Publicerat April 21, 201610 yr Nu har jag o mitt företag blivit återförsäljare för dkwais bulvaner (de vi använder) och får hem första leveransen den 29onde april, de som beställer innan dess får en grym öppningsrabatt! hör av er om ni är intresserade Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat April 21, 201610 yr Nu har jag o mitt företag blivit återförsäljare för dkwais bulvaner (de vi använder) och får hem första leveransen den 29onde april, de som beställer innan dess får en grym öppningsrabatt! hör av er om ni är intresserade Skickat från min iPhone med Tapatalk Pris? Antal per förpackning? Säljer du deras pipor också?
Publicerat April 21, 201610 yr Nu har jag o mitt företag blivit återförsäljare för dkwais bulvaner (de vi använder) och får hem första leveransen den 29onde april, de som beställer innan dess får en grym öppningsrabatt! hör av er om ni är intresserade Skickat från min iPhone med Tapatalk Pris? Antal per förpackning? Säljer du deras pipor också?
Publicerat April 21, 201610 yr Pris? Antal per förpackning? Säljer du deras pipor också? 2100 kr nu innan 29onde! 12pack skal, 6pack helkroppar, japp säljer deras pipor oxå!
Publicerat April 22, 201610 yr 2100 kr nu innan 29onde! 12pack skal, 6pack helkroppar, japp säljer deras pipor oxå! hur mycket får Jaktsidan för reklamplatsen
Publicerat Juli 4, 20169 yr Hepp, hepp! Hur går det med skyddsjakten för er? Är gässlingarna flygga nu och klarar sig själva om man vill nypa sig en gås?
Publicerat Augusti 6, 20169 yr Vi är nu i full fart med att skyddsjaga, går riktigt bra också, var uppe i Sthlms trakten och jagade igår och allt gick kanon utan skyttet, jag sköt fullständigt skit... låg väl på runt typ 75%.... Aja det kommer fler jakter, men gäss föll det hela morgonen iallafall
Publicerat Augusti 30, 20169 yr Detta är en populär post. Kolla min nya gåsjaktsfilm! Sjukt mycket bättre än de jag tidigare gjort
Publicerat Augusti 30, 20169 yr Snyggt Simon! Det är där alla gässen hamnar när det blir mindre i norr???
Publicerat September 13, 20169 yr Detta är en populär post. I söndags pangade vi gäss, det blev ett gäng på 110 gäss!
Publicerat September 13, 20169 yr 2 hours ago Simon. sa: I söndags pangade vi gäss, det blev ett gäng på 110 gäss! Oooops! Grattis till en lyckad jakt!
Publicerat Oktober 29, 20169 yr Hej. Har nyligen fått tillgång till att jaga gäss mellan Varberg och Falkenberg. Marken går upp från havet och över gamla E6:an, nere vid havet är det strand med stor sten som sen övergår i betesmark. Fruktansvärt bra med fågel men svårt att få till något bra resultat. Gässen verkar helt ointresserade av mina bulvan och slår ner i havet strax utanför stranden bortanför mina marker. Hur får jag ner dem hos mig eller ska jag byta strategi och i så fall till vad?
Publicerat December 8, 20169 yr Hur har det gått för er andra iår? För oss har det hittils blivit 595 gåsar, hoppas på iallafall över 650 innan all jakt (inkl skyddsjakt) är slut
Publicerat December 8, 20169 yr 47 minutes ago Simon. sa: Hur har det gått för er andra iår? För oss har det hittils blivit 595 gåsar, hoppas på iallafall över 650 innan all jakt (inkl skyddsjakt) är slut Då får du väl äta gås resten av det här året o fram till nästa jaktsäsong börjar med skyddsjakt.
Publicerat December 9, 20169 yr På 8 december 2016 at 19:09 lsjonsson sa: Då får du väl äta gås resten av det här året o fram till nästa jaktsäsong börjar med skyddsjakt. Hahah nejdå vi Hr börjat lämna in dem för att bli korv som ges till bekanta o liknande
Publicerat December 9, 20169 yr 3 minutes ago Simon. sa: Hahah nejdå vi Hr börjat lämna in dem för att bli korv som ges till bekanta o liknande Se där ja, så det går att göra korv på gås också! Ddet har jag aldrig hört talats om.
Publicerat December 10, 20169 yr 12 hours ago lsjonsson sa: Se där ja, så det går att göra korv på gås också! Ddet har jag aldrig hört talats om. Jag brukar göra chorizo på gås, blir jäkligt gott! Då och då gör jag även lasagne på hemmagjord pasta och gås. Barnens favorit!
Publicerat December 10, 20169 yr 1 hour ago Mr.Mephisto sa: Jag brukar göra chorizo på gås, blir jäkligt gott! Då och då gör jag även lasagne på hemmagjord pasta och gås. Barnens favorit! Se där ja! Det finns tydligen en hel som man göra på gås som man inte har provat på. Det är väl ca 27 år sedan jag sköt en gås sist o det var n. Aneby där jag hade stugan.
Publicerat December 12, 20169 yr Detta är en populär post. Hade en riktigt fin jakt i söndags, blev 117 gäss! Blandade grå och kanada, fett naja Gås gås gås, de är de enda på min näthinna
Publicerat December 12, 20169 yr Oh shit! Ingen dålig jakt det där. Grattis! Du måste väl drömma om gäss numera!
Publicerat December 12, 20169 yr 1 minute ago lsjonsson sa: Oh shit! Ingen dålig jakt det där. Grattis! Du måste väl drömma om gäss numera! Aa nä, riktigt mäktigt, tack! 3dje jakten över 100 iår så aa de kan man väl säga att jag gör
Publicerat December 12, 20169 yr Detta är en populär post. Hoppas du får tackkort av LRF till jul, det är du värd.
Publicerat December 12, 20169 yr 18 minutes ago Simon. sa: Aa nä, riktigt mäktigt, tack! 3dje jakten över 100 iår så aa de kan man väl säga att jag gör Ja visst är det mäktigt att komma över 100 på en dag. Det kan ju inte bli några gäss kvar till oss andra döingar!
Publicerat Februari 8, 20179 yr Gåsjakten har fortsatt, 908 hittills, numera är det skyddsjakten som gäller :-)
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.