Publicerat Januari 9, 201610 yr Detta är en populär post. tömde telefonen på lite bilder. Goa gubbar i jaktlaget som smög lite på trettondagen. Lite styvt håll för halsskott och kulfånget är kanske i minsta laget. Stenmuren är gränsen. Lycklig Dansk och en något mindre lycklig hjort. Bra med korg på kroken, men dom är för små. då är det ännu bättre med en oöm bil.
Publicerat Januari 9, 201610 yr Från igår morse. Point break och barrels. Snapper Rocks i Queensland, Australien. ImageUploadedByTapatalk1452355534.919339.jpg ImageUploadedByTapatalk1452355507.505558.jpg ImageUploadedByTapatalk1452355573.406487.jpg ImageUploadedByTapatalk1452355601.903565.jpg ImageUploadedByTapatalk1452355623.614710.jpgb Det där ser riktigt skönt ut.
Publicerat Januari 9, 201610 yr Detta är en populär post. Fantastisk dag, kallt som fn men grymt fotoljus Skickat från min D6603 via Tapatalk
Publicerat Januari 10, 201610 yr Fantastisk dag, kallt som fn men grymt fotoljus DSC_0542-01.jpeg Skickat från min D6603 via Tapatalk Jisses vilken bra bild Nästan lite "vind" från National geographics härliga foton.
Publicerat Januari 10, 201610 yr Fantastisk dag, kallt som fn men grymt fotoljus DSC_0542-01.jpeg Skickat från min D6603 via Tapatalk Den, du!!
Publicerat Januari 11, 201610 yr Detta är en populär post. Jag fortsätter och plockar några bilder från mobilen Vi jagade lite igår och det gick rätt bra Detta var helt klart det bästa skottet på hela dagen Lycklig Danska, Gift med lycklig Dansk några inlägg upp
Publicerat Januari 15, 201610 yr Detta är en populär post. Hittade lite bilder från förra årets rå fångst. Och så här enkelt tar sig grisarna ur fällorna. (obs, tillstånd fans för kameran)
Publicerat Januari 15, 201610 yr Är lite mer aktiv på forumet nu....vill bara säga att det är skitkul att se alla fina bilder ni lägger ut! Keep it up!
Publicerat Januari 15, 201610 yr Hittade lite bilder på bössan. Tagen med Canon EOS 1000D + Canon 50 mm f/1.8
Publicerat Januari 15, 201610 yr En mycket vacker bössa av rätt märke [emoji106] Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Januari 15, 201610 yr En mycket vacker bössa av rätt märke [emoji106] Skickat från min iPhone med Tapatalk ...men den hade varit finare med en bit fin valnöt ist.
Publicerat Januari 15, 201610 yr ...men den hade varit finare med en bit fin valnöt ist. En fin träbit vågar man ju inte ha i skogen ens!
Publicerat Januari 15, 201610 yr En fin träbit vågar man ju inte ha i skogen ens! Jo men visst gör man det. Man kan ju inte ha med sig en leksaksbössa.
Publicerat Januari 15, 201610 yr WP_20160115_11_22_47_Pro.jpg Lika rund o fin varje år. Typ som jag, fast jag klär inte i hatt...
Publicerat Januari 15, 201610 yr Stefan.jpg Såå sant som det är sagt! För att vara helt ärlig så har flera politiker från de flesta partier "hittat hem", enligt den bilden.
Publicerat Januari 15, 201610 yr För att vara helt ärlig så har flera politiker från de flesta partier "hittat hem", enligt den bilden. Ja, det har dom väl fått göra, för dom är lika goda kålsupare hela bunten. Yup. Jag är rund och fin samt utan hatt. Se där ja.
Publicerat Januari 15, 201610 yr Jo men visst gör man det. Man kan ju inte ha med sig en leksaksbössa. Du är bara avis för att min bössa har bättre precision än dina timmerbössor
Publicerat Januari 15, 201610 yr Du är bara avis för att min bössa har bättre precision än dina timmerbössor Haha! Det har vi inte sett ännu. Valnöten är lika len som insidan på kvinnans lår och det inte syntetstockarna.
Publicerat Januari 15, 201610 yr Detta är en populär post. Haha! Det har vi inte sett ännu. Valnöten är lika len som insidan på kvinnans lår och det inte syntetstockarna. Jag har en snäll sambo så jag behöver inte smeka kolven, men skönt för dig att du har nåt att pilla på i alla fall
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.