Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bilder på våra Stående

Featured Replies

Publicerat

min strh vorsteh i snö

post-429-1291206064_thumb.jpg

• Svar 739
  • Visningar 147,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Posted Images

Publicerat

En bild på vilda, vackra Kalla - förstår att jag kommer att göra alla er andra grymt avundsjuka och att kidnappningsrisken kommer att öka markant efter denna publikation men... den risken tar jag! ^_^

post-6226-1291612989_thumb.jpg

post-6226-1291613047_thumb.jpg

post-6226-1291613104_thumb.jpg

Publicerat
En bild på vilda, vackra Kalla - förstår att jag kommer att göra alla er andra grymt avundsjuka och att kidnappningsrisken kommer att öka markant efter denna publikation men... den risken tar jag! :D

Oh gud vilken liten skönhet! ^_^B) Lycka till med nyförvärvet! :D

Är hon döpt efter skidåkerskan Charlotte Kalla? :D:D

Publicerat
Oh gud vilken liten skönhet! :blush::wub: Lycka till med nyförvärvet! :D

Är hon döpt efter skidåkerskan Charlotte Kalla? ;):lol:

Visst är hon :wub:

Hela kullen är döpta efter skidåkare, Hellner, Ferry, Kalla osv - så håll utkik, om några år står vi på prispallarna :blush::P

Publicerat
Visst är hon :blush:

Hela kullen är döpta efter skidåkare, Hellner, Ferry, Kalla osv - så håll utkik, om några år står vi på prispallarna :blush::wub:

Fin tik och härligt med namn efter längdåkare dem gillar jag fast sickel-hunna är väl inte mina favoriter :lol:

En hund bör ha ståndöron knorrsvans och helst vara röda :wub: Har du bott i Borga borde du sett och hört mina rödsuppar för har jagat mycket där förr, riktigt trevliga marker trots att det nästa bara finns gran tycker du ska tänka om inför nästa hundköp

Publicerat
Visst är hon :wub:

Hela kullen är döpta efter skidåkare, Hellner, Ferry, Kalla osv - så håll utkik, om några år står vi på prispallarna :D:P

Jaaaaaaaa! :wub:

Haha! Kul idé! Lite annolunda. :blush: Ja, det kan jag göra! Vet du om det är någon som har farit uppåt mina trakter? :D

Publicerat
Jaaaaaaaa! :)

Haha! Kul idé! Lite annolunda. :D Ja, det kan jag göra! Vet du om det är någon som har farit uppåt mina trakter? :D

Hmm... funderar lite och tror att nån hamnade i Jokkmokk? Jag har sjukt dålig koll men hoppas att alla dyker på "valpträffen" i januari så att man får lära känna varandra! :D

Publicerat
Fin tik och härligt med namn efter längdåkare dem gillar jag fast sickel-hunna är väl inte mina favoriter :)

En hund bör ha ståndöron knorrsvans och helst vara röda :D Har du bott i Borga borde du sett och hört mina rödsuppar för har jagat mycket där förr, riktigt trevliga marker trots att det nästa bara finns gran tycker du ska tänka om inför nästa hundköp

Knorrsvansar av alla varianter har jag fått nog av i min uppväxt... har inte haft röda på mer än kusin-avstånd men brorsan tar en sån valp till våren! Har ni stuga uppe i Borga eller? Släkt? Inte så många som jagar med trädskällare där uppe annars...

/Isaksson såklart :D - borde du kanske förstått när det stod Borga?!

Publicerat
Hmm... funderar lite och tror att nån hamnade i Jokkmokk? Jag har sjukt dålig koll men hoppas att alla dyker på "valpträffen" i januari så att man får lära känna varandra! :D

Ok! :)

• 1 month later...
Publicerat

Bläddra igenom mitt fotoalbum och hittade en bildserie där jag tyvärr justerat kameran fel.

Men ändå,håll tillgodo.

post-429-0-31454700-1295281011_thumb.jpg

post-429-0-24101000-1295281036_thumb.jpg

post-429-0-12584600-1295281055_thumb.jpg

Publicerat

Juste bildserie ;) Inget knallande, fast i ståndet B)

Publicerat

I så fall ska jag gärna bidra med en bild på Gibbs... idag dryga tolv veckor, på bilden är han nog bara åtta - många träningstimmar väntar ;)

Min första valp, och dessutom ganska färsk jägarexamen, men då finns det ju desto mer nya upplevelser att se fram emot! :unsure:

/Bosse

Roligt med fler Weimaranerägare!

• 2 weeks later...
Publicerat

cool bild från idag.

post-429-0-32181500-1296421911_thumb.jpg

Publicerat

cool bild från idag.

Brukar den fatta stånd på frambenen Ivan ? :D

Publicerat

Syrran kommer över för att göra lite julgodis med dotter min. Tryfflar med polkagriskross på. Vi lämnar köket i två minuter, när vi kommer tillbaka är polkagrisarna borta. Man är ju inte Sherlock Holmes men jag har ändå en huvudmisstänkt.

post-4010-0-61633300-1296676988_thumb.jp

Publicerat

Syrran kommer över för att göra lite julgodis med dotter min. Tryfflar med polkagriskross på. Vi lämnar köket i två minuter, när vi kommer tillbaka är polkagrisarna borta. Man är ju inte Sherlock Holmes men jag har ändå en huvudmisstänkt.

Hunden är oskyldig, det ser ju vem som helst. :D:wub:

Publicerat
rotflmo.gif
  • 1 month later...
Publicerat

Lägger in en bild på den nya familjemedlemen Fille.

gallery_5705_280_93644.jpg

Publicerat

Nu är det ett tag sedan jag var aktiv här på sidan pga av diverse trams med frunntimmer :rolleyes:

Men men nu har jag tagit mig i kragen och skaffat mig en Vorsteh som jag planerat ett tag.

Bifogar en bild på vilddjuret...

post-1184-0-26028600-1300211312_thumb.jp

• 1 month later...
Publicerat

Nytt ämne i huset:Myrheden´s M-Macho.post-58-0-20978500-1305025339_thumb.jpg

Publicerat

Attans vilken liten söt rackare Niak!:wub::D

Ser ju nästan ut som en pandabjörn med tanke på ögonen.:rolleyes::D

Publicerat

Jisses! man blir ju lite kär. Håller med föregående talare,liknar en liten panda. :wub:
Publicerat

Ja den var riktigt snygg/rolig teckning.

vad är det för ras?

Mvh Fredrik

Publicerat

Ja den var riktigt snygg/rolig teckning.

vad är det för ras?

Mvh Fredrik

Ja, vad kan det vara för ras???

Engelsk setter gissar jag!:lol::rolleyes:

Publicerat

Så heter den

Satt o fundera men kom bara inte på det.

Tack isjonsson

Mvh Fredrik