har jag aldrig fått chansen på. Goda?
Publicerat April 15, 20179 yr 5 hours ago Takko sa: De såg inte fel ut, Barlingbo bryggeri har jag aldrig fått chansen på. Goda? Helt ok! Alen var mörk med mycket smak i, Skar sig lite med middagen kan sägas
Publicerat April 15, 20179 yr Två bra öl, New Belgium var riktigt bra. Dock dyr men värd att testa en eller två
Publicerat April 22, 20178 yr Fortsätter med belgarna... Även denna var en väldigt trevlig bekantskap och kommer absolut få följa med hem fler gånger.