Publicerat December 5, 200817 yr Beställde benstöd till Sako Vixen idag, hade troligtvis kunnat skjuta 2 rävar till då jag saknade stöd när jag stötte på dessa när jag Pyschade i sommras. Passade även på att beställa en Red river bandit samt en Critt and call standard
Publicerat December 6, 200817 yr Beställde benstöd till Sako Vixen idag, hade troligtvis kunnat skjuta 2 rävar till då jag saknade stöd när jag stötte på dessa när jag Pyschade i sommras. Passade även på att beställa en Red river bandit samt en Critt and call standard Tja walle köp gärna en Crit'R call PeeWee oxå den är lite tystare låter inte så högt som du kan använda dom 2 första trudelutterna på o i trånga pass sen öka ut avståndet med din Crit'R call Standard som når längre ut. Sen tycker jag att du ska fixa en sån här Visit My Website den kan du köra med samtidigt som benstöden o för sittande o stående skytte om det är mycke skit i vägen. Sen ska du ha ett gött sittunderlag så du sitter varmt o bekvämt för om man börjar bli kall i röven eller sitter obekvämt så börjar man o skruva på sig försöker o sätta sig bekvämare o då ser räven dig direkt om han står inne i skiten o spanar. Lev väl o locka på
Publicerat December 6, 200817 yr Han drog genast fram den senaste fågelpipan och blåste. Låter som en hackspett med dödsångest. Är det vanligt att just hackspettar får sätta livet till när rovfåglarna letar mat?
Publicerat December 6, 200817 yr Är det vanligt att just hackspettar får sätta livet till när rovfåglarna letar mat? Nej men det är ett lättare läte o härma Mvh.
Publicerat December 6, 200817 yr har jag förstått det rätt om den nya rävlocks filmen heter Jaktbiten, Så lockar du räv och släpps nu i mitten av dec?
Publicerat December 7, 200817 yr Är det vanligt att just hackspettar får sätta livet till när rovfåglarna letar mat? Du kan även ann vända ångestlätet på katt funkar det med Mvh.
Publicerat December 7, 200817 yr Du kan även ann vända ångestlätet på katt funkar det med Mvh. Och vi som gjorde oss av med våran Det går inte att klicka på din länk
Publicerat December 7, 200817 yr Och vi som gjorde oss av med våran Det går inte att klicka på din länk Jo då
Publicerat December 8, 200817 yr Beställde benstöd till Sako Vixen idag, hade troligtvis kunnat skjuta 2 rävar till då jag saknade stöd när jag stötte på dessa när jag Pyschade i sommras. Passade även på att beställa en Red river bandit samt en Critt and call standard vart beställde du de?
Publicerat December 8, 200817 yr Det finns ett par på tradera just nu//Lasse jo har sett dom men inbillar mig att dom inte är nå bra ingen bra höjd för sittand osv men kanske har fel.
Publicerat December 8, 200817 yr jo har sett dom men inbillar mig att dom inte är nå bra ingen bra höjd för sittand osv men kanske har fel. Fixa ett sånt här stöd funkar kanon http://www.varmintal.com/abifu.htm
Publicerat December 8, 200817 yr Fixa ett sånt här stöd funkar kanon http://www.varmintal.com/abifu.htm vill att dom ska sitta fast på bössan men dom fungerar säkert bra dom där med
Publicerat December 8, 200817 yr Gott Flex, visste väll att det krävs en vänsterskytt för att grejja biffen nej skämt o sido, skall ta tag i lockandet så snart denna vår/höst-vintern eller vad vi skall kalla den blir mer stabil. Jag hade egentligen bara ultimat färhållandet vid ett tillfälle ifjol då det låg lite frost en eftermiddag och lite råkallt satt me nordicen först och gick över till peween sista lockserien, när jag lämnar passet kom räven på 150+ bakom ryggen typiskt men denna säsong skall första lockräven stupa!
Publicerat December 8, 200817 yr Gott Flex, visste väll att det krävs en vänsterskytt för att grejja biffen nej skämt o sido, skall ta tag i lockandet så snart denna vår/höst-vintern eller vad vi skall kalla den blir mer stabil. Jag hade egentligen bara ultimat färhållandet vid ett tillfälle ifjol då det låg lite frost en eftermiddag och lite råkallt satt me nordicen först och gick över till peween sista lockserien, när jag lämnar passet kom räven på 150+ bakom ryggen typiskt men denna säsong skall första lockräven stupa! Gott Lagermeister ja det är inte lätt i bland den röde kan dyka upp lite varstans i bland men ha förtröstan snart har du fått en lockräv trägen vinner Lev väl locka på Mvh.
Publicerat December 10, 200817 yr Första lock kvällen någonsin Underbar upplevelse, månljus nysnö bättre kan det inte vara. Tyvärr ingen räv men endå. Ska nog prova igen i morgon om vädret o frugan tillåter /Lasse
Publicerat December 12, 200817 yr Har varit ute ca 10 pass nu i västerbottens inland men inte sett så mycket som ett hårstrå . Finns mycket spår så det finns ju förhoppningsvis någon räv också menmen ger inte upp än.
Publicerat December 12, 200817 yr å här är det dåligt med räv,åsså är det ganska mycket lössnö så ja tror inte räven är så villig att komma på lock nu,men bara snön får sätta sej så han inte går ner så mkt så kommer det nog igång
Publicerat December 12, 200817 yr Någon som provat en sån här??Visit My Website /Micke Inte ännu, har en del rävlock ljud inspelat på mobiltelefonen (mus och hare) som jag har provat utan att få det till. Det är ju förbjudet att locka djur med inspelade ljud från bandspelare, men där har tekniken sprungit ifrån lagstiftarna för lagen nämner inget om att använda elektroniska ljud vid lockjakt. Så per idag är det tydligen ok att locka med elektroniskt inspelade ljud, i allafall tills nån tar upp detta i nån domstol och får igenom nån laga kraft.