Publicerat September 5, 201510 yr Han är den jakt ljumaste jag känner i allafall!;-) Är säkert minst 24h sedan han jaga.;-) S.
Publicerat September 12, 201510 yr Vi jagade oxå gäss imorse o sköt 38! ;) 25 grå 10 kanada Skickat från min D6603 via Tapatalk
Publicerat September 12, 201510 yr Tusan! 1-0 till Simon , grattis! Sätt dig i bilen med bulvanerna och kom hit så kan vi samjaga lite. Gäststuga finnes!
Publicerat September 12, 201510 yr Vi jagade oxå gäss imorse o sköt 38! ;) 25 grå 10 kanada Skickat från min D6603 via Tapatalk ...och tre fjällgäss. Eller?
Publicerat September 12, 201510 yr Tusan! 1-0 till Simon , grattis! Sätt dig i bilen med bulvanerna och kom hit så kan vi samjaga lite. Gäststuga finnes! Haha tack! Vi är över 300 gäss sedan 1te juli nu! Hehe aa de kanske kan Gå! Skickat från min D6603 via Tapatalk
Publicerat September 12, 201510 yr ...och tre fjällgäss. Eller? OH hell na! Skickat från min D6603 via Tapatalk
Publicerat September 16, 201510 yr Imorse va vi ute o pangande gäss. Vi lyckades pilla ner 38 gäss igen! 20 grå 18 Kanada. Grågässen har blivit beskjutna så mycket nu så dem vill inte riktigt ner :/ men men 38 till i bagen! Jag älskar gåsjakt Hade med en kille som aldrig skjutit en gås innan och det verkade som han tyckte de va kul! Roligt när man kan lyckas när man har med nytt folk! Skickat från min D6603 via Tapatalk
Publicerat September 16, 201510 yr Det är väl fullt med gäss i dina frysar. Det är därför han måste bjuda med nytt folk, så nån har plats för köttet, haha
Publicerat September 16, 201510 yr Det är därför han måste bjuda med nytt folk, så nån har plats för köttet, haha Ja, jag förstår att det måste vara något som ligger bakom det hela. Jag har 3 frysar hemma men bara 2 går just nu o det tyder ju på att jag har gott om utrymme hemma i mina frysar. Han kan ju skicka upp några gäss annars åt mig så ska jag prova att torka gåskött till våren.
Publicerat September 16, 201510 yr så ska jag prova att torka gåskött till våren. Det blir fantastiskt gott ska du veta
Publicerat Oktober 7, 201510 yr Någon som har provat Knight&Hale Pit' boss pippa? http://www.racerback.se/knight-hale-pit-boss-canadagas
Publicerat Oktober 7, 201510 yr Kan skaffa den o prova, ska ändå kolla runt lite om olika pipor! vi har ute o sköt 37 till imorse så är uppe på 390 sen 1 juli nu Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Oktober 7, 201510 yr https://youtu.be/kcfj79TzACo Skickat från min D6603 via Tapatalk Vilken grym gåsjakt ni har ! En sån där morgon skulle jag leva på hela året ... /P
Publicerat Oktober 7, 201510 yr Någon som har provat Knight&Hale Pit' boss pippa? http://www.racerback.se/knight-hale-pit-boss-canadagas Rekommendera helt klart piporna från DK WAI
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.