Publicerat Januari 15, 201610 yr Jag har en snäll sambo så jag behöver inte smeka kolven, men skönt för dig att du har nåt att pilla på i alla fall Haha! Det har jag också och har ...........
Publicerat Januari 15, 201610 yr Haha! Det har jag också och har ........... Dåså, gå och köp dig en plastkolv!
Publicerat Januari 16, 201610 yr Dåså, gå och köp dig en plastkolv! Nej, fy fan! Har du tappat vettet pöjk???
Publicerat Januari 16, 201610 yr Nej, fy fan! Har du tappat vettet pöjk??? Nejdå Skaffar gärna en träbössa, men då ska det vara en jävligt fin träbit annars kan jag lika gärna ha syntet. Och så fina bössor har jag inte råd med utom hagelbockar där man ofrivilligt får köpa en träbit..
Publicerat Januari 16, 201610 yr Nejdå Skaffar gärna en träbössa, men då ska det vara en jävligt fin träbit annars kan jag lika gärna ha syntet. Och så fina bössor har jag inte råd med utom hagelbockar där man ofrivilligt får köpa en träbit.. Ja, det måste du ha gjort med ditt resonemang!
Publicerat Januari 16, 201610 yr Träkolv funkar minsann i snö också [emoji6] ..och i kyla ;-) Skickat från min D6503 via Tapatalk Ja visst gör den det!
Publicerat Januari 16, 201610 yr Ja visst gör den det! Tror nästan man skjuter mer vilt med träkolv också [emoji6][emoji74][emoji74]
Publicerat Januari 16, 201610 yr Tror nästan man skjuter mer vilt med träkolv också [emoji6][emoji74][emoji74] Sköt en silverbock på min första jakt. Verkar som det funkar rätt bra med plast
Publicerat Januari 16, 201610 yr Sköt en silverbock på min första jakt. Verkar som det funkar rätt bra med plast Hur mycket vilt har du skjutit sen dess [emoji6]Edit: hoppas du förstår att jag bara jävlas med dig [emoji6] du har marker att jaga på som jag bara kan drömma om så om ett par år lär du nog ha en diger skottlista. Jag har ju skjutit det mesta med min Sako 75SS så det går ju det med [emoji74]
Publicerat Januari 16, 201610 yr Hur mycket vilt har du skjutit sen dess [emoji6] Edit: hoppas du förstår att jag bara jävlas med dig [emoji6] du har marker att jaga på som jag bara kan drömma om så om ett par år lär du nog ha en diger skottlista. Jag har ju skjutit det mesta med min Sako 75SS så det går ju det med [emoji74] Fler än jag trodde att jag skulle skjuta min första säsong
Publicerat Januari 16, 201610 yr Fler än jag trodde att jag skulle skjuta min första säsong Hehe. Jag är nöjd bara jag får skjuta ett vilt per säsong, resten är bonus [emoji41]
Publicerat Januari 16, 201610 yr Hehe. Jag är nöjd bara jag får skjuta ett vilt per säsong, resten är bonus [emoji41]Haha jag känner likadant. Och klart jag förstår att du skojar, lite måste man få jävlas Innan jag sköt mitt första vilt så var jag inte ens säker på att jag skulle våga trycka av, har alltid varit så extremt orolig för att skadeskjuta. När jag satt där i tornet och såg honom gå rakt mot mig på 200 m så hoppades jag nästan att han inte skulle komma inom skotthåll så jag slapp fundera på om jag skulle skjuta Sköt dock på ren instinkt när han gav mig bredsidan på 50 m och jag hade visslat fast honom och han ramlade efter 50 m mitt ute på åkern. Efter att ha fått göra en sån sak på första jakten så hade det inte gjort mig nåt ifall jag inte hade fått skjuta nåt mer den här säsongen, så resten ( 2 ) har bara varit en fin bonus! En Sako 75 hade varit fint!! Sen är det ju det där med att man är vänsterskytt också.......
Publicerat Januari 16, 201610 yr Detta är en populär post. Underbar dag i skogen! Inte ett älgspår men både jag och tiken fick motion i den fluffiga snön.. [emoji2]
Publicerat Januari 16, 201610 yr Underbar dag i skogen! Inte ett älgspår men både jag och tiken fick motion i den fluffiga snön.. [emoji2] Tror jag det med det fina vädret! Du har ju mer snö där nere än vad jag har i Kalix. Ca 15-17 cm nu o en jäkla tjäle.
Publicerat Januari 16, 201610 yr Underbar dag i skogen! Inte ett älgspår men både jag och tiken fick motion i den fluffiga snön.. [emoji2] Vilka härliga vinterbilder!
Publicerat Januari 17, 201610 yr -24,7 o solen har sagt god natt. Upp 09.13 Ned 14.01 Det går sakta men säkert åt rätt håll nu.
Publicerat Januari 17, 201610 yr WP_20160117_14_47_57_Pro.jpg -24,7 o solen har sagt god natt. Upp 09.13 Ned 14.01 Det går sakta men säkert åt rätt håll nu. Men, det är ju samma bild från de gångna åren
Publicerat Januari 17, 201610 yr Detta är en populär post. Tog en promenad med vovven hemmavid nu i eftermiddag, råkallt här vid havet men grannt ute nu.
Publicerat Januari 17, 201610 yr Men, det är ju samma bild från de gångna åren Ha ha ha! Ja vi bor ju kvar i samma hus o tomten har inte förändrats något mer än att det är bra mycket mindre med snö än en normal vinter. Snödjup ca 2 dm på baksidan.
Publicerat Januari 17, 201610 yr Tog en promenad med vovven hemmavid nu i eftermiddag, råkallt här vid havet men grannt ute nu. Riktigt fint hund med fint väder o en spegelblank fjord. Det är väl ingen porslinshund som du har satt på stenen o lagt dit bössan för syns skull.
Publicerat Januari 17, 201610 yr Tog en promenad med vovven hemmavid nu i eftermiddag, råkallt här vid havet men grannt ute nu. Underbar bild.
Publicerat Januari 17, 201610 yr Riktigt fint hund med fint väder o en spegelblank fjord. [emoji2] Det är väl ingen porslinshund som du har satt på stenen o lagt dit bössan för syns skull. [emoji23] Nja skulle inte tro det, orkar inte släpa ut en sån tung grej ut dit så hon fick allt lyssna på mig
Publicerat Januari 18, 201610 yr Nja skulle inte tro det, orkar inte släpa ut en sån tung grej ut dit så hon fick allt lyssna på mig Hehe! Otroligt snyggt foto iaf.