Publicerat April 3, 200719 yr Här är vår flock. Labbarna får bara gå som apportörer på fågeljakterna, bara finlir alltså och startas på prov för retriever. Goldengubben gör "allt", stöter fågel på drevjakterna, får ut hjort och gris åt skyttarna åt flera jaktlag mm.mm numera sen han lämnat tävlingsarenorna där han gått helt ok som jakthund och som mkt rolig lydnads och workingtesthund. Taxen driver rå och startas på drevprov. Många jaktbilder på våra hundar finns på hemsidan ---> http://www.kennelreloads.com
Publicerat April 3, 200719 yr Fina bilder och hundarna verkar Du ha bra pli på. ;D Om svaret var till mig så... jepp, även taxen... för det mesta iaf! :
Publicerat April 3, 200719 yr Om svaret var till mig så... jepp, även taxen... för det mesta iaf! : Jepp!
Publicerat April 5, 200719 yr En liten bild på jag och två vilddjur ;D Försökte få med alla tre hunderna på bild men den yngre hon ville inte ställa upp som fotomodell ???
Publicerat April 22, 200719 yr [/img] Nyförvärvet! Finnspets 8 1/2 vecka gammal. Bild på pointern kommer kanske senare!
Publicerat April 22, 200719 yr Nästan alla valpar är söta, frånsett dom där nakenhundarna. Grattis och lycka till med den!
Publicerat April 23, 200719 yr Min lilla gangster, han var ca tre veckor här. Ska hämta hem strävhårs busen nu på onsdag . Han föll för min smak redan då. Vid nästa träff vid sex veckors ålder sa det klick ;D Im in love hehe
Publicerat April 26, 200719 yr Nu är The one hemma och ny medlem i våran flock... Full fart redan i skogen hehe
Publicerat April 26, 200719 yr Mmmm nån gång ska jag ha en. Sen vill jag ju förståss ha en till Borderterrier; Tax, nån stövare (Finne eller schiller) Laika, Foxterrier. Puh många hundar blev det : ;D
Publicerat April 26, 200719 yr Mmmm nån gång ska jag ha en. Sen vill jag ju förståss ha en till Borderterrier; Tax, nån stövare (Finne eller schiller) Laika, Foxterrier.Puh många hundar blev det : ;D Vad skall man med en liten Adolf när man redan har en RIKTIG terrier ??? 8) ;D
Publicerat April 26, 200719 yr Nyförvärvet! Finnspets 8 1/2 vecka gammal.Bild på pointern kommer kanske senare! Sicken stilig liten rackare! Lycka till med finnen, det finns inget som går upp mot trädskällarna... // gAsToN