Publicerat Februari 28, 201511 yr Efter gårdagsnattens total fiasko med 2 klick [emoji34] och en bom [emoji20] så ligger nu säsongens nr5 [emoji106]Blaser
Publicerat Februari 28, 201511 yr Blaser Japp en Plaster! [emoji3] Blir lätt så när man inte stängt slutstycket helt och spänner om med spänntangenten. Får se det positiva i det hela, min r93a funkar inte som slaktmask än [emoji6]
Publicerat Februari 28, 201511 yr Japp en Plaster! [emoji3] Blir lätt så när man inte stängt slutstycket helt och spänner om med spänntangenten. Får se det positiva i det hela, min r93a funkar inte som slaktmask än [emoji6] SPS. Gjorde samma en gång med min enkelskottare när det sista lilla klicket tydligen fattades vid ihopslaget, tryckte å tryckte men grisen dog inte
Publicerat Mars 1, 201511 yr Detta är en populär post. Nr 13 stämplade ut i kl 23:40! Grattis!Tvåsiffrigt är imponerande [emoji106] Nr5 var en tik och nr6 en hanräv.
Publicerat Mars 1, 201511 yr Detta är en populär post. Hmm, tyckte jag hade kommit på en bekväm lösning för vakandet av räv, ligga och slumra på rumssoffan och vakna av Biltemas uppfartslarm, för att då smyga upp i ladugården och prova att avsluta. Min frus kommentar: du är f.n sjuk i huvudet! [emoji15]
Publicerat Mars 1, 201511 yr Författare Grattis rävfarmarn! Tack Strävhår! Känns som att jag lagt min åteln på rävarnas E20! Tar ju aldrig slut på dom... Och det är ju lite det som är mening med detta!
Publicerat Mars 1, 201511 yr Tack Strävhår! Känns som att jag lagt min åteln på rävarnas E20! Tar ju aldrig slut på dom... Och det är ju lite det som är mening med detta! Om de ändå var så även här... Känns som att löpen har börja dra igång här nu lagomt till sportlovet då man kan sitta och vaka... Någon mer i norra västerbotten som har känt samma sak?
Publicerat Mars 1, 201511 yr Detta är en populär post. Kaboooom :-) Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Mars 1, 201511 yr Och där fixade jag första bommen m nybössan [emoji107] liten räv som måste kommit fr fel håll, stod o käkade när jag fick se den. Var tvungen att kolla handkikaren. Det såg så konstigt ut, trodde först den skjutna fått liv o stod o hulkade eller ngt. Vart stressigt och slarv. Räven hoppade till i skottet o kutade sen. Ska kolla så den inte ligger iaf sen m skeptisk..Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Mars 2, 201511 yr Detta är en populär post. Johodå den hade larvat iväg 30 m och lämnar ett lättföljt blodspår. Bra träff faktiskt borde blivit på plats! Två tikar iaf [emoji41] Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Mars 2, 201511 yr Fy fan grattis! Men hur mycket räv har du hippen,? XD de borde snart vara slut //Simon. Fint skare va serru
Publicerat Mars 4, 201511 yr Detta är en populär post. 04:00 kom den här herren förbi en sista gång 7,5 Kg
Publicerat Mars 7, 201511 yr Detta är en populär post. Fan.. Walleman sköt två natten till igår.. eller tja, idag på dagen konstaterades det att det var två efter lite hundjobb Han såg fler, hur j-la mycket räv finns det?? Tror det är 18-19 skjutna på en begränsad yta sedan årsskiftet.. Ska försöka ge mej ut någonting i veckan som kommer.
Publicerat Mars 8, 201511 yr Detta är en populär post. Fick en till inatt, träffade den i vänsterögat med en 95gr v-max från 6.5an så får se om man får behålla käkbenet... Ingångshålet är i vänster öga och utgångshålet bakom vänster ben. Dog direkt iaf. 6st sammanlagt hittills, sett eller skjutit räv dom få nätter jag orkat vaka, får köra ett ryck sen när ripjakten är över. /Baner