Publicerat September 7, 201510 yr Då har en stor mark mao.Men inte tillräckligt såklart, mycket ska ha mer... Går han nån km så är det väl nått gäng som har nog stor mark men om det får vara ostört däruppe så tror jag de håller sig i krokarna.
Publicerat September 7, 201510 yr Enda laget inom rimligt håll som har nog med mark för att få skjuta vuxna är mitt... Därav min tro på hans hälsa första veckan... Då faller han nog för dig ändå.
Publicerat September 9, 201510 yr Fick en fripassagerare med i blåbären häromveckan.. Sveriges enda giftiga spindel ser det ut som. En korsspindel. Fin och skarp bild. Makroobjektiv?
Publicerat September 9, 201510 yr Två av våra mindre älvar här uppe i norr. Linafallet med 16m fallhöjd och kaitumfallet där man kan sitta och se när laxen vandrar.
Publicerat September 9, 201510 yr Fina foton Nils. Då är det som i Alaska o Kanada då man har sett laxen vandra upp för deras älvar, men man ser inga björnar som fiskar i de svenska älvarna.
Publicerat September 9, 201510 yr Detta är en populär post. Jo jag har lagt in foton tidigare men gör en repris.
Publicerat September 9, 201510 yr Jo jag har lagt in foton tidigare men gör en repris. laxredweb.jpg Det var en fullträff Nils. Snyggt med laxen som hoppar.
Publicerat September 9, 201510 yr Jo jag har lagt in foton tidigare men gör en repris.laxredweb.jpg Man skulle kunna säga att den är glad som en lax och att livet leker... Kul med en sån fullträff!
Publicerat September 10, 201510 yr Detta är en populär post. Lägger in några ögonblicks bilder från gårdagens jakt. Samt även en 'live' bild... [emoji41] Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat September 10, 201510 yr Författare Sveriges enda giftiga spindel ser det ut som. En korsspindel. Fin och skarp bild. Makroobjektiv? Nej, bara det vanliga 18-55objektivet. Fast så gott som alla arter av spindlar i landet är giftiga, så det är definitivt inte den enda giftspindeln som finns i Sverige, även om många tror det..
Publicerat September 10, 201510 yr Nej alla spindlar har väl ett svagt gift men korsspindelns är väl det enda som kan påverka så pass att en människa kan känna det. Bra bild i alla fall.
Publicerat September 10, 201510 yr Fick en fripassagerare med i blåbären häromveckan.. En sådan dräpte jag för någon vecka sedan med en klapp.
Publicerat September 10, 201510 yr Angående spindlar och gift... de flesta är giftiga, men det är få av dom som har kraften att bita igenom vår hud. Inte de vi har i vår normala flora iaf. Det är vad jag har fått lära mig...
Publicerat September 10, 201510 yr Lägger in några ögonblicks bilder från gårdagens jakt. Samt även en 'live' bild... [emoji41] Skickat från min iPhone med Tapatalk Fina bilder!
Publicerat September 11, 201510 yr Detta är en populär post. Det är vackert m alla färger såhär på hösten Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat September 13, 201510 yr Detta är en populär post. Var ute en sväng i skogen innan jag spårtränade dessa två ligister (2 bayrare) idag. Knäppte denna med auto-take från iPhonen.
Publicerat September 13, 201510 yr ImageUploadedByTapatalk1442174415.292012.jpg Var ute en sväng i skogen innan jag spårtränade dessa två ligister (2 bayrare) idag. Knäppte denna med auto-take från iPhonen. Tjusigt!
Publicerat September 14, 201510 yr Detta är en populär post. Blev bara naturbilder från fjälljakten förra veckan... Älgkontakt men de lurade oss helt enkelt.
Publicerat September 14, 201510 yr 17 aug. 05:20 Bilden talar sitt tydliga språk, en ruggigt fin morgon packad med spänning! Skickat från min SM-G3815 via Tapatalk
Publicerat September 14, 201510 yr Blev bara naturbilder från fjälljakten förra veckan... Älgkontakt men de lurade oss helt enkelt. När ska vi jaga?[emoji6]