Publicerat Augusti 22, 201510 yr Författare Min välgörare med sågverk tog ett eget initiativ och körde upp lite okantad tall till taket... Man kan bli på gott humör för mindre Hade det inte varit för hans hjälp och kunnande hade nån stuga aldrig blivit byggd...
Publicerat Augusti 22, 201510 yr Författare Sen körde han upp 300 löp meter 1"4 till lock... Två dar innan han drog på utlands resa och fyra dar innan min semester resa
Publicerat Augusti 22, 201510 yr Min välgörare med sågverk tog ett eget initiativ och körde upp lite okantad tall till taket... Man kan bli på gott humör för mindre Hade det inte varit för hans hjälp och kunnande hade nån stuga aldrig blivit byggd... Var det ett oväntat besök som dök upp u gav dig en hjälpande hand?
Publicerat Augusti 22, 201510 yr Författare Farbrorn har bland annat hjälpt mig bygga tak stolarna... och räknat på dimensioner och virke åtgång
Publicerat Augusti 23, 201510 yr Sådana ska man vara rädd om. Helt rätt! Plus Att Han Är Jäkligt kul Det underlättar i arbetet för det mesta.
Publicerat Augusti 24, 201510 yr Författare Fick ett akut anfall av arbetslust första dan på semestern som det var så knott fritt att det gick att va ute. .. På med lite färg innan locken...
Publicerat Augusti 24, 201510 yr Författare Åkte upp till malung v29... Men kom hem laddad... Tadaa! ! Är det nån som vet hur man undviker att bilderna roterar vid uppladdning?
Publicerat Augusti 24, 201510 yr Författare Seg dag på jobbet Fick ju som sagt 300 löp meter 1"4 Satte upp alla utom de runt dörren och fönstren... Ville fixa med fodren först... Men det är så när man är beroende av handledning... man får göra det man kan själv och vänta med resten
Publicerat Augusti 24, 201510 yr Författare Som den uppmärksamme kan se på bilderna så är panelen sågad med vinkel i underkant. .. För att regn vatten inte ska bli lidande på undersidan. .. Ett tips om ni gör något liknande. .. var noga med att brädor tex över och under fönstren hamnar på linje.... Så slipper ni som mig flytta på alla på en hel gavel
Publicerat Augusti 25, 201510 yr Författare Nja... det dröjer nog nåt år. .. Men beboeligt med nån tillfällig lösning med el och en hink under vasken har jag nog hoppats på. .. Snart dags för sotaren att komma och kolla. ..
Publicerat Augusti 25, 201510 yr Nja... det dröjer nog nåt år. .. Men beboeligt med nån tillfällig lösning med el och en hink under vasken har jag nog hoppats på. .. Snart dags för sotaren att komma och kolla. .. Ok. Det går inte så fort jämt. Ja tillfälliga lösningar går ju alltid att hitta på. Om det hade varit närmare ja. Damen gjorde en insats Snyggt.
Publicerat Augusti 26, 201510 yr Författare Så var det dags för utvändiga foder... En herre i 85 års åldern bidrog med sitt kunnande... Kan ju säga att jag är sjukt tacksam och väldigt nöjd