Publicerat Mars 8, 201214 yr Snygg vit kolv! Hade vart perfekt till toppjakten om inte Rubrik kladdat med drottningnävarna på den så den blev röv. Fan, tror mina fingrar just fick tourettes!
Publicerat Mars 8, 201214 yr Författare Hörrudu Bollnäs, vetta hundan hur du är navlad och vilket skåp du skitit i, men jag måste få be om ett förtydligande.....
Publicerat Mars 8, 201214 yr Ja men så fick jag fräst lite i schtocken också å nu får allt plats som det skall. Fick fräsa ett urtag i underbeslaget med för trycket låg emot.... Mvh. Robban Sent from my Iphone using Tapatalk
Publicerat Mars 8, 201214 yr Författare Riktig fräsare du..... Det där får du förklara långsamt för en trög Värmlänning i morgon, trycket funkade ju förut med underbeslaget? eller?
Publicerat Mars 8, 201214 yr Nej det hade blivit problem men jag ska visa dig vad jag gjort.... Grundligt! Mvh. Robban Sent from my Iphone using Tapatalk
Publicerat Mars 8, 201214 yr Hehe, försökte bara smådriva med möglet som med massor av tur får till en riktig pärla åt dig
Publicerat Mars 8, 201214 yr Författare Ja just det, så måste det ju va, det är bara röta. Han är ju egentligen en fullständigt hopplös, ignorant, inkompetent slarver. Han bara låtsas vara nogrann så han för möjlihet att olla så många andras bössor som möjligt, det måste vara hans dolda agenda...
Publicerat Mars 8, 201214 yr Jag har aldrig påstått att jag är kompetent, det är ni som gjort det å sen går bilder att photoshopa. Mohahahaha! Mvh. Robban Sent from my Iphone using Tapatalk
Publicerat Mars 9, 201214 yr Författare Nu är det snart ingen återvändo. Bara en utbildningsdag fylld av spännande saker som ledningssystem,personaladministration, samverkansavtal och spännande gonomgångar av förvaltningslagen, kommunallagen etc etc Sen är det bara hem och slänga en väska i bilen, kyssa söta frun och räjjsa åt sydväst. I kväll ska det monteras kikare och förvandla bössan till komplett rigg. Jag törs nästan utlova lite bilder vad det lider. Puss å gonatt
Publicerat Mars 9, 201214 yr Skall försöka snubbla och råka spräcka kolven samt böja pipan precis när du landar så du ser det hela lajv.
Publicerat Mars 9, 201214 yr Faktum är att du kan få hjälpa till att gno det sista på ditt slutstycke. Lite poler bara men det skall väl en numera pappersvikare stå pall för eller? Självklart inmundigas det en folkpiss å en 4-årig statesman samtidigt. (ja ja vet... Only dä bäst får ju).
Publicerat Mars 10, 201214 yr Författare Då var bössan hemma igen Maestro gör vad han kan för att klanta till gravyren. Han lyckades inte med det heller, det blev faktiskt acceptabelt. Den smäller i alla fall Kikarmontaget fick jag göra om hemma nu, det visade sig vara fel klack på främre lådbryggan. Nu skjutsession i morgon troligtvis.
Publicerat Mars 10, 201214 yr Jo jag gjorde verkligen mitt sämsta... Lite tråkigt med klackarna, hade varit kul att få se hur den presterar. Bromsen var iaf grymt effektiv! :-) Mvh. Robban Sent from my Iphone using Tapatalk
Publicerat Mars 10, 201214 yr Imponerad och avundsjuk. Mycket trevlig bössa markus och bra jobbat Robban
Publicerat Mars 10, 201214 yr Snyggt jobb Robban är kung med den minen så kan inte gravyren bli fel. Men ben stöd trodde vi hade diskuterat det Markus. Lasse
Publicerat Mars 10, 201214 yr Författare Med avskruvad broms var det nätt och jämnt att det långa aset kom in i skåpet.
Publicerat Mars 10, 201214 yr Med avskruvad broms var det nätt och jämnt att det långa aset kom in i skåpet. Så pratar man inte om Robbans skapelse.
Publicerat Mars 10, 201214 yr Lång smed, lång bössa, lång..... Mvh. Robban Sent from my Iphone using Tapatalk
Publicerat Mars 10, 201214 yr Författare Nu har även den gode Fredrik varit här och pillat på bössan, vi har vänt och vridit på kikarmontage och jag tror det funkar nu. Provskjutning i morgon. Rapport kommer.
Publicerat Mars 10, 201214 yr Författare Vaddå, du vill ju bara ha m96or, sådana moderniteter som m98 tilltalar väl inte herrn.
Publicerat Mars 11, 201214 yr Satans jävla piss å skit med kikarinfästningen.... Jävlas det idag så sätt dit en skena och ändra skruvhålet/hålen i skenan istället för det är bra mycket enklare än att räta upp gamla snedborrade hål i en hård låda. Fan... Klockan är sex på möra och jag sitter på landvetter och väntar på att få gå ombord på planet. Vad tänker man på då?.... Bössor. :-) Mvh. Robban Sent from my Iphone using Tapatalk
Publicerat Mars 11, 201214 yr Författare Det känns bra Robban att du tänker på mig och mina bössor... Ditt dumma fä, du ska ha ågren för att du inte får vara hemma och krama på söta frun när du är ute och jobbar, inte för mitt kikarmontage.