Publicerat December 6, 201015 yr En bild på vilda, vackra Kalla - förstår att jag kommer att göra alla er andra grymt avundsjuka och att kidnappningsrisken kommer att öka markant efter denna publikation men... den risken tar jag!
Publicerat December 6, 201015 yr En bild på vilda, vackra Kalla - förstår att jag kommer att göra alla er andra grymt avundsjuka och att kidnappningsrisken kommer att öka markant efter denna publikation men... den risken tar jag! Oh gud vilken liten skönhet! Lycka till med nyförvärvet! Är hon döpt efter skidåkerskan Charlotte Kalla?
Publicerat December 6, 201015 yr Oh gud vilken liten skönhet! Lycka till med nyförvärvet! Är hon döpt efter skidåkerskan Charlotte Kalla? Visst är hon Hela kullen är döpta efter skidåkare, Hellner, Ferry, Kalla osv - så håll utkik, om några år står vi på prispallarna
Publicerat December 6, 201015 yr Visst är hon Hela kullen är döpta efter skidåkare, Hellner, Ferry, Kalla osv - så håll utkik, om några år står vi på prispallarna Fin tik och härligt med namn efter längdåkare dem gillar jag fast sickel-hunna är väl inte mina favoriter En hund bör ha ståndöron knorrsvans och helst vara röda Har du bott i Borga borde du sett och hört mina rödsuppar för har jagat mycket där förr, riktigt trevliga marker trots att det nästa bara finns gran tycker du ska tänka om inför nästa hundköp
Publicerat December 6, 201015 yr Visst är hon Hela kullen är döpta efter skidåkare, Hellner, Ferry, Kalla osv - så håll utkik, om några år står vi på prispallarna Jaaaaaaaa! Haha! Kul idé! Lite annolunda. Ja, det kan jag göra! Vet du om det är någon som har farit uppåt mina trakter?
Publicerat December 7, 201015 yr Jaaaaaaaa! Haha! Kul idé! Lite annolunda. Ja, det kan jag göra! Vet du om det är någon som har farit uppåt mina trakter? Hmm... funderar lite och tror att nån hamnade i Jokkmokk? Jag har sjukt dålig koll men hoppas att alla dyker på "valpträffen" i januari så att man får lära känna varandra!
Publicerat December 7, 201015 yr Fin tik och härligt med namn efter längdåkare dem gillar jag fast sickel-hunna är väl inte mina favoriter En hund bör ha ståndöron knorrsvans och helst vara röda Har du bott i Borga borde du sett och hört mina rödsuppar för har jagat mycket där förr, riktigt trevliga marker trots att det nästa bara finns gran tycker du ska tänka om inför nästa hundköp Knorrsvansar av alla varianter har jag fått nog av i min uppväxt... har inte haft röda på mer än kusin-avstånd men brorsan tar en sån valp till våren! Har ni stuga uppe i Borga eller? Släkt? Inte så många som jagar med trädskällare där uppe annars... /Isaksson såklart - borde du kanske förstått när det stod Borga?!
Publicerat December 7, 201015 yr Hmm... funderar lite och tror att nån hamnade i Jokkmokk? Jag har sjukt dålig koll men hoppas att alla dyker på "valpträffen" i januari så att man får lära känna varandra! Ok!
Publicerat Januari 17, 201115 yr Bläddra igenom mitt fotoalbum och hittade en bildserie där jag tyvärr justerat kameran fel. Men ändå,håll tillgodo.
Publicerat Januari 17, 201115 yr I så fall ska jag gärna bidra med en bild på Gibbs... idag dryga tolv veckor, på bilden är han nog bara åtta - många träningstimmar väntar Min första valp, och dessutom ganska färsk jägarexamen, men då finns det ju desto mer nya upplevelser att se fram emot! /Bosse Roligt med fler Weimaranerägare!
Publicerat Februari 2, 201115 yr Syrran kommer över för att göra lite julgodis med dotter min. Tryfflar med polkagriskross på. Vi lämnar köket i två minuter, när vi kommer tillbaka är polkagrisarna borta. Man är ju inte Sherlock Holmes men jag har ändå en huvudmisstänkt.
Publicerat Februari 3, 201115 yr Syrran kommer över för att göra lite julgodis med dotter min. Tryfflar med polkagriskross på. Vi lämnar köket i två minuter, när vi kommer tillbaka är polkagrisarna borta. Man är ju inte Sherlock Holmes men jag har ändå en huvudmisstänkt. Hunden är oskyldig, det ser ju vem som helst.
Publicerat Mars 15, 201115 yr Nu är det ett tag sedan jag var aktiv här på sidan pga av diverse trams med frunntimmer Men men nu har jag tagit mig i kragen och skaffat mig en Vorsteh som jag planerat ett tag. Bifogar en bild på vilddjuret...
Publicerat Maj 10, 201114 yr Nytt ämne i huset:Myrheden´s M-Macho. Attans vilken liten söt rackare Niak! Ser ju nästan ut som en pandabjörn med tanke på ögonen.
Publicerat Maj 10, 201114 yr Nytt ämne i huset:Myrheden´s M-Macho. Jisses! man blir ju lite kär. Håller med föregående talare,liknar en liten panda.
Publicerat Maj 10, 201114 yr Ja den var riktigt snygg/rolig teckning. vad är det för ras? Mvh Fredrik
Publicerat Maj 10, 201114 yr Ja den var riktigt snygg/rolig teckning. vad är det för ras? Mvh Fredrik Ja, vad kan det vara för ras??? Engelsk setter gissar jag!
Publicerat Maj 10, 201114 yr Så heter den Satt o fundera men kom bara inte på det. Tack isjonsson Mvh Fredrik