Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

hur går det med åtlarna?

Featured Replies

Publicerat

Grannen har jaktmark precis vid vattentornet på Teleborg (Växjö)- där är stundtals bra med gris.

• Svar 2,5k
  • Visningar 400,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• linus22magnum
    linus22magnum

satt med på ungdomslagets åtlar i fredags. vi satt ute på 2 st åtlar. på den åtlen jag och en annan satt på hade dem skjutit en 40 kg:s 1 vecka innan på, klockan 20:00 redan. perfekt att filma i så vi

• Jackpot i afton, väääldigt tidigt, typ 17.00 så såg jag nå't stoooort svart som var fram å kollade åteln, den smög iväg lika snabbt som den kommit. Har haft att göra med en del bamsingar och vet ju at

• Grattis pfrep! du vann 50 pix igår kväll, 22.15 för att vara exakt. satte mig i kojjan strax efter 20 och konstaterade att nån gris lär inte komma. Vinden låg på gränsen mot åteln och det var bröllops

Posted Images

Publicerat

Verkar vara gott om gris neråt ingelstad och där nere eller vad säger ni?

Publicerat
  • Författare

ja Ingelstad finns gott om tror jag :smile: , men trodde inte dom gick från Ingelstad och markerna utanför in till stan..  :woot:  

Publicerat

På sina håll är det bra med gris där.

Publicerat
  • Författare

Grannen har jaktmark precis vid vattentornet på Teleborg (Växjö)- där är stundtals bra med gris.

men dom måste väl nästan bli halvtama då ? för vid vattentornet är väl mycket hus o.s.v. ( kan inte Växjö jätte bra än :tongue: )

Publicerat

Nej, inga halvtama grisar Linus.

Publicerat
  • Författare

brukar vara rätt bökat i Nöbble innan Ingelstad ser jag ibland. Såg en riktigt fin Gris i havreåkrarna där en gång från bilen :smile:

Publicerat
  • Författare

Nej, inga halvtama grisar

fasen vad coolt hur vågar dom egentligen alltså ? för det är ju ändå vilda djur vildsvinen :smile:

Publicerat
  • Författare

där då ? :smile:

post-10838-0-54689800-1393528171_thumb.j

Publicerat
  • Författare

Linus, letade men fann ingen film/video på programmet.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=312331 lite text bara.

tack ! :smile:  hörde nog om det men missade programmet. när det blir så, då har det gått långt !

Publicerat

Nej, sydöst om 11km skylten.

Publicerat

då är det mer troligt linus. jag löpte den där rundan en del när jag bodde i växjö och redan 2009 fanns där en del bök precis där du ser 8 km markeringen på din karta. där var en vassrugge mellan sjöarna där grisarna när gärna gick ut.  

Publicerat
  • Författare

då är det mer troligt linus. jag löpte den där rundan en del när jag bodde i växjö och redan 2009 fanns där en del bök precis där du ser 8 km markeringen på din karta. där var en vassrugge mellan sjöarna där grisarna när gärna gick ut.  

de var nog ungefär där jag med såg böket ! var ju där vid sjön i alla fall.  :smile: 

Publicerat

Lite kul är det....

post-11057-13936172859674_thumb.jpg

iPad Tapatalk HD

Publicerat

och på sina håll finns NOLL...

Får nog ta och åka en runda till storstan, vart mer exakt såg du böken linus? :)

Förresten sköt klasskompisen en gris på engaholms åtel igår :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Publicerat
  • Författare

och på sina håll finns NOLL...

Får nog ta och åka en runda till storstan, vart mer exakt såg du böken linus? :)

Förresten sköt klasskompisen en gris på engaholms åtel igår :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

haha gör det :thumbsup:  där Tingsrydsvägen går närmast trummen. på bilden längre upp (vid siffran 8) ungefär där någonstans tror jag det var.

Publicerat

har næsten ingen besøg af grise på mine åtler!!!!  :verymad:er måske FLYTTET til Vexjø,men en del fine bukke og rå kalle dk.

Publicerat

Stackars Calle .... Hoppas de kommer åter snart :-)

iPad Tapatalk HD

Publicerat

jae men der blev en rævtik minder til at æde råkilling  :thumbsup: kalle.

Way to go calle !
Publicerat

fina grisar :thumbsup:  :tongue:

Publicerat

Jäkligt tidigt.....har aldrig en gris innan kl 1830 så här års men sen är det full fart....

iPad Tapatalk HD