Publicerat Maj 13, 200719 yr Tysk Jaktterrier (igen) denna gången en liten brun tik som heter Infernos Kattja, men i hennes fall kanske det skulle uttalas katt-ja : / och jodå, det får faktiskt vara bruna även om det inte är så vanligt.
Publicerat Maj 14, 200719 yr Tjt Den ser ut att kunna gå till attacknär som helst. ;D Vad har den i blicken ??? ;D
Publicerat Maj 15, 200719 yr Nu har en riktig fågelhund flyttat in hos oss ;D Landinarnas Lena (Lexi)
Publicerat Maj 15, 200719 yr Nu har en riktig fågelhund flyttat in hos oss ;DLandinarnas Lena (Lexi) Och här är Lexis kullsyster Landinarnas Laila (Ila)! Fina foton men Lexius verka ha långtråkigt!
Publicerat Maj 16, 200719 yr Så här fort går det redan i skogen med mitt strävhår.12v och 70km/h hur ska detta sluta . Ursäkta bild kvaliteten men som sagt va det gick fort ;D ;D ;D
Publicerat Maj 16, 200719 yr Kul att få se lite Vorsteh bilder och inte bara Breton bilder hela tiden ;D
Publicerat Maj 16, 200719 yr Kul att få se lite Vorsteh bilder och inte bara Breton bilder hela tiden ;D ;D ;D
Publicerat Maj 16, 200719 yr Den ser ut att kunna gå till attacknär som helst. ;D Vad har den i blicken ??? ;Dtennisbollen
Publicerat Maj 21, 200719 yr Kul att få se lite Vorsteh bilder och inte bara Breton bilder hela tiden ;D Här i denna tråd är det ju enbart 2personer som lagt in bild på breton och betydligt många fler på Vorsteh! ??? Låter dock som om du kikat in på Bretontråden Där kan du inte räkna med att du ser så mycket annat än bretonbilder!!!
Publicerat Maj 23, 200719 yr En av mina 5 jämtar. Han är egenuppfödd och vid fototillfället 4 månader..
Publicerat Maj 24, 200719 yr En av mina 5 jämtar.Han är egenuppfödd och vid fototillfället 4 månader.. På upptäcksfärd i den stora skogen ser det ut som och nyfiken på nya dofter. ;D en avslappnad Eros!.... ;D Skön stil! ;D
Publicerat Maj 31, 200719 yr Inte så många taxar på bilderna här . Är dom inte lika populära som jäkthundar längre??????
Publicerat Juni 4, 200719 yr I brist på annat : så lekte jag lite med hundfotografier...och så här blev dom..."Mina jakthundar"