Publicerat September 9, 201510 yr Spirorör är bra till mycket :-) Vad har du för rör invändigt i kojan??
Publicerat September 10, 201510 yr Författare Invändigt ja... ett gammalt skorstens rör. . Från det gamla uthuset. .. exakt kvalitet vet jag inte. .. men det är slagfast och svetsbart. 3 mm t och dia.120mm
Publicerat September 10, 201510 yr Författare Som ni ser har jag pysslat lite med innertaket Blev nog i vartfall ok
Publicerat September 13, 201510 yr Du ligger då inte på latsidan, det kommer att bli en riktigt härlig tillflyktsort.
Publicerat September 15, 201510 yr Författare Tänkte försöka få till lister på golv och tak. . Kanske börja med kök. .. Till helgen
Publicerat September 15, 201510 yr Författare Lovar inte aTT jag gör som ni säger. .. men hojta till om det är nåt särskilt att beakta. ..
Publicerat September 20, 201510 yr Författare Klämde upp lite lister och dörr foder... Kunde säkert gjorts bättre. .. men inte av mig... Fick in sängen ochså. .. dubbel säng vid behov. .. gästsäng i soffan. ..
Publicerat September 20, 201510 yr Smacka nu upp lite horn och skinn på väggen så är du hemma. Inspirerande projekt.
Publicerat September 20, 201510 yr Riktigt snygg o lyxig koja med en gammal hederlig kökssoffa för Kronblom.
Publicerat September 21, 201510 yr Författare vila idag... soffan var det fösta släkten köpte när de kom till Sverige, så den har hängt med ett tag nu jobbar på det där med troféerna men med mina kunskaper går det rätt sakta
Publicerat September 21, 201510 yr Författare Just nu förvarar jag spik lådor i den Men du kanske tänkte på nåt annat?
Publicerat September 22, 201510 yr Just nu förvarar jag spik lådor i den Men du kanske tänkte på nåt annat? Tja både det ena o det andra.