Publicerat April 22, 20178 yr Jag smakade på en American Pale Ale i kväll... nåt Svenskt "pjask"... Det var bland det vidrigaste jag har drucket: tunnt, blekt, surt. Fy fan: eftersmaken var som lukten av någon ogräsväxt som jag inte minns vad den heter på Svenska... Det kommer jag aldrig att göra om. Tacka vet jag ett lagom mörkt, fylligt och GOTT öl.....
Publicerat April 22, 20178 yr Köpte två Psychadelic popcorn i påsk och den kan varmt rekommenderas! Väldigt fruktig saison med behagliga 4,2% alkohol, kan vara årets sommaröl!
Publicerat April 22, 20178 yr 1 hour ago Dansken sa: Jag smakade på en American Pale Ale i kväll... nåt Svenskt "pjask"... Det var bland det vidrigaste jag har drucket: tunnt, blekt, surt. Fy fan: eftersmaken var som lukten av någon ogräsväxt som jag inte minns vad den heter på Svenska... Det kommer jag aldrig att göra om. Tacka vet jag ett lagom mörkt, fylligt och GOTT öl..... Vad ordinerar Svend?
Publicerat April 22, 20178 yr Detta är en populär post. Den här tycker jag är riktigt god: https://www.vinguiden.com/produkter/zlatopramen-half-n-half/
Publicerat April 22, 20178 yr 3 hours ago Holz sa: Fortsätter med belgarna... Även denna var en väldigt trevlig bekantskap och kommer absolut få följa med hem fler gånger. Håller med, testade denna också ikväll. Inte fel...
Publicerat Maj 5, 20178 yr Måste säga att Poppels blivit lite av en favorit så var ju tvungen att testa denna också. Me like!
Publicerat Maj 19, 20178 yr Snurrisar, drack en Oppigårds Dalalager ikväll till grillat, bra bäska men inte den totala upplevelsen. C
Publicerat Maj 19, 20178 yr Var i Bologna förra veckan och en kväll testade vi dessa. Inte helt fel men snordyra, blev att dela en på tre.
Publicerat Maj 23, 20178 yr Författare Detta är en populär post. Har passerat 1000 olika öl nyligen denna trevliga skapelse blev nr 1000
Publicerat Maj 23, 20178 yr Och den var........god som de flesta Belgare? Inte dåligt med din 1000:e sort har en bit kvar dit
Publicerat Maj 24, 20178 yr Författare 13 hours ago Takko sa: Och den var........god som de flesta Belgare? Inte dåligt med din 1000:e sort har en bit kvar dit Var en av de bättre har provat 140 olika belgiska öl. Denna 4,5 på en 5 gradig skala.
Publicerat Maj 26, 20178 yr Författare På 23 maj 2017 at 22:27 Takko sa: Och den var........god som de flesta Belgare? Inte dåligt med din 1000:e sort har en bit kvar dit Var en av de bättre har provat 140 olika belgiska öl. Denna 4,5 på en 5 gradig skala.
Publicerat Juni 17, 20178 yr Har börjat dricka mycket Fat Tire på sistone, tycker den passar riktigt bra till hamburgare och liknande mat.
Publicerat Juli 4, 20178 yr Stenstrands Sommar Ale, Nynäshamns Ångbryggeri! Det var ingen plågsam upplevelse!!
Publicerat Juli 4, 20178 yr Just now Galne sa: Stenstrands Sommar Ale, Nynäshamns Ångbryggeri! Det var ingen plågsam upplevelse!! Den där är inte dum. Ska hem en låda till semestern!
Publicerat Juli 4, 20178 yr Just now hs_merkel sa: Den där är inte dum. Ska hem en låda till semestern! Inte utan men blev sugen och ta med ett gäng hem till Blekinge!