Publicerat Februari 23, 201115 yr Glöm inte att du ska korta min 308-pipa till 50 cm Nej för faan det är bara å komma hit har jag ju lovat.
Publicerat Februari 25, 201115 yr Har ingen koll på vilken olja du ska använda men borde väl stå vilken viskositet det ska vara? Tror det är dumt att köra med en tunn motorolja om det ska vara växellådsolja Google borde hjälpa dig att hitta lämplig olja
Publicerat Februari 26, 201115 yr Har ingen koll på vilken olja du ska använda men borde väl stå vilken viskositet det ska vara? Tror det är dumt att köra med en tunn motorolja om det ska vara växellådsolja Google borde hjälpa dig att hitta lämplig olja Oljan till växelhuset skall vara av viskositet (iso) 68, spindeloljan däremot av viskositet (iso) 10. Men seriöst... Jag skiter i provkörandet tills dom riktiga prylarna anländer hem. Olja är billigt, lager är dyra.
Publicerat Februari 26, 201115 yr Oljan till växelhuset skall vara av viskositet (iso) 68, spindeloljan däremot av viskositet (iso) 10. Men seriöst... Jag skiter i provkörandet tills dom riktiga prylarna anländer hem. Olja är billigt, lager är dyra. Och byta dom är tråkigt..... //
Publicerat Oktober 5, 201312 yr HejVore kul att se lite bilder från smedjan om den är klar. Maskinpark mm /slugg