Publicerat Februari 27, 201412 yr Grannen har jaktmark precis vid vattentornet på Teleborg (Växjö)- där är stundtals bra med gris.
Publicerat Februari 27, 201412 yr Verkar vara gott om gris neråt ingelstad och där nere eller vad säger ni?
Publicerat Februari 27, 201412 yr Författare Verkar vara gott om gris neråt ingelstad och där nere eller vad säger ni? ja Ingelstad finns gott om tror jag , men trodde inte dom gick från Ingelstad och markerna utanför in till stan..
Publicerat Februari 27, 201412 yr Verkar vara gott om gris neråt ingelstad och där nere eller vad säger ni? På sina håll är det bra med gris där.
Publicerat Februari 27, 201412 yr Författare Grannen har jaktmark precis vid vattentornet på Teleborg (Växjö)- där är stundtals bra med gris. men dom måste väl nästan bli halvtama då ? för vid vattentornet är väl mycket hus o.s.v. ( kan inte Växjö jätte bra än )
Publicerat Februari 27, 201412 yr Författare På sina håll är det bra med gris där. brukar vara rätt bökat i Nöbble innan Ingelstad ser jag ibland. Såg en riktigt fin Gris i havreåkrarna där en gång från bilen
Publicerat Februari 27, 201412 yr Författare Nej, inga halvtama grisar fasen vad coolt hur vågar dom egentligen alltså ? för det är ju ändå vilda djur vildsvinen
Publicerat Februari 27, 201412 yr Linus, letade men fann ingen film/video på programmet. http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=312331 lite text bara.
Publicerat Februari 27, 201412 yr Författare Grannen har jaktmark precis vid vattentornet på Teleborg (Växjö)- där är stundtals bra med gris. där då ?
Publicerat Februari 27, 201412 yr Författare Linus, letade men fann ingen film/video på programmet. http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=312331 lite text bara. tack ! hörde nog om det men missade programmet. när det blir så, då har det gått långt !
Publicerat Februari 27, 201412 yr då är det mer troligt linus. jag löpte den där rundan en del när jag bodde i växjö och redan 2009 fanns där en del bök precis där du ser 8 km markeringen på din karta. där var en vassrugge mellan sjöarna där grisarna när gärna gick ut.
Publicerat Februari 28, 201412 yr Författare då är det mer troligt linus. jag löpte den där rundan en del när jag bodde i växjö och redan 2009 fanns där en del bök precis där du ser 8 km markeringen på din karta. där var en vassrugge mellan sjöarna där grisarna när gärna gick ut. de var nog ungefär där jag med såg böket ! var ju där vid sjön i alla fall.
Publicerat Februari 28, 201412 yr På sina håll är det bra med gris där. och på sina håll finns NOLL...Får nog ta och åka en runda till storstan, vart mer exakt såg du böken linus? Förresten sköt klasskompisen en gris på engaholms åtel igår Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Februari 28, 201412 yr Lite kul är det.... ImageUploadedByTapatalkHD1393617285.848494.jpg iPad Tapatalk HD Disneyfeeling!
Publicerat Mars 1, 201412 yr Författare och på sina håll finns NOLL... Får nog ta och åka en runda till storstan, vart mer exakt såg du böken linus? Förresten sköt klasskompisen en gris på engaholms åtel igår Sent from my iPhone using Tapatalk haha gör det där Tingsrydsvägen går närmast trummen. på bilden längre upp (vid siffran 8) ungefär där någonstans tror jag det var.
Publicerat Mars 1, 201412 yr har næsten ingen besøg af grise på mine åtler!!!! :verymad:er måske FLYTTET til Vexjø,men en del fine bukke og rå kalle dk.
Publicerat Mars 2, 201412 yr Detta är en populär post. Stackars Calle .... Hoppas de kommer åter snart :-) iPad Tapatalk HD jae men der blev en rævtik minder til at æde råkilling kalle.
Publicerat Mars 2, 201412 yr jae men der blev en rævtik minder til at æde råkilling kalle.Way to go calle !
Publicerat Mars 3, 201412 yr Detta är en populär post. Satt och slöpostade på eftermiddagen, hade väl tänkt att jag skulle få span på nå'n räv men gott och väl före 18.00, i hyggligt filmljus och väldigt bra skjutljus (om jag haft grisdräpar'n med...). Halade fram mobilen i stället, zoomade så gott det gick och filmade på skakig frihand ett gäng fina matgrisar.
Publicerat Mars 3, 201412 yr Jäkligt tidigt.....har aldrig en gris innan kl 1830 så här års men sen är det full fart.... iPad Tapatalk HD