Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fototråden

Featured Replies

Publicerat

Var ute och åkte en sväng idag. Tog fram mobilen och tog ett par bilder. Har beskurit i underkant då bil och bilens skugga inte var så vackert... ;)

 

post-1327-0-86372600-1453218620_thumb.jp

 

post-1327-0-83685700-1453218665_thumb.jp

  • Svar 3,4k
  • Visningar 449,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Var ute med kameran vid sex imorse vid havet där vi bor, mest för att studera och fotografera fåglar. Det mest givande var dock när en mink "tittade förbi" där jag satt. Efter nån kvart kom den tillba

  • FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

    -13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

  • strävhår
    strävhår

    Morgonstund har guld i mund.

Posted Images

Publicerat

Var ute och åkte en sväng idag. Tog fram mobilen och tog ett par bilder. Har beskurit i underkant då bil och bilens skugga inte var så vackert... ;)

 

attachicon.gif20160119_143158beskuren.jpg

 

attachicon.gif20160119_143208 beskuren.jpg

 

Du har ju mer snö än vad vi har i Kalix. :smile:

Jag ser bara på plogkarmarna. :tongue:  :thumbsup:

Publicerat

Du har ju mer snö än vad vi har i Kalix. :smile:

Jag ser bara på plogkarmarna. :tongue:  :thumbsup:

 

Fan, jag säger ju att det räcker nu!  :wink:

Publicerat

Detta är inte en vanlig syn på Sveriges framsida

d72162faed5abe264cdf5db7990ca5b9.jpg

Kan inte minnas sist det la sig såhär mycket i ett snöfall

Publicerat

Fan, jag säger ju att det räcker nu!  :wink:

 

Snö skapar sysselsättning för en del. :tongue:  :biggrin:

Publicerat

Detta är inte en vanlig syn på Sveriges framsida

Kan inte minnas sist det la sig såhär mycket i ett snöfall

 

Fint med snö. Ljust o fint blir det. :wub:

Publicerat

Makalöst vacker bild! [emoji2]

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Publicerat

:wub: Otroligt vackert foto. :wub: 
Dagen efter busvädret, för ni var väl drabbade också av snön igår. :thumbsup:

 

Du kan ju sälja motivet som vykort o kanske bli rik o jaga på heltid då. :tongue:  :wink:  :yes:

Publicerat

11783938dd19391986d2a0f44a1a2c8f.jpg

-13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

På gränsen till gräsligt och snuskigt härlig bild :yes:  Va! Vem kan gnälla på vintern efter denna bild?? :biggrin:

Publicerat

:wub: Otroligt vackert foto. :wub:

Dagen efter busvädret, för ni var väl drabbade också av snön igår. [emoji106]

Du kan ju sälja motivet som vykort o kanske bli rik o jaga på heltid då. :tongue::wink::yes:

Tackar [emoji4]

Ja det kom "bara" 15cm medan det dubbla kom nere i gbg men strax norr om ön kom det bara 2cm så gränsen gick här!

Hehe hade jag kunnat göra det hade det vart nice och särskilt då det gick snabbt att ta bilden ;)

Publicerat

På gränsen till gräsligt och snuskigt härlig bild :yes: Va! Vem kan gnälla på vintern efter denna bild?? [emoji3]

Hehe tackar :) Ja nu när det är - och pudersnö så ska man inte klaga, det blir mycket ljusare ute och det är ju nästan så att man blir trött på den rosa bohusgraniten så det blir ju lite omväxling med det vita [emoji3] ;)
Publicerat

Tackar [emoji4]

Ja det kom "bara" 15cm medan det dubbla kom nere i gbg men strax norr om ön kom det bara 2cm så gränsen gick här!

Hehe hade jag kunnat göra det hade det vart nice och särskilt då det gick snabbt att ta bilden ;)

 

Snön kan komma så olika o så här också. Det kan snöa/regna på östra sidan älven men vi får inget på västra.

Även efter E4:an har vi en gräns bortanför Töre mot Lulehållet. Det är lustigt det här med gränser för nederbörd. :confused:

 

Ja, det är riktigt fint. :thumbsup:  :yes:

Publicerat

11783938dd19391986d2a0f44a1a2c8f.jpg

-13 och 15cm snö och solsken, västkusten är fin på vintern med [emoji106]

 

 

Det blir - utan tvekan - MVG  på den bilden! :yes:

Publicerat

Utanför universitetet i eftermiddags. Biter rätt bra i kinderna i havsbrisen

post-17250-14533979957859_thumb.jpg

Publicerat

Utanför universitetet i eftermiddags. Biter rätt bra i kinderna i havsbrisen

attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1453397999.951699.jpg

Det ser riktigt "friskt" ut (läs: svinkallt!). ;)

Publicerat

Det ser riktigt "friskt" ut (läs: svinkallt!). ;)

Bara typ -2 men som sagt, biter lite i kinderna när det blåser på lite från havet ;)

Publicerat

Bara typ -2 men som sagt, biter lite i kinderna när det blåser på lite från havet ;)

Yup! Är från västkusten (emigrerat till Småland) så jag vet hur väl vinden kan bitas. Huva!

Publicerat

Förståndig jycke som bäddar ner sig. :smile:

Ja, det kan vara lite svårt att se vilket som är sista spåret i den stigen :ohmy: men det reder väl dina jyckar ut.  :thumbsup:  :biggrin:

Publicerat

Fina foton Jämta! :wub:

Publicerat

Så mycket roligare att gå ut och fota numera  :yes:

 

Hemmamiljö

 

Kopia-2-av%20hemmavid160103_zpsfouxojk1.

 

Igen

 

Kopia%20av%20DSC_0828_zps3ibsmw96.jpg

 

Och igen

 

spoumlkmaringne-2_zpslbys5ngc.jpg

 

:wub:

Förstår det! Kanonbilder! :)

Publicerat

post-16110-14540053774323_thumb.jpg

Tog detta fotot en kväll från bilen, det är faktiskt i Småland :)

post-16110-14540054006912_thumb.jpg

Publicerat

En kall morgon på sjön.

DSC_1018.md.jpg

En tur efter tjäder och orre

DSC_0996.md.jpg

DSC_0995.md.jpg

Skickat från min D6503 via Tapatalk

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Användare som läser detta 0

  • Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.