Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ny halvautomat? Ny frågeställning pipvikt?

Featured Replies

Publicerat

Du kan ju byta tillbaka den gamla mot denna, så lär bössan din se lagom risig ut. ;)

• Svar 219
  • Visningar 21,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Nuså..    Shit va mekanismen går så mycket lättare jämfört med Winnien.. Skiftat brickor och monterat den längre bakkappan, känns rätt spelklar nu. Bara att invänta nästa möjlighet till lite hagelsp

• Ser ut att vara en typisk bomchoke =)

• Browning Gold sporting Clays hette modellen,sköt åtskilliga 10 000 tals skott på träning och tävling,aldrig ett enda jam. Ammo gyttorp då jag var sponsrad av dom,man funderade inte så mycket över amm

Posted Images

Publicerat

Fjolligt ny, låna ut den till Mike så kan han åldra den på en vecka, hans Winnie är numera kamoflerad... /Christian

Publicerat

Ser konstig ut!? Utan platina?

Välkommen hem!

Lova nu att inte gå bort dig igen!;-):-D

S.

Publicerat

Ge den till Daddy Mike så ska jag se till att den förlorar oskulden på ett värdigt sätt till visst lidande ;)

/Mike

Publicerat

Du har redan ollat den :) Grattis te en fin bössa :)

Mvh.

Publicerat
  • Författare

Löjligt!

Mikes automat ser ju ut som värsta mödisen.. och det ska vara ett arbetsredskap? Löjligt! Nej denna ska jag skjuta in mjukt, lite försiktigt, laddar med 500 plugg inför helgens äventyr :tongue:

Publicerat

Mödis??? :biggrin:

Ska vi skruva isär den och se hur många delar som saknas eller är trasiga samt studera gravrostangreppen lite närmare??

Gimme gimme gimme your benelli please :yes:

/Mike

Publicerat

u4urypag.jpg

Nuså..

Bössan ser så fjollig ut flongny.. kan man inte köpa en ny bössa som redan från början ser så där lagom skabbig ut?

E de bara så kan du få byta med mig.

Syns garanterat att den e inskjuten!

Men de har ju kostat en hel del så nån tusing imellan vill ja nog ha ;-)

Frestad??? =)

Publicerat
  • Författare

Goa ni är.. Ska fundera!

.....

Hoppar det, ska smeka in den försiktigt :-)

Publicerat

Den där ser riktigt trevlig ut!

Vad gäller choker är inte frågan om Criopipan behöver extended.
DU behöver alltid nåt som förlänger lite  :tongue:  :biggrin:

Publicerat
  • Författare

Mmm det är ett dilemma detta. Criopipan ska ju vara sååå j-la bra enl säljaren på Sako.. jo visst. Samtidigt, tyngden i fullchoken jag fick med är rätt bra, kan vara fint att ha! Men jag anar att de ska ha galet mycket pengar för dem.. Surt detta, man har liksom vant sig vid dessa choker det "känns" bättre liksom. men vi får se vad de svarar.

Publicerat

Är criopipa i min skorv, men nog tuggar eftermarknadschokerna röven av originalen, anyday B)

Publicerat
  • Författare

Tackar! Precis vad jag "visste" :biggrin:

Så här ser den ut..

optima_plus_ext_20mm.jpg

Publicerat

Hmm, vette fan om det är rätt :(

Såhär ser min ut till criopipa:post-202-0-43608900-1401815163_thumb.jpg

Gängan börjar en bit in i pipan så choken är rätt lång. Dvs den del som är dold inne i pipan.

Publicerat
  • Författare

Det är rätt men jag medger att bilden ser ut att föreställa något annat. Jag rattade i den idag så visst fungerar det. Inte fått ngt pris ännu, kollade precis..

Publicerat

Klockrent! :) tänkte bara så du inte skulle bli besviken när du står och rattar åsså passar det inte :P

Publicerat

Hippen o Fredde Jag har störs den nedersta :)

post-906-0-59011800-1401892781_thumb.png

Mvh.

Publicerat

Tackar! Precis vad jag "visste" :biggrin:

Så här ser den ut..

optima_plus_ext_20mm.jpg

Vad e de för märke?
Publicerat

Vad är det för jävla chokmätartävling, grabbar!? ;)

Jag får f.ö. hem min comfort om ett par veckor förutsatt att köparen av min hagelbössa skickat in min licens och sin ansökan samtidigt som mig.

Publicerat

u4urypag.jpg

Nuså.. 

Bössan ser så fjollig ut flongny.. kan man inte köpa en ny bössa som redan från början ser så där lagom skabbig ut? 

Snygg paddel :biggrin:

/M

Publicerat

Vad är det för jävla chokmätartävling, grabbar!? ;)

Jag får f.ö. hem min comfort om ett par veckor förutsatt att köparen av min hagelbössa skickat in min licens och sin ansökan samtidigt som mig.

Störst är Bäst :)

Mvh.

Publicerat
  • Författare

Fan Flex.. du är kung! Med den där choken så kan man ju linda blytråd en massa varv runt så har man pipvikten klar :biggrin:

Jimpa.. det är en Berettachoke, inte en susning om vad den heter. Inte hemma så jag kan inte kolla.

Och Fjunis.. Hade du inte bangat i helgen så hade jag lätt utmanat dej, antalet fällda fåglar kontra skjutna skott men jag tror du visste det och hoppade av just därför :whistling:

Publicerat

Fan Flex.. du är kung! Med den där choken så kan man ju linda blytråd en massa varv runt så har man pipvikten klar :biggrin:

Jimpa.. det är en Berettachoke, inte en susning om vad den heter. Inte hemma så jag kan inte kolla.

Och Fjunis.. Hade du inte bangat i helgen så hade jag lätt utmanat dej, antalet fällda fåglar kontra skjutna skott men jag tror du visste det och hoppade av just därför :whistling:

He he fint de 90cm o peka ned men vad hjälper det när jag skjuter som en vindögd hön :)

Mvh.

Publicerat
  • Författare

Skit samma huvudsaken det SER coolt ut :cool: